Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||||||
Asignatura (*) | Análise exploratoria de datos e análise inferencial | Código | 620517008 | ||||||||
Titulación | |||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | |||||||
Idioma |
|
||||||||||
Modalidade docente | Híbrida | ||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||
Departamento | Educación Física e Deportiva |
||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||
Web | |||||||||||
Descrición xeral | A materia "Análise exploratoria de datos e análises inferencial" é unha aproximación á análise estatística univariante. Abórdanse desde os procesos descritivos máis básicos ata os principios da estatística inferencial. Ao longo da materia o alumno coñecerá os fundamentos teóricos destes procedementos así como a súa aplicación práctica mediante diferentes programas informáticos como SPSS e R. | ||||||||||
Plan de continxencia |
Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada polo COVID-19, as Universidades de Vigo e A Coruña establecen unha planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e as propia institucións determíneno atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou parcialmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da docencia dun modo máis áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes. === ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS === No caso de que se produza confinamento. * Metodoloxías docentes que se manteñen Mantéñense todas as metodoloxías pero executadas dun xeito virtual síncrono ou asíncrono a través de Teams * Metodoloxías docentes que se modifican Ningunha * Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (titorías) Realizaranse a través de correo electrónico e por medio de videoconferncia mediante Teams y/o el uso de las plataformas Moodle y Faitic * Modificacións (se proceden) dos contidos a impartir Non hay modificacións * Bibliografía adicional para facilitar o auto-aprendizaxe * Outras modificacións === ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN === A avaliación se realizará dun xeito virtual segundo a ponderación que figura na guía. En concreto a proba mixta se levará a través de cuestionario habilitado en Moodle na UDC ou ben en Faitic para os alumnos da Universidade de Vigo |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |