Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
|
A11
|
|
|
|
A1 A4 A5 A6 A12
|
B9
|
C1 C2 C3 C4
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Metodoloxías de análise audiovisual |
Principais teorías da comunicación e da información.
Perspectivas dende as que se realiza a análise audiovisual. |
2. Análise da mensaxe informativa |
Análise retórico, discursivo, narrativo e semiótico dos productos audiovisuais informativos. |
3. Análise da mensaxe persuasiva |
Análise retórico, discursivo, narrativo e semiótico dos productos audiovisuais persuasivos. |
4. Análise do producto audiovisual de entretemento |
Análise retórico, discursivo, narrativo e semiótico dos productos audiovisuais de entretemento. |
5. Analise crítico de estratexias de manipulación e desinformación |
A mensaxe audiovisual como ferramenta do poder |
6. Análise ético do producto audiovisual |
Responsabilidade ética do creador de productos audiovisuais informativos, persuasivos e de entretemento. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
A1 A4 A5 A6 A11 A12 B9 C1 C2 C3 C4 |
5 |
0 |
5 |
Discusión dirixida |
A1 A4 A5 A6 A11 A12 B9 C1 C2 C3 C4 |
25 |
30 |
55 |
Traballos tutelados |
A1 A4 A5 A6 A11 A12 B9 C1 C2 C3 C4 |
0 |
72 |
72 |
|
Atención personalizada |
|
18 |
0 |
18 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
Cada sesión presencial contará con 20 minutos de introducción na que se plantearán as ferramentas
teóricas necesarias para realizar a análise audiovisual.
|
Discusión dirixida |
Cada sesión constará de 100 minutos de discusión dirixida sobre o producto audiovisual que se analiza. |
Traballos tutelados |
Cada participante poderá facer traballos tutelados de análise de productos audiovisuais que se estudiarán en clase e un traballo final obligatorio para superar a materia. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Discusión dirixida |
A1 A4 A5 A6 A11 A12 B9 C1 C2 C3 C4 |
Avaliación continua en función da participación nos debates, a entrega voluntaria de traballos de análise para su estudio en clase e da resposta a preguntas concretas durante o análise. |
50 |
Traballos tutelados |
A1 A4 A5 A6 A11 A12 B9 C1 C2 C3 C4 |
Entrega dun análise audiovisual final. |
50 |
|
Observacións avaliación |
No caso de non participar nas discusions dirixidas, a materia avaliarase ao 100% cunha única entrega de un análise audiovisual, que conta das dúas oportunidades oficiais.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
SÁNCHEZ NORIEGA, José Luis (1997). Crítica de la seducción mediática. Madrid: Tecnos
Bordwell, David (2002). El arte audiovisual: una introducción. Barcelona: Paidós Ibérica
JACQUARD, Roland, (1988). La Desinformación: una manipulación del poder|. Madrid Espasa Calpe
VILCHES, Lorenzo (1989). Manipulación de la información televisiva. Barcelona: Paidós
Herrero, Julio César (Ed.) (2009). Manual de Teoría de la Información y de la Comunicación. Madrid: Universitas
Igartua Perosanz, Juan José (2006). Métodos cuantitativos de investigación en comunicación. Bosch
KAPFERER, Jean-Noël (1989). Rumores. Plaza y Janés
Gutiérrez San Miguel, Begoña (2006). Teoría de la narración adiovisual. Madrid: Cátedra
WATZLAWICK, Paul (1994). ¿Es real la realidad?. Barcelona: Herder |
|
Bibliografía complementaria
|
(1999-2006). EL ALA OESTE DE LA CASA BLANCA.
Torres, Pep (2011). EL ARTE DEL RUIDO. BARCELONA: PLATAFORMA EDITORIAL
Reitman, Jason (2005). Gracias por fumar.
FERGUSON, CHARLES (2010). INSIDE JOB.
(1989-2011). LOS SIMPSON.
KAREL, WILLIAM (2002). OPERACIÓN LUNA.
WILDER, BILLY (1974). PRIMERA PLANA.
LASSETER, JOHN (1995). TOY STORY.
Docter, Peter (2009). UP.
JOSEPH, PETER (2007). ZEITGEIST, LA PELÍCULA. |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Dirección de Fotografía: Cámara e Iluminación/616G01022 | Teoría e práctica da edición e a montaxe/616G01023 | Infografía 3D-1/616G01024 | Deseño de Produción e Dirección Artística/616G01025 |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Non hai comentarios |
|