Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
A1
A7
A20
B2
B7
B10
C3
C4
C5
C6
C7
C8 |
A1 A3 A5 A7 A11 A18 A19 A20 A62 A68 A69 A70 A71 A72
|
B2 B4 B5 B6 B7 B10
|
C2 C3 C4 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
TEMA 1. ANTECEDENTES. INTRODUCIÓN E ORIXE DA PROFESIÓN. |
Antecedentes e orixe da profesión. A profesión en Europa e no mundo occidental. |
TEMA 2. ORGANIZACIÓN E INFRAESTRUCTURA DUNHA OFICINA TÉCNICA |
Introdución. Concepto de oficina técnica. Clasificación das Oficinas Técnicas. Logros, infraestruturas, metodoloxía, organización e xestión dunha oficina técnica. O espazo físico como lugar de traballo. Medios empregados para a preparación, reprodución, arquivo e manexo de documentos técnicos. Sistemas informáticos e de comunicación para usuarios técnicos. |
TEMA 3. INTRODUCIÓN Ó PROXECTO |
O proxecto en actividade profesional. Proxectos Técnicos de Enxeñaría. Concepto de proxecto. O ciclo do proxecto. |
TEMA 4. MORFOLOXÍA DO PROXECTO TÉCNICO |
Documentos do proxecto: memoria; anexos á memoria e cálculos; planos; especificacións e orzamento. Documentación anexa: estudos de seguridade e saúde, control de calidade, estudos ambientais. |
TEMA 5. PROGRAMACIÓN, SEGUIMENTO E CONTROL DE PROXECTOS |
Introdución ás distintas técnicas. Diagrama de Gantt. Método PERT / CPM. |
TEMA 6. AVALIACIÓN DO PROXECTO |
Introdución á análise custo-beneficio. Identificación, cuantificación, valoración e comparación de custos e beneficios. Criterios de contabilidade. Principais indicadores de rendibilidade. |
TEMA 7. OFERTAS E CONTRATACIÓN |
Xustificación e necesidade. Prego de cláusulas e cláusulas administrativas. Contratación coas administracións. |
TEMA 8. TRATAMENTO DE PROXECTOS E OUTROS DOCUMENTOS TÉCNICOS |
Introdución. Visado do proxecto e outros documentos técnicos. Competencias dos concellos e doutras institucións públicas e privadas en materia de licenzas e permisos. Solicitude e tramitación de licenzas de edificios, actividades e instalacións industriais. Implicacións legais da sinatura de proxectos e dirección facultativa de proxectos e obras. |
TEMA 9. OFERTAS E CONTRATACIÓN |
Introdución. Solicitude de ofertas. Presentación de ofertas. Análise, avaliación e selección de ofertas. Adxudicación e contratación. |
TEMA 10. NORMALIZACIÓN, CERTIFICACIÓN E HOMOLOGACION |
Normas técnicas en diferentes campos de aplicación. |
TEMA 11. INNOVACIÓN TECNOLÓXICA, PROPIEDADE INDUSTRIAL E TRANSFERENCIA DE TECNOLOXÍA |
Importancia y gestión. Organismos de transferencia tecnológica. |
TEMA 12. CUMPRIMENTO DO XEFE DE MÁQUINAS DA MARIÑA MERCANTE ATA UN MÁXIMO DE 3000 kW.
O desenvolvemento e mellora destes contidos, xunto cos correspondentes a outras materias que inclúen a adquisición de competencias específicas do título, garanten o coñecemento, comprensión e suficiencia das competencias contidas na táboa AIII / 2, do Convenio STCW, relacionadas coa o nivel de xestión de primeiro enxeñeiro oficial da Mariña Mercante, sen limitación de potencia da planta de propulsión e enxeñeiro xefe da Mariña Mercante ata un máximo de 3000 kW. |
Táboa A-III / 2 do Convenio STCW.
Especificación dos estándares mínimos de competencia aplicables aos enxeñeiros xefes e oficiais de primeiro enxeñeiro de buques cuxo motor principal de propulsión ten unha potencia igual ou superior a 3.000 kW |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
A5 A11 A20 B4 B5 B7 C4 C7 C8 C9 C13 |
2 |
0 |
2 |
Prácticas de laboratorio |
A1 A3 A7 A11 A19 A68 A69 A70 A71 A72 B2 B5 B7 C3 C8 C11 C12 |
30 |
0 |
30 |
Sesión maxistral |
A1 A7 A20 B7 C3 C4 C6 C8 C10 C11 |
30 |
30 |
60 |
Traballos tutelados |
A1 A7 A18 A20 A62 B2 B4 B6 B7 C2 C3 C6 C11 |
5 |
15 |
20 |
Proba obxectiva |
A3 A5 A11 A20 B2 B7 B10 C8 C9 |
4 |
0 |
4 |
|
Atención personalizada |
|
34 |
0 |
34 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
Introdución e xustificación da materia. |
Prácticas de laboratorio |
Os alumnos, coa axuda de diferentes ferramentas informáticas, prepararán diferentes documentos, que servirán de base para a realización do traballo supervisado. |
Sesión maxistral |
Entregaranse os contidos teóricos da materia, que servirán de base para a realización das prácticas e traballos supervisados. |
Traballos tutelados |
Individualmente ou en pequenos grupos, prepararán un borrador técnico coas súas especificacións ou un traballo técnico.
Estes traballos deben constituír a base para a posterior realización do traballo final de grao. |
Proba obxectiva |
Consistirá en un examen tipo test para los alumnos que hayan seguido la evaluación continua. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas de laboratorio |
Traballos tutelados |
Proba obxectiva |
|
Descrición |
Individualmente ou en grupos moi pequenos, o alumno será supervisado para seguir o tema e, fundamentalmente, será guiado para preparar un anteproxecto ou traballo técnico. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas de laboratorio |
A1 A3 A7 A11 A19 A68 A69 A70 A71 A72 B2 B5 B7 C3 C8 C11 C12 |
Composto por diferentes prácticas individualizadas, computarán ata o 20% da nota final. |
20 |
Traballos tutelados |
A1 A7 A18 A20 A62 B2 B4 B6 B7 C2 C3 C6 C11 |
Individual ou en pequenos grupos, consistirá na redacción dun borrador técnico ou informe-estudo.
A súa realización será necesaria para aprobar a materia. |
40 |
Proba obxectiva |
A3 A5 A11 A20 B2 B7 B10 C8 C9 |
Proba de opción múltiple que computará ata o 40% da nota. Será fundamental obter un mínimo de 3,5 puntos sobre 10 para a súa media. |
40 |
|
Observacións avaliación |
Os criterios de avaliación contemplados nas táboas A-III / 1 e A-III / 2 do Código STCW e as súas modificacións relacionadas con este asunto teranse en conta á hora de deseñar e realizar a avaliación. A continuación, especifícanse as competencias que adquirirán os estudantes con cada un dos tres métodos ou criterios de avaliación. En calquera caso, é doado comprender, debido á propia natureza do suxeito, que en cada un dos tres tipos son adquiridos ou traballados no seu conxunto. En calquera caso, os fundamentos especifícanse en cada un dos métodos de avaliación: Prácticas de laboratorio: A1, A7 e A20, utilizando tics dispoñibles para os estudantes, xunto con B2, B7 e B10. Cabalos de traballo tutelados: ademais das técnicas, "A", o B2, B7 e B10 e C4, C6, C7 e C8. Proba obxectiva ou exame tradicional: competencias adquiridas na propia materia, A1, A7 e A20, e todo o resto para estudantes que non teñan un estado suxeito a avaliación continua, que deben entregar / realizar probas prácticas do traballo realizado ao longo de o curso.
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|