Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A10 |
Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas. |
A11 |
Empregar o inglés, falado e escrito, aplicado á navegación e ao negocio marítimo. |
A19 |
Utilizar as frases normalizadas da OMI para as comunicacións marítimas, e emprego do inglés falado e escrito. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B4 |
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
B5 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B6 |
Traballar de forma colaboradora. |
B8 |
Aprender en ámbitos de teleformación. |
B12 |
Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información. |
B18 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
B19 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C12 |
Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
C13 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Recibir e transmitir informacions profesionais en inglés técnico marítimo |
A10
|
B5 B6
|
C2
|
Realizar eficazmente as comunicacións nun entorno profesional internacional |
A11 A19
|
B4
|
|
Mellorar as capacidades linguísticas mediante o autoaprendizaxe e as TIC |
|
B1 B8 B12
|
C3
|
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
B18
|
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
B19
|
|
Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
|
|
C12
|
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
|
|
C13
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
UNIT 1: WORKING ON BOARD |
1.1: The shipping company. To apply for a job. Curriculum. Personal interview.
1.2. To go on board. Stages and requirements.
1.3. The harbour. Harbour activity. Harbour buildings and facilities. Non- commercial harbours.
|
UNIT 2: THE SHIP |
2.1: Merchant vessels: kinds and main characteristics
2.2. Other kind of vessels and main characteristics
|
UNIT 3: THE CREW |
The crew in a merchant ship: manning, duties and watchkeeping.
|
UNIT 4: SHIPHANDLING |
4.1: Shiphandling: anchoring, berthing, leaving berth and underway.
4.2. Shiphandling communications: engineroom orders, helm orders, manoeuvring fore and aft.
4.3. Pilot on board and tug assistance.
|
UNIT 5: BRIDGE WATCHKEEPING I
|
5.1: Navigation: pilotage, astronomical navigation, position and course.
5.2. Bridge description: navigational equipment. The chart room. The radio room.
|
UNIT 6: BRIDGE WATCHKEEPING II
|
6.1: The rules of the road (CollRegs)
6.2. Weather and tides
6.3. Buoyage
|
UNIT 7: MARITIME COMMUNICATIONS
|
7.1. Communications equipment
7.2. Routine communications: on board, ship to ship and ship to shore
7.3. Safety communications: distress, urgency and safety
|
UNIT 8: SAFETY ON BOARD |
8.1. Occupational hazards prevention
8.2. Maritime casualties: fire, sinking, collision, etc.
8.3. Abandoning ship, survival, search and rescue
8.4. Medical care
|
UNIT 9: VESSEL TYPES |
9.1. Vessels and cargoes
9.2. Cargo care and handling |
UNIT 10: SHIP DOCUMENTS
|
10.1. Port documents
10.2. Cargo documents
10.3. Ship certificates |
The development and overcoming of these contents, together with those corresponding to other subjects that include the acquisition of specific competencies of the degree, guarantees the knowledge, comprehension and sufficiency of the competencies contained in Table AII / 2, of the STCW Convention, related to the level of management of chief mates of the Merchant Navy, on ships without gross tonnage limitation and Master up to a maximum of 3.000 GT. |
Table A-II / 2 of the STCW Convention.
Mandatory minimum requirements for certification of masters and chief mates on chief on ships of 500 gross tonnage or more. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Aprendizaxe colaborativa |
A19 B4 B12 B18 C2 C3 |
12 |
20 |
32 |
Lecturas |
A10 A11 B18 |
10 |
10 |
20 |
Simulación |
A11 A19 B4 B6 B8 B19 C2 C3 |
11 |
16.5 |
27.5 |
Solución de problemas |
A10 A11 A19 B1 B6 B18 B19 C2 C3 |
11 |
20 |
31 |
Traballos tutelados |
A10 A11 B5 B6 B8 B12 B18 C2 C3 C13 |
1 |
10 |
11 |
Proba oral |
A11 B4 B18 C2 C12 |
1 |
5 |
6 |
Proba obxectiva |
A10 A11 A19 B4 C2 |
2 |
0 |
2 |
Sesión maxistral |
A11 B4 B5 B6 C2 C12 |
15 |
0 |
15 |
|
Atención personalizada |
|
5.5 |
0 |
5.5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Aprendizaxe colaborativa |
Relacionado cos temas das sesions maxistrais, requerirase aos alumnos a realización de actividades, ben en solitario, en parellas ou en pequenos grupos, sobre diversas temáticas. Estas actividades poranse en común na aula, beneficiándose todos os alumnos das informacións recabadas polos seus compañeros. |
Lecturas |
Levaranse a cabo clases sobre determinados temas nas que o material central serán documentos e informes reales de traballo no ámbito marítimo. Sobre esta documentación os alumnos realizarán tarefas específicas para fomentar a comprensión lectora e a pronunciación. |
Simulación |
Con obxeto de reforzar as competenciasl oral e auditiva realizaranse simulacions sobre conversacions en diferentes situacions da operatividade do buque. |
Solución de problemas |
Proporanse unha serie de actividades que os alumnos terán que completar na aula e no seu tempo de autoaprendizaxe utilizando as TIC |
Traballos tutelados |
Ademais dos traballos propostos para a aprendizaxe colaborativa, proporanse outros, tutelados e de carácter individual naqueles temas que necesiten especial profundización. |
Proba oral |
Proponse a realización dunha breve proba oral co fin de comprobar os avances do alumno con relación as súas destrezas oral e auditiva. |
Proba obxectiva |
A proba obxectiva consistirá nun exame teórico sobre os contidos desenrolados na asignatura |
Sesión maxistral |
Cada un dos temas propostos no apartado 3. Contidos, será desenrolado en sesión maxistral . |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Aprendizaxe colaborativa |
Traballos tutelados |
Proba oral |
Solución de problemas |
|
Descrición |
As actividades relacionadas coa aprendizaxe colaborativa, prácticas a través das TIC, solución de problemas e traballos tutelados requerirán da atención personalizada do profesor, que establecerá horas de tutoría especiais para realizar o seguemiento de tales actividades.
Por outra parte a prueba oral requiere dunha evaluación individualizada. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A10 A11 A19 B4 C2 |
Evaluación continua: será necesaria a asistencia cando menos ao 80% das clases maxistraies, e a realización do 80% das prácticas a través das TIC, así como a realización de a lo menos o 80% dos trabajos propostos (aprendizaxe colaborativa, solución de problemas e trabajlls tutelados)
Evaluación final única: será necesaria a realización do 80% das prácticas a través das TIC, así como a realización do 80% dos traballos propostos (aprendizaxe colaborativa, solución de problemas e traballos tutelados)
En calqueira caso a superación da proba obxetiva queda suxieta a obtención dun mínimo de 25 puntos nos denominados conceptos clave.
A nota mínima para superar a proba será de 40/75.
|
75 |
Aprendizaxe colaborativa |
A19 B4 B12 B18 C2 C3 |
Tanto para a evaluación continua como para optar a un exame final único, é necesario realizar o 80% dos traballos propostos neste apartado. |
5 |
Traballos tutelados |
A10 A11 B5 B6 B8 B12 B18 C2 C3 C13 |
Tanto para a evaluación continua como para optar a un exame final único, é necesario realizar o 80% dos traballos propostos neste apartado. |
5 |
Proba oral |
A11 B4 B18 C2 C12 |
Consitirá nunha proba oral individual
Evaluación continua: será necesaria a asistencia cando menos ao 80% das clases maxistraies, e a realización do 80% das prácticas a través das TIC, así como a realización de a lo menos o 80% dos trabajos propostos (aprendizaxe colaborativa, solución de problemas e trabajlls tutelados)
Evaluación final única: será necesaria a realización do 80% das prácticas a través das TIC, así como a realización do 80% dos traballos propostos (aprendizaxe colaborativa, solución de problemas e traballos tutelados). |
10 |
Solución de problemas |
A10 A11 A19 B1 B6 B18 B19 C2 C3 |
Tanto para a evaluación continua como para optar a un exame final único, é necesario realizar o 80% dos traballos propostos neste apartado. |
5 |
|
Observacións avaliación |
Os criterios de avaliación contemplados nos cadros A-II/1, A-II/2, A-III/1 y A-III/2 do Código STCW e as súas enmendas relacionados con esta materia teranse en conta a hora de deseñar e realizar a evaluación. O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b; 4.3 e 7.5) (04/05/2017) poderá realizar as probas parciais, se as houbere, sen necesidade de asistir o 80% das clases presenciais, sempre e cando os profesores sexan debidamente informados ao principio do curso. Sen menoscabo do anterior, os profesores poderán encargarlle a este alumnado diferentes traballos/problemas ó longo do curso para ser expostos en horario de titorias, facendo uso do sistema TEAMS si fora procedente a xuizo do profesor.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
TN Blakey (2001). English for maritime studies. China: Longman
Varios (2006). MarEng web-based maritime english learning tool.
Nisbet, Kutz y Logie (1997). Marlins English for Seafarers 1 y 2. UK: Marlins
Murrel, Nagliati y Canestri (2010). Safe sailing.
Varios (2009). Secma Tool.
Van Kluijven (2003). The international maritime language programme. Netherlands: Alk &Heijnen |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|