Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||||||
Asignatura (*) | Planificación estratéxica de sistemas de información | Código | 614502001 | ||||||||
Titulación | |||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | |||||||
Idioma |
|
||||||||||
Modalidade docente | Híbrida | ||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||
Departamento | Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información Computación |
||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||
Web | http://https://moodle.udc.es/ | ||||||||||
Descrición xeral |
A materia de Planificación Estratéxica de Sistemas de Información ten como foco o Sistema de Información da Empresa/Organización concibido como un todo interrelacionado. Explícanse os distintos tipos de Sistemas que empregan as Empresas e a relación existente entre estes, establecendo un marco de Arquitectura dos Sistemas de Información que permita un desenvolvemento e evolución destes controlado. Faise fincapé na importancia dos estándares e na xestión dos recursos da información como un activo máis da empresa. Estúdanse marcos para o goberno dos sistemas e tecnoloxías da información nas organizacións, cun énfase especial na planificación estratéxica dos sistemas de información e do seu aliñamento coa estratexia xeral da organización. É moi relevante a participación na docencia de profesionais de empresas de primeiro nivel que explican a súa experiencia en Sectores de Negocio concretos: Financeiro, Telco, Agropecuario, Organismos Públicos etc.., así como a posibilidade de orientarse cara a solucións integradas de mercado como é o caso dos ERP. |
||||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Non se realizarán modificacións sustanciais sobre o contido da materia, máis alá de adaptacións puntuais. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Manteranse as metodoloxías docentes previstas. No caso de pasar a un modelo de docencia en remoto, estas metodoloxías desenvolveranse a través de medios telemáticos. *Metodoloxías docentes que se modifican 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado A atención ao alumnado realizarase a través das ferramentas de traaballo online proporcionadas pola Universidade da Coruña. 4. Modificacións na avaliación *Observacións de avaliación: Manteranse as porcentaxes consideradas inicialmente nesta guía docente de cara á avaliación. En caso de pasar a un modelo de docencia e avaliación en remoto, as actividades de avaliación desenvolveranse online utilizando as ferramentas proporcionadas pola Universidade da Coruña. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se modifican os recursos e/ou bibliografía empregados na materia. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |