Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||||
Asignatura (*) | Tecnoloxías de Integración | Código | 614G02030 | ||||||
Titulación | |||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | |||||
Idioma |
|
||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||
Prerrequisitos | |||||||||
Departamento | Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información |
||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Web | |||||||||
Descrición xeral |
Esta materia introduce ó alumno no problema de integración de datos e aplicacións. En primer lugar, realízase un estudio de solucións de integración orientadas a Intelixencia de Negocio. E posteriormente, en segundo lugar, preséntase un estudio de solucións de integración orientadas a Procesos de Negocio. Para ilustrar todos estes conceptos xerais, empréganse ferramentas comerciáis utilizadas habitualmente na industria para estes propósitos, como Talend, Tableau, Denodo Express, Mule Anypoint, etc. |
||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Ningunha. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Todas. *Metodoloxías docentes que se modifican Ningunha. As sesións maxistrais impartiríanse a través de Teams en tódolos grupos de teoría. A docencia correspondente á parte práctica (prácticas de laboratorio e traballos tutelados) impartiríase tamén a través de Teams, con sesións grupais cando fose preciso explicar contidos e sesións privadas para atender dúbidas individuais de cada estudante ou grupo de prácticas (de maneira semellante a como se procede nos laboratorios de prácticas). 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado - Moodle: tódolos recursos docentes (presentacións, exemplos, enunciado da práctica e traballos tutelados, anuncios, software, etc.) están dispoñibles a través de Moodle. - Teams. As titorías aténdense por Teams nos horarios oficiais de cada profesor. - Correo electrónico. 4. Modificacións na avaliación A proba de resposta múltiple realizaríase a través de Moodle. *Observacións de avaliación: Mantéñense as recollidas no apartado correspondente da guía docente. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Ningunha. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |