Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer os elementos básicos dun programa informático de edición e montaxe. |
A1 A2 A3 A5 A7 A8 A10 A13 A37
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B10 B11 B12 B13
|
C1 C2 C3 C6 C7 C8 C9
|
Coñecer e comprender o fluxo de traballo propio dunha edición audiovisual en todas as súas fases: adquisición de materiais, conformado, etc. |
A1 A2 A3 A7 A8
|
B1 B2 B3 B4 B5 B8
|
C1 C2 C3 C4
|
Entender os fundamentos básicos da montaxe: raccord, tamaños de plano, ángulos, sentido da dirección, tempo, ritmo e son. |
A1 A2 A13 A28 A35 A37
|
B1 B8 B9 B14
|
C1 C2 C3
|
Coñecer os distintos tipos de montaxe segundo o xénero audiovisual. |
A3 A5 A10 A37
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9
|
C1 C3 C4
|
Entender as diferencias da edición e montaxe nunha produción en imaxe real e nunha produción de animación. |
A2 A3 A5 A7 A10 A28 A35 A37
|
B2 B6
|
C1 C2 C3
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
A linguaxe da montaxe |
Concepto de edición e montaxe
Historia da montaxe
A articulación do espazo-tempo do filme
Tipos de montaxe |
O proceso de traballo na sala de montaxe |
O software de edición
Códecs e contenedores de vídeo
Fluxos de traballo
Organización dos materiais |
Gramática da montaxe |
A continuidade
O ritmo
As transicións |
O traballo da montaxe en producións de imaxe real e de animación |
Equipo
Características
Fluxo de traballo
|
Edición de son |
Equipo
Niveis
Mezcla
Sincronización
Posprodución |
Corrección de cor e gradación da cor |
Conceptos básicos
Ferramentas
Pasos tratamento da cor |
Exportados e masterización |
Formatos de saída
Conformado do máster final |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A2 A8 A10 A35 B5 B10 B11 C4 C6 C8 |
15 |
24 |
39 |
Aprendizaxe colaborativa |
A3 A5 A7 A13 A28 B8 B12 B13 B14 C3 C7 C9 |
30 |
45 |
75 |
Obradoiro |
A13 A28 A37 B1 B2 B3 B4 B6 B7 B9 |
6 |
12 |
18 |
Proba mixta |
A3 A10 A13 A35 A37 B6 C1 C2 |
2 |
15 |
17 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais a través de ferramentas online, sincrona ou asíncrona, coa finalidade de transmitir os coñecementos teóricos enmarcados dentro da asignatura. |
Aprendizaxe colaborativa |
Actividades prácticas presenciais seguindo as pautas definidas polo/a docente. |
Obradoiro |
Actividades presenciais que se realizarán individualmente ou en grupo. |
Proba mixta |
Exame/s da materia |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Aprendizaxe colaborativa |
Obradoiro |
|
Descrición |
Os alumnos necesitarán atención personalizada para resolver as dúbidas na realización das prácticas. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Aprendizaxe colaborativa |
A3 A5 A7 A13 A28 B8 B12 B13 B14 C3 C7 C9 |
Realización de diferentes prácticas |
40 |
Obradoiro |
A13 A28 A37 B1 B2 B3 B4 B6 B7 B9 |
Traballos tutelados |
20 |
Proba mixta |
A3 A10 A13 A35 A37 B6 C1 C2 |
Exame escrito da materia |
40 |
|
Observacións avaliación |
-A teoría supón o 40% da nota e a práctica un 60%.
-Para
superar a asignatura deben estar aprobadas as dúas partes (teoría e
práctica). Para superar a parte práctica, deben estar aprobadas cada
unha das prácticas finais, ademáis de entregadas en data e superadas, todas e cada unha das prácticas de clase.
-O alumnado que goce de dispensa académica deberá porse en contacto co profesorado da asignatura antes do día 11 de febrero, a fin de acordar un itinerario personalizado que supla as ausencias ás aulas. Fóra desta data non serán atendidas peticións deste tipo.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Wells, Paul (2007). Fundamentos de la animación. Barcelona: Parramón
Atienza Muñoz, Pau (2013). Historia y evolución del montaje audiovisual. De la moviola a Youtube. Barcelona, UOC
Selby, Andrew (2013). La animación. Barcelona, Blume
Morales Morante, Fernando (2013). Montaje audiovisual. Teoría, técnica y métodos de control. Barcelona, UOC
Peláez Barceló, Antonio (2015). Montaje y postproducción audiovisual.. Tarragona, Altaria |
|
Bibliografía complementaria
|
Sánchez Biosca, Vicente. (2001). El montaje cinematográfico teoría y análisis. Barcelona: Paidós
Marimón, Joan (2016). El montaje cinematográfico. Del guion a la pantalla. Barcelona : Publicacions i Edicions de la Universitat de Barcelona
Freire Sánchez, Alfonso e Vidal Mestre, Montserrat (2015). Manual de montaje y composición audiovisual. Tarragona, Altaria |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Linguaxe e Narrativa Gráficas e Audiovisuais/616G02002 | Dirección e Realización/616G02005 | Deseño Sonoro/616G02008 | Produción da Animación e o Videoxogo/616G02001 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Deseño de Produción para Animación e Videoxogos/616G02006 | Animación de Personaxes/616G02020 | Proxecto de Animación/616G02021 |
|
Materias que continúan o temario |
Postprodución 3D e Efectos Visuais/616G02022 |
|
|