Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||||
Asignatura (*) | Filosofía e Percepción da Paisaxe | Código | 630G03037 | ||||||
Titulación | |||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | |||||
Idioma |
|
||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||
Prerrequisitos | |||||||||
Departamento | Proxectos Arquitectónicos, Urbanismo e Composición |
||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Web | |||||||||
Descrición xeral |
Paisaxe: parte dun territorio que pode ser observada desde un determinado lugar. (RAE) ……………………………………………………………………………………………….................................................... Tratará a asignatura de afondar nos aspectos máis subxetivos á hora de percibir / vivir unha paisaxe; partindo dos datos obxetivos, para chegar a visións máis poéticas e polo tanto, máis reáis. Distintas paisaxes, limitacións das clasificacións. Acción e imaxe, procesos e formas. Correntes filosóficas que interpretan a paisaxe, desde á Antigüidade ata nosos días. Representacións físicas e mentáis da paisaxe. Aspectos sensoriáis e aspectos emocináis. Coñecemento e imaxinación / memoria e ensoñación. ..................................................................................................................................... “Aprender a dicir a paisaxe, partindo da más simple enumeración obxetiva ata alcanzar as palabras que dicen la luz, a composición, distinguen o fugaz do permanente, y fixan, en definitiva, para a memoria e a nostalxia, o rostro amado da terra”. (Álvaro Cunqueiro) |
||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos. No caso de continxencia adoptaranse as medidas necesarias para garantir a calidade do ensino e máis a integridade dos contidos. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen: Manteranse as mesmas metodoloxías docentes. Tanto a sesión maxistral, como a realización de proba mixta ou seguimento dos traballos tutelados adaptaranse ao soporte virtual, no seu caso. * Metodoloxías docentes que se modifican: Non está previsto modificacións de metodoloxías docentes. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado. As titorías serán convocadas en sesións, previamente anunciadas de Teams. As corrección e aclaracións en grupo teñen un valor pedagóxico maior que a atención individualizada, inda así, estas realizaranse mediante correo electrónico e conferencia por Teams. 4. Modificacións na avaliación A avaliación non será modificada. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía. As modificacións faránse a través do moodle. Aportacións específicas de materiais de consulta se facilitarán en soporte dixital. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |