Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||||
Asignatura (*) | Empresa e Dereito Marítimo | Código | 631G03005 | ||||||
Titulación | |||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | |||||
Idioma |
|
||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||
Prerrequisitos | |||||||||
Departamento | Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña |
||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Web | http://https://estudos.udc.es/es/subject/631G02V02/631G02159/2021 | ||||||||
Descrición xeral | Coñecemento dos parámetros legais e económicos fundamentais para o estudo da micro e macroeconomía, en relación coa empresa naviera e o buque, así como as súas técnicas de explotación no tráfico marítimo preservando a seguridade marítima e a protección do medio mariño. | ||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións no contido Non se modifican os contidos 2. Metodoloxías Metodoloxías docentes que se manteñen Todas se pasan de modalidade presencial a virtual Metodoloxías docentes que se modifican As clases expositiva e interactivas de grupo, pasan de ser presenciais a impartirse en liña mediante Microsoft Teams na franxa horaria que se tes asignada á materia no calendario de aulas da Escola. Continuarase co seguimento dos traballos tutelados a través das distintas ferramentas de Moodle e MTeams. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado ás necesidades de aprendizaxe do alumnado para realizar o traballo da materia. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Diariamente o alumno poderá contactar coas profesoras mediante correo electrónico para facer consultas ou solicitar unha titoría virtual para resolver dúbidas mediante Microsoft Teams. Procurarase realizar as titorías na franxa horaria que se tes asignada no período presencial, a fin de non interferir con outras materias. 4. Modificacións na avaliación Modifícanse as porcentaxes do peso da avaliación continua e do exame final como segue: 1.- Actividades interactivas en grupo presenciais que pasen a en liña: Peso na cualificación 50% 2.- Exame final virtual: Peso na cualificación 50% Observacións da avaliación: Permanecen igual que na guía de docente, agás que: As referencias ao cálculo de asistencia, que só se realizarán con respecto ás sesións presenciais ata o momento en que se suspendeu a actividade presencial. 1. SITUACIÓNS: A) Estudantes a tempo completo: a) Elaboración e presentación de casos prácticos (50%) b) Exame da materia teórica (50%) B) Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e exención académica de exención de asistencia, segundo o establecido no "ESTÁNDAR QUE REGULA O REGIMEN DE DEDICACIÓN Ao ESTUDO DE ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3. be 4.5) (29 / 5/212): a) Elaboración e presentación de casos prácticos (50%) b) Exame da materia teórica (50%) 2. REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA: 1.-Participar regularmente na actividades das clases virtuais. 2.Obter unha puntuación do 50% do peso de cada unha das partes para avaliar: a.-cuestións e casos prácticos b.-Exame. 3. Entregar e presentar os casos prácticos na data indicada. Para superar a materia hanse de APROBAR as materias de Empresa e Dereito. 4. A oportunidade de xullo estará suxeita aos mesmos criterios que a de xuño. 5. Modificacións na bibliografía ou webgrafía. Ademais dos materiais e bibliografía indicada na Guía docente da materia e en moodle o alumnado terá á súa disposición os recursos en liña da Biblioteca da Universidade |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |