| Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||
| Asignatura (*) | Física | Código | 632G01003 | ||||
| Titulación | |||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
| Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | |||
| Idioma |
|
||||||
| Modalidade docente | Presencial | ||||||
| Prerrequisitos | |||||||
| Departamento | Enxeñaría Naval e Industrial |
||||||
| Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
| Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
| Web | |||||||
| Descrición xeral | Proporcionar ao alumno os coñecementos fundamentais da Física Básica que lle permitirán afrontar materias de cursos superiores, así como resolvelos problemas físicos básicos da Enxeñaría Civil. | ||||||
| Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos –Non se realizarán cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen - Sesión maxistral - Boletíns de exercicios - Controis de avaliación continua - Atención personalizada *Metodoloxías docentes que se modifican - As prácticas de laboratorio serán substituídas por prácticas virtuais ou probas mediante moodle. - Os controis da avaliación continua e os exames presenciais serán substituidos por actividades mediante moodle onde se indicarán as normas de execución e vixilancia (no seu defecto utilizaríase teams). 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Chat de teams ou Correo electrónico.- de uso para facer consultas ou solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas. Moodle.- Banco de materiais para documentos pdf ou vídeos, arquivos de interés como comunicacións, metodoloxías ou cualificacións. Actividades específicas de manexo (probas), para avaliación (controis) e tarefas de entrega, a través das que se poñen prácticas de desenvolvemento de contidos da materia. Reunión Teams.- 1 sesión semanal en grupo para o avance dos contidos teóricos na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da escuela. De 1 a 2 sesións semanais (segundo o numero de alumnos) para a realización dos exercicios de boletíns. 4. Modificacións na avaliación *Observacións de avaliación: A avaliación mantenrá a estrutura da avaliación presencial, conservándose o que se realizou ata o momento do confinamento. As prácticas e controis presenciais adaptaranse á metodoloxía telemática mediante moodle e teams o cal farase únicamente en caso de imperiosa necesidade; xa que sempre que pueda realizarse de modo presencial primaríase este modo de execución. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía ? No caso de confinamiento proporcionarase ao alumno, en video o documento, a materia do curso tanto teórica como práctica. |
||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| (*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||