| Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||||||||
| Asignatura (*) | Deseño e xestión de proxectos de investigación | Código | 614522023 | ||||||||||
| Titulación | |||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||||
| Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 3 | |||||||||
| Idioma |
|
||||||||||||
| Modalidade docente | Presencial | ||||||||||||
| Prerrequisitos | |||||||||||||
| Departamento | Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información Computación Dereito Privado Dereito Público Enxeñaría de Computadores Fisioterapia, Medicina e Ciencias Biomédicas |
||||||||||||
| Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||
| Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||
| Web | http://https://moodle.udc.es/course/view.php?id=47531 | ||||||||||||
| Descrición xeral | O obxectivo deste curso é proporcionar ao alumno os fundamentos necesarios que lle permitan xestionar adecuadamente todo o proceso de xeración, xestión e comunicación dun proxecto de investigación. | ||||||||||||
| Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Sen modificacións. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Mantéñense todas, pero adaptadas á docencia en liña. *Metodoloxías docentes que se modifican Non se modifica ningunha. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Usarase teams, moodle e o email. 4. Modificacións na avaliación Sen modificacións. *Observacións de avaliación: 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Sen modificacións. |
||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| (*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||