| 
 | Competencias do título |  
          
          
            | Código | Competencias / Resultados do título |  
            | A1 | Coñecemento das principais institucións xurídicas. |  
            | A7 | Coñecemento das estruturas xurídico-políticas de ámbito nacional e internacional. |  
            | A9 | Capacidade para o manexo de fontes xurídicas (legais, xurisprudenciais e doutrinais). |  
            | A13 | Dominio das novas tecnoloxías aplicadas ao dereito. |  
            | B2 | Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo |  
            | B3 | Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |  
            | B5 | Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |  
            | B7 | Resolver problemas de forma efectiva, valorando a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |  
            | B8 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo, entendendo, tamén, a importancia da cultura emprendedora. |  
            | B11 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e  como profesional. |  
            | B13 | Capacidade para utilizar a rede informática (internet) na obtención de información e na comunicación de datos e, en xeral, capacidade para empregar as ferramentas básicas das TIC necesarias para o exercicio da súa profesión. |  
            | C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |  
            | C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |  
            | C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |  
            | C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | 
 
 | Resultados de aprendizaxe |  
          
            | Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título |  
    | - Capacidade individual para desenvolver todas as tarefas ou operacions relativas o Dereito da Seguridade Social, cun nivel de calidade alto. | A1 A7
 A9
 
 |  |  |  
    | - Completar a vision dos estudantes do noso ordenamento xuridico, pero tendo en conta que estan a estudar unh materia que afecta directamente en Espana a millons de traballadores, a as suas familias. | A13 
 | B2 B3
 
 |  |  
    | - Fluidez no manexo da terminoloxia xuridica inglesa da Seguridade Social, para perder a vergona a usar lingua inglesa no eido da Seguridade Social. |  | B7 B8
 B5
 
 |  |  
    | - Dominar os conceptos e principios basicos do Dereito da Seguridade Social. |  | B11 B13
 
 | C2 
 |  
    | - Aprofondar na critica da natureza inxusta da realidade social actual, coa vista en que unha solucion e posible no futuro. |  |  | C3 C4
 C6
 
 | 
 
 | Contidos |  
          
          
            | Temas | Subtemas |  
			| TEMA 1. CONCEPTO, EVOLUCIÓN HISTÓRICA E LEXISLACIÓN XERAL VIXENTE |  |  
			| TEMA 2. O CAMPO DE APLICACIÓN DO RÉXIME XERAL |  |  
			| TEMA 3. A CONSTITUCIÓN E DINÁMICA DA RELACIÓN XURÍDICA DE SEGURIDADE SOCIAL NO RÉXIME XERAL |  |  
			| TEMA 4. OS ACCIDENTES DE TRABALLO E AS ENFERMIDADES PROFESIONAIS NO RÉXIME XERAL |  |  
			| TEMA 5. OS SUBSIDIOS DE INCAPACIDADE TEMPORAL, MATERNIDADE E PATERNIDADE, RISGO DURANTE O EMBARAZO E DURANTE A LACTANCIA NATURAL, E CUIDADO DE MENORES AFECTADOS POR CANCRO OU OUTRA ENFERMIDADE GRAVE NO RÉXIME XERAL |  |  
			| TEMA 6. AS PRESTACIÓNS ECONÓMICAS POR INCAPACIDADE PERMANENTE CONTRIBUTIVA NO RÉXIME XERAL |  |  
			| TEMA 7. AS PENSIÓNS POR XUBILACIÓN CONTRIBUTIVA NO RÉXIME XERAL |  |  
			| TEMA 8. AS PRESTACIÓNS DE PROTECCIÓN CONTRIBUTIVA DAS «UNIDADES FAMILIARES» NO RÉXIME XERAL |  |  
			| TEMA 9. OS REXÍMENES ESPECIAIS DE SEGURIDADE SOCIAL |  |  
			| TEMA 10. AS PRESTACIONS POR DESEMPREGO DO SISTEMA DE SEGURIDADE SOCIAL |  |  
			| TEMA 11. AS PRESTACIONS ECONÓMICAS NON CONTRIBUTIVAS DO SISTEMA DE SEGURIDADE SOCIAL |  |  
			| TEMA 12. AS PRESTACIONS SANITARIAS DO SISTEMA NACIONAL DE SAUDE |  |  
			| TEMA 13. AS NORMAS COMUNS AS PRESTACIONS DE SEGURIDADE SOCIAL |  |  
			| TEMA 14. A XESTIÓN DA SEGURIDADE SOCIAL |  |  
			| TEMA 15. AS RESPONSABILIDADES EN ORDEN AS PRESTACIONS DE SEGURIDADE SOCIAL |  |  
			| TEMA 16. A SEGURIDADE SOCIAL COMPLEMENTARIA |  |  
			| TEMA 17. A SEGURIDADE SOCIAL INTERNACIONAL 
 |  |  
			| TEMA 18. A SEGURIDADE SOCIAL DOS FUNCIONARIOS PÚBLICOS | . | 
 
 | Planificación |  
    
    | Metodoloxías / probas | Competencias / Resultados | Horas lectivas (presenciais e virtuais) | Horas traballo autónomo | Horas totais |  
            | Seminario | A1 A7 A9 A13 B7 B8 B11 B13 B2 B3 B5 C2 C3 C4 C6 | 11 | 25 | 36 |  
            | Sesión maxistral | A1 A7 A9 A13 B7 B8 B11 B13 B2 B3 B5 C2 C3 C4 C6 | 33 | 66 | 99 |  
            | Proba obxectiva | A1 A7 A9 A13 B7 B8 B11 B13 B2 B3 B5 C2 C3 C4 C6 | 4 | 0 | 4 |  |  |  
        | Atención personalizada |  | 11 | 0 | 11 |  |  |  
        | *Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado | 
 
 | Metodoloxías |  
          
            | Metodoloxías | Descrición |  
              | Seminario | Asistir as clases, co deber de comprobar os diversos powerpoints explicados nelas, e de estudar o correspondente tema do manual. |  
              | Sesión maxistral | Asistir as clases, co deber de comprobar os diversos powerpoints explicados nelas, e de estudar o correspondente tema do manual. |  
              | Proba obxectiva | Dous exames. O primeiro, sobre a base de preguntas curtas, en lingua inglesa. O segundo, sobre a base de preguntas longas, coa posibilidade de elixir entre lingua inglesa, lingua castela ou lingua galega. | 
 
 | Atención personalizada |  
    
        | 
  
          
            | Metodoloxías |  
            | Sesión maxistral |  
            | Seminario |  | 
   | Descrición |  | A desenvolverse sobre unha base individual ou de grupo pequeno, na clase, nos despachos dos profesores ou por correo-e. No caso dos alumnos a tempo parcial, non se valorará negativamente a súa falta de asistencia a clase, aínda que quedan obrigados a presentar os informes e realizar os exames nas mesmas condicións que os alumnos a tempo completo. |  | 
 
 | Avaliación |  
    
    
        | Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |  
            | Proba obxectiva | A1 A7 A9 A13 B7 B8 B11 B13 B2 B3 B5 C2 C3 C4 C6 | Aprobar os exames. | 50 |  
            | Sesión maxistral | A1 A7 A9 A13 B7 B8 B11 B13 B2 B3 B5 C2 C3 C4 C6 | Asistencia regular. | 25 |  
            | Seminario | A1 A7 A9 A13 B7 B8 B11 B13 B2 B3 B5 C2 C3 C4 C6 | Asistencia regular. | 25 |  |  |  
       | Observacións avaliación |  
        | Daremos o numero maximo de matriculas de honra legalmente permitido. No caso dos alumnos a tempo parcial, non se valorará negativamente a súa falta de asistencia a clase, aínda que quedan obrigados a presentar os informes e realizar os exames nas mesmas condicións que os alumnos a tempo completo. Como regra, rexe o mesmo sistema de avaliación na segunda oportunidade, especialmente no relativo aos exámenes. Seguindo as instruccións das autoridades académicas competentes, lembramos que, en caso de plaxio, a actividade en cuestión non será avaliada. | 
 
 | Fontes de información |  
        
            | Bibliografía básica |  J. MARTÍNEZ GIRÓN, A. ARUFE VARELA y X.M. CARRIL VÁZQUEZ (2017). Derecho de la Seguridad Social, 4a ed. Barcelona: Atelier 
 |  
            | 
 |  
            | Bibliografía complementaria |  |  
            | 
 | 
 
 | Recomendacións |  
  
 
   | Materias que se recomenda ter cursado previamente |  | | Dereito do Traballo/612G01023 | 
 |  
 
  
 
   | Materias que se recomenda cursar simultaneamente |  |  |  
 
  
 
   | Materias que continúan o temario |  |  |  
 
 
   | Observacións |  | <p>Non hai cuotas nas cualificacions, salvo no relativo as matriculas de honra.</p> | 
 |