Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||
Asignatura (*) | Fonética e Fonoloxía do Español | Código | 613G01020 | ||||
Titulación | |||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Letras |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | |||||||
Descrición xeral |
Descrición e estudo fonético-fonolóxico da lingua española. Perséguese, por unha banda, obter un coñecemento detallado do nivel fónico do español e, por outra, poder aplicar os métodos e as técnicas de análise fonética e fonolóxica. Estúdase o son, a articulación e, sobre todo, a configuración fonolóxica e fonética do español. |
||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Non se prevén modificacións nos contidos. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen -Actividades iniciais -Obradoiro -Sesión maxistral -Prácticas de laboratorio -Lecturas -Proba mixta *Metodoloxías docentes que se modifican Eventos científicos e/ou divulgativos (en caso de confinamento non será posible acudir a actos públicos). 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado -Correo electrónico. Diariamente. Utilizarase para atender as consultas de tipo particular do alumnado. -Moodle. Varias veces por semana, segundo as necesidades. Usarase para proporcionar ao alumnado o material necesario para a docencia e avaliación. Tamén se utilizarán distintos tipos de foros para resolver todo tipo de consultas de carácter colectivo sobre a elaboración das actividades de obradoiro e laboratorio ou sobre o contido das sesións expositivas. -Teams. Semanalmente. A docencia expositiva, interactiva e titorías en grupos reducidos realizarase mediante videoconferencia no horario aprobado pola xunta de facultade. 4. Modificacións na avaliación En caso de docencia non presencial variará a porcentaxe dos sistemas de avaliación do seguinte xeito: -Proba mixta: 40 %. -Obradoiro e prácticas de laboratorio: 60 % (prácticas de transcrición: 20 %, exercicio de formantes vocálicos: 20 %, análise de espectrogramas: 20 %). *Observacións de avaliación: Tanto a proba mixta como as prácticas de laboratorio e obradoiro deberán ser realizadas telematicamente. A proba mixta realizarase de forma asíncrona utilizando programas como Office Forms ou Moodle. Para a realización das prácticas de laboratorio utilizaranse programas de software libre (especialmente Praat). Para as datas de entrega destas actividades mantéñense as datas sinaladas na guía. Para a práctica de transcrición utilizaranse aplicacións de software libre. Realizarase ao longo do curso e entregaranse ao final do mesmo por vía telemática. Opcionalmente, poderase entregar unha fotografía do exercicio. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Ningunha. |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |