Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||||||
Asignatura (*) | Físico-química e calidade da auga | Código | 632844203 | ||||||||
Titulación | |||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | |||||||
Idioma |
|
||||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||
Departamento | Enxeñaría Civil |
||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||
Web | http://caminos.udc.es/hosting/masteragua/ | ||||||||||
Descrición xeral | Esta materia ten como obxectivo presentar algúns conceptos básicos sobre a física e a química das augas naturais, así como algunhas ideas crave sobre a calidade da auga. Os conceptos elementais de química da auga combínanse con outros temas prácticos, como a mostraxe de auga natural, a análise de datos e a representación gráfica. Os contidos máis avanzados inclúen a descrición dos procesos que gobernan a variabilidade da composición química das augas naturais nos seus diferentes reservorios (precipitación, sistemas lóticos continentais e lénticos, augas subterráneas, auga de mar). | ||||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Non se modifican os contidos nin o alcance dos mesmos 2. Metodoloxías Mantense a docencia presencial como metodoloxía fundamental. Se, por motivo de eventuais limitacións de mobilidade estas non puidesen desenvolverse, as clases maxistrais desenvolveranse mediante soporte telemático (p. ex. teams). Mantéñense todas as metodoloxías docentes aínda que, en función das eventuais limitacións á presencialidad, pode ser posible a limitación da forma de realización das prácticas (de prácticas de laboratorio a prácticas de gabinete), e a transformación das vistas de campo en sesións de visionado de documentais temáticos soportados por explicacións previas e discusión posterios. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Mantéñense os mesmos mecanismos coa previsión de realizar as sesións de tutoria empregando ferramentas telemáticas (p. ex. Teams) 4. Modificacións na avaliación Non se realizarán cambios no modo e ponderación da avaliación. En todo caso, as probas que requiran dun exame poderán realizarse de forma non presencial empregando ferramentas telemáticas adecuadas (p. ex. Moodle) 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non son necesarias. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |