Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Capacidad de analizar, definir criterios de intervención, elementos a valorar y ámbitos a tratar. |
A19
|
B1 B2 B3 B4 B5 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Introducción á cartografía |
. |
Recoñecemento da realidade territorial |
. |
relación entre a representación do territorio e a súa realidade |
. |
Manexo de escalas e dimensións |
. |
Recoñecemento de fontes documentais |
. |
Estudos dos elementos do territorio |
. |
Introducción ós valores culturais da paisaxe |
. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
C1 C2 C5 |
1 |
0 |
1 |
Sesión maxistral |
B1 B2 B7 |
15 |
0 |
15 |
Saídas de campo |
B5 C7 |
7 |
0 |
7 |
Obradoiro |
A19 B3 B4 C3 C4 C5 C6 C8 |
35 |
85 |
120 |
Lecturas |
C1 C2 |
0 |
5 |
5 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
Actividades que se levan a cabo antes de iniciar calquera proceso de ensino-aprendizaxe a fin de coñecer as competencias, intereses e/ou motivacións que posúe o alumnado para o logro dos obxectivos que se queren alcanzar, vinculados a un programa formativo. Con ela preténdese obter información relevante que permita articular a docencia para favorecer aprendizaxes eficaces e significativos, que partan dos saberes previos do alumnado. |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Saídas de campo |
Visitas a os lugares da intervención de proxecto e análise, bservación directa e sistemática, a recollida de información, o desenvolvemento de produtos (bosquexos, deseños, etc.) |
Obradoiro |
Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
Lecturas |
Son un conxunto de textos e documentación escrita que se recolleron e editaron como fonte de profundización nos contidos traballados. |
Atención personalizada |
|
Descrición |
No obradoiro se realiza a atención personalizada ó alumno correxindo o seu traballo semana a semana. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
B1 B2 B7 |
Valorarase a asistencia e a participación na aula |
10 |
Obradoiro |
A19 B3 B4 C3 C4 C5 C6 C8 |
Avaliarase o resultado de traballo de taller tanto o individual como o colectivo das distintas prácticas entregadas.
É necesario ter este traballo aprobado para superar a materia. |
90 |
|
Observacións avaliación |
A avaliación será continua.Os sistemas de avaliación axustaranse ao establecido na Normativa vixente de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións de estudos de grao e máster universitario da Universidade da Coruña e da Universidade de Santiago de Compostela. Para aprobar o alumno debe acadar unha nota igual ou superior a un 5 tanto nas prácticas individuais como na prácticas de grupo, de non ser así non se fará media. Asemade o estudante debe ter unha asistencia mínima do 80% e todas as súas prácticas deberán ser entregadas nas datas especificadas. Haberá exames (e/ou repetición de entregas, a xuízo do docente) de primeira e segunda oportunidade nas datas fixadas e a celebrar na EPS de Lugo, aos que só poderán presentarse os alumnos que teñan a asistencia mínima do 80% a sesións maxistrais e obradoiro e todas as prácticas semanais e de curso entregadas nas datas requeridas.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
- Bouhier, Abel (2007).Galicia. Ensaio Xeografico de Analise e Interpretacion Dun Vello Complexo Agrario. Xunta de Galicia. -Charles Waldheim.[ed] (2006). The Landscape Urbanism Reader. Princeton Architectural Press, New York -Ian l. Mcharg (1992). Design with Nature. John Wiley & Sons, Inc. New York -James Corner [ed] (1999). Recovering Landscape, Essays in Contemporary Landscape Architecture. Princeton Architectural Press, New York -Stan Allen (2009). Practice: Architecture technique + Representation, From object to field. Routledge. New York -Denis Cosgrove [ed] (1999). Mappings. Reaktion Books, London -Gregory Bateson (2000). Steps to an Ecology of Mind. University Of Chicago Press, Chicago -Kelly Shannon, Marcel Smets (2010). The Landscape of Contemporary Infrastructure. NAi Publishers - Denis E. Cosgrove (1998). Social Formation and Symbolic Landscape. University of Wisconsin Press |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Debuxo da Paisaxe/630G03001 | Arte e Paisaxe/630G03005 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Sistemas de Información Xeográfica 1/630G03007 | Bioloxía das Plantas/630G03008 |
|
Materias que continúan o temario |
Proxecto da Paisaxe 2/630G03015 |
|
Observacións |
-O desenvolvemento de toda a práctica deberase realizar con debuxos realizados a man e de forma individual ou en grupo. -Valorarase a asistencia ao taller, as entregas das prácticas e a participación en clase do alumn@
-Ademais das entregas parciais o alumno deberá ter un pequeno caderno de notas de campo onde envorcará todas as súas reflexións, probas bosquexos, etc. (Pode ser tamaño A5 ou a elección) -Tamaño recomendado A1 ou A2 Escala 1:2.000 PLAN DE CONTINXENCIA COVID-19. De non poder realizarse presencialmente as clases, tanto interactivas como expositivas, estas realizaranse en formato online. Do mesmo xeito se realizará a avaliación. Utilizaranse para eses fins a plataforma Teams, moodle USC e o correo electrónico. |
|