Plan de continxencia |
Plan de CONTINXENCIA para o curso académico 2021-2022
Adaptación da metodoloxía da ensinanza e sistema de avaliación no escenario 2
Metodoloxía da ensinanza: A parte da materia que non se poida impartir nas aulas de maneira presencial farase a través da aula virtual, e a través de videoconferencia, con Microsoft Teams para todos os estudantes que teñan acceso a internet, e facilitando outros recursos, como vídeos, audios e presentacións a aqueles que non teñan acceso a internet. As prácticas de campo e laboratorio serán presenciais un mínimo do 50% das horas prácticas da materia. A aula virtual será parte do vehículo de comunicación entre estudantes e profesor@s.
As competencias traballadas serán as mesmas que no escenario 1.
Toda a información e material empregado na docencia será o mesmo que no escenario 1.
Sistema de avaliación: O sistema de avaliación será o mesmo que para o escenario 1. De non ser posibles as probas presenciais, realizaranse de forma telemática utilizando a plataforma Moodle. Os pesos de cada parte na cualificación final, así como as competencias avaliadas serán as mesmas que no escenario 1.
Adaptación da metodoloxía da ensinanza e sistema de avaliación no escenario 3
Metodoloxía da ensinanza: a materia impartirase na súa totalidade a través da aula virtual e a través de videoconferencia, con Microsoft Teams, no horario de clase oficial, para todos os estudantes que teñan acceso a internet, e facilitando outros recursos, como vídeos, audios e presentacións a aqueles que non teñan acceso a internet. A aula virtual será o vehículo de comunicación entre estudantes e profesor@s. As prácticas de campo e laboratorio que non fora posible realizar presencialmente se substituirán por traballo autónomo do estudante utilizando os recursos web e material docente que se facilitará a través da aula virtual. A aula virtual será o vehículo de comunicación entre estudantes e profesor@s.
As competencias traballadas serán as mesmas que no escenario 1.
Toda a información e material empregado na docencia será o mesmo que no escenario 1. Se non fora posible as visitas dos estudantes a parques e xardíns de forma individual para a realización do herbario dixital, se lles facilitará a elaboración do traballo utilizando recursos de internet que estarán accesibles a través da aula virtual.
Sistema de avaliación: o sistema de avaliación será o mesmo que no escenario 1, salvo que as probas realizaranse de forma telemática utilizando a plataforma Moodle. Os pesos de cada parte na cualificación final, así como as competencias avaliadas serán as mesmas que no escenario 1.
Para superar a materia teranse que superar todas e cada unha das probas/exercicios/traballos. Os requisitos para superar a materia na segunda oportunidade serán os mesmos que para a primeira oportunidade, o estudante terá que aprobar as probas/exercicios/traballos que teña suspensos. |