Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||
Asignatura (*) | Proxecto de obras hidráulicas | Código | 632514036 | ||||
Titulación | |||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 4.5 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Enxeñaría Civil |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | |||||||
Descrición xeral | Nesta asignatura trataranse distintos aspectos relacionados co cálculo, redacción e execución de distintos proxectos de obras hidráulicas coma: obras de abastecemento e de saneamento, regos, aproveitamentos hidroeléctricos e obras fluviais. A asignatura constará de clases teóricas, seminarios e talleres prácticos | ||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos - Non se realizan cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen - Sesións maxistráis (vía Teams) - Prácticas TICs - Seminarios (Vía Teams) - Presentación dos traballos (vía Teams) *Metodoloxías docentes que se modifican Non se realizan cambios. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado - Correo electrónico: Diariamente. Para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dubidas e facer o seguimento dos traballos - Moodle: Diariamente. Segundo as necesidades do alumnado. Habilitaranse foros para cada tema para formular consultas, e para o desenvolvemento dos traballos da materia - Teams: 1/2 sesións semanais en grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos na franxa horaria da asignatura establecida no calendario docente. Sesións especiais fora de horario en grupos pequenos reducidos para o seguimento dos traballos (baixo demanda). Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado ás necesidades de aprendizaxe do alumnado para desenvolver o traballo de la materia. 4. Modificacións na avaliación - Non se realizan cambios, xa que todo o sistema de avaliación pódese desenvolver de xeito non presencial. A presentación dos traballos faríase via Teams *Observacións de avaliación: - As entregas dos traballos de curso realizaranse a través de moodle. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se realizarán cambios. O material de apopio necesario necesario atópase dixitalizado n plataforma moodle. |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |