Temas |
Subtemas |
Unidade 1. O Medio Social e Cultural na Educación Infantil.
|
Definición e concepto. Relación coas Ciencias Sociais. A aprendizaxe en relación coa psicoloxía infantil. |
Unidade 2. Medio Social e Cultural. Os obxectivos do proxecto didáctico. |
O currículo. Os contidos: tipos, organización e selección dos contidos. Importancia dos contidos procedementais e actitudinais. As unidades didácticas. |
Unidade 3. Medio Social e Cultural. Métodos, procedementos e recursos. |
Métodos para o coñecemento do Medio. Recursos didácticos e materiais curriculares. |
Unidade 4. Medio Social e Cultural. A avaliación. |
Definición e finalidade. Breve revisión histórica da avaliación. Características. Tipos e aplicación na secuencia ensino-aprendizaxe. |
Unidade 5. Medio Social e Cultural. O entorno como recurso. |
A integración nas coordenadas de espazo e tempo. O entorno do neno na actualidade. A diversidade. |
Unidade 6. Medio Social e Cultural. Elaboración de materiais didácticos. |
Principios e fundamentos. Contidos e obxectivos. Utilización e selección de recursos. Deseño das actividades. A Arqueoloxía e a Etnografía como modelos. |
Unidade 6: Medio Social e Cultural. Temas formativos
|
-Introdución ao Coñecemento Social e Cultura de Galicia.
-Medio e actividade humana. A arquitectura tradicional en Galicia.
-Os castros.
-O Castro de Elviña. |
Unidade 7. O Medio Natural na Educación Infantil. |
Definición e conceptos básicos relativos ao medio natural. Relación coas Ciencias da Natureza. Importancia no curriculum de Educación Infantil. |
Unidade 8. O entorno como recurso: Diversidade Natural. |
Coñecemento do Medio Natural a través de dous conceptos chave: Biodiversidade e Xeodiversidade. |
Unidade 9. O Medio Natural. Métodos, procedementos e recursos. |
Desenvolvemento do pensamento científico e de habilidades de indagación na aula. O traballo por proxectos. |
Unidade 10. O traballo por proxectos: Os seres vivos. |
Concepto de ser vivo. Clasificación dos seres vivos. A temática dos seres vivos no traballo por proxectos. Unha adaptación do modelo do traballo por proxectos. |