Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A24 |
(CE-E10)Coñecer estratexias e procedementos de avaliación e entender a avaliación como un procedemento de regulación da aprendizaxe e estímulo ao esforzo. |
A27 |
(CE-E13)Identificar os problemas relativos ao ensino e a aprendizaxe das materias da especialización e expor alternativas e solucións. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Analizar críticamente propostas e estudos en torno á avaliación. |
AJ24 AJ27
|
|
CC4 CC6
|
Coñecer as diferentes teorías, modelos e recursos para a avaliación, así como as propostas de avaliación do Marco Común Europeo de Referencia para as Linguas no seu capítulo 9 e o uso de PEL como ferramenta de avaliación. |
AJ24
|
|
CC2 CC6 CC7
|
Deseñar propostas de avaliación na área de lingua estranxeira |
AJ24 AJ27
|
|
CC6
|
Expoñer oralmente os resultados do análise documental e o deseño de propostas de avaliación na área de lingua estranxeira |
AJ24 AJ27
|
|
CC2 CC4 CC6 CC7
|
Expoñer por escrito reflexións sobre os diferentes modelos, estratexias e recursos de avaliación |
AJ24 AJ27
|
|
CC6
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
A avaliación no ensino-aprendizaxe de linguas estranxeiras |
1. Introdución
2. Modelos de avaliación
3. Estratexias de avaliación |
Avaliación dos aprendizaxes e da programación docente en linguas estranxeiras |
|
Criterios e instrumentos de avaliación |
1. Criterios de avaliación e estándares de aprendizaxe
2. Marco Común Europeo e Portafolio de Linguas como guía e instrumento de avaliación
3. Avaliación por competencias na lingua estranxeira. A competencia lingüística e a competencia comunicativa.
4. Outros procedimientos de avaliación.
5. Deseño de actividades.
6. A integración das TICs no proceso de avaliación |
Dificultades e errores na avaliación en linguas estranxeiras |
|
Co-avaliación e auto-avaliación |
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A24 C4 C6 C7 |
12 |
19 |
31 |
Oral presentation |
A27 C2 |
4 |
2 |
6 |
Workbook |
A24 C2 C4 C7 |
0 |
7 |
7 |
Collaborative learning |
A24 A27 C4 C6 |
4 |
25 |
29 |
Long answer / essay questions |
A24 A27 C2 |
1 |
0 |
1 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Oral presentation (using audiovisual material and student interaction) designed to transmit knowledge and encourage learning. Presentations of this type are variously referred to as ‘expository method’, ‘guest lectures’ or ‘keynote speeches’. (The term ‘keynote’ refers only to a type of speech delivered on special occasions, for which the lecture sets the tone or establishes the underlying theme; it is characterised by its distinctive content, structure and purpose, and relies almost exclusively on the spoken word to communicate its ideas.) |
Oral presentation |
Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. |
Workbook |
Son un conxunto de textos e documentación escrita que se recolleron e editaron como fonte de profundización nos contidos traballados. |
Collaborative learning |
Conxunto de procedementos de ensino-aprendizaxe guiados de forma presencial e/ou apoiados con tecnoloxías da información e as comunicacións, que se basean na organización da clase en pequenos grupos nos que o alumnado traballa conxuntamente na resolución de tarefas asignadas polo profesorado para optimizar a súa propia aprendizaxe e a do resto de membros do grupo. |
Long answer / essay questions |
Proba na que se busca responder por escrito a preguntas de certa amplitude valorando que se proporcione a resposta esperada, combinada coa capacidade de razoamento (argumentar, relacionar, etc.), creatividade e espírito crítico. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Collaborative learning |
|
Description |
A profesora atenderá persoalmente, e tamén por correo electónico, as dúbidas que o alumnado poda ter. Asemade, dirixirá dun xeito persoal as prácticas coas novas tecnoloxías de comunicación e información, no contexto da construcción de probas de avaliación para a lingua estranxeira. Igualmente, deberá exercer atención personalizada no traballo grupal na aula e no estudo documental o de casos concretos relativos a avaliación que integran o programa. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Oral presentation |
A27 C2 |
Presentación oral dun tema relativo a avaliación (actividades ou tarefas de avaliación, teorías, investigación, aspectos prácticos, simulacións, deseño de actividades...). |
30 |
Long answer / essay questions |
A24 A27 C2 |
Proba na que se busca responder por escrito a preguntas de certa amplitude valorando que se proporcione a resposta esperada, combinada coa capacidade de razoamento (argumentar, relacionar, etc.), creatividade e espírito crítico. |
40 |
Collaborative learning |
A24 A27 C4 C6 |
Conxunto de procedementos de ensino-aprendizaxe guiados de forma presencial e/ou apoiados con tecnoloxías da información e as comunicacións, que se basean na organización da clase en pequenos grupos nos que o alumnado traballa conxuntamente na resolución de tarefas asignadas polo profesorado para optimizar a súa propia aprendizaxe e a do resto de membros do grupo.
|
30 |
|
Assessment comments |
Para superar a materia na convocatoria ordinaria o alumnado deberá asistir polo menos a un 80% das sesións presenciais. Os items de avaliación son de obrigado cumprimento e para aprobar a materia é necesario obter unha cualificación de 5 ou superior sobre 10. A nota final será o resultado da suma das cualificacións obtidas en cada un deles. A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios e instrumentos. AVALIACIÓN DE ALUMNADO CON DISPENSA ACADÉMICA O alumnado con dispensa académica de exención de asistencia, solicitada formalmente en tempo e forma, deberá informar á profesora ao comenzo das clases e será avaliado na convocatoria ordinaria como o resto de alumnado presencial mediante os seguintes ítems: - Presentación oral: 30% - Traballo individual: 30% - Proba de ensaio: 40% AVALIACIÓN DE ALUMNADO NON PRESENCIAL O alumnado que non asista polo menos a un 80% das sesións presenciais deberá informar á profesora ao comenzo das clases e será avaliado na convocatoria extraordinaria de xullo mediante os seguintes ítems: - Presentación oral: 30% - Traballo individual: 30% - Proba de ensaio: 40% Importante: A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación implicará directamente a cualificación de suspenso '0' na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación de cara a convocatoria extraordinaria.
|
Sources of information |
Basic
|
PÉREZ TORRES, I (2006). Diseño de Webquests para la enseñanza/aprendizaje del inglés como lengua extranjera:. Tesis. Granada: Editorial
ALDERSON, J.C. & BERETTA, A. (1992). Evaluating Second Language Education. Cambridge: CUP
Richards, Jack C & Rodgers, Theodore S. (2014). Approaches and Methods in Language Teaching. 3rd edition. Cambridge: CUP
Giné Freixes, Núria y Parcerisa, Artur (2000). Evaluación en la educación secundaria. Elementos para la reflexión y recursos para la práctica. Barcelona: Graò
MARTIN GIMENO, S (1961). La Enseñanza del Inglés en España. Madrid: Ediciones Gredos
LONG, Michael & Jack C. Richards (2000). Methodology in TESOL. Boston: H&H
EURYDICE (2009). Organización del sistema educativo español. Bruselas Unión Europea
LEE MCKAY, S., (1992). Teaching English Overseas: An Introduction. Oxford: OUP |
|
Complementary
|
|
Páxinas web de utilidade
http://bbc.learner.com
http://teachingenglish.org.uk
http://dictionary.cambridge.org/activity.htm
http://www.yourdictionary.com |
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Oral presentations, activities, tasks and the
portfolio done throughout the module may need individual support during office
hours.
Resources must be used sustainably in order to avoid negative effects
on the environment. Therefore, it is recommended to send activities, projects
and task online. Otherwise, it is preferable that plastic is not used,
double-page printing, recycled paper and avoid printing drafts.
It is
crucial to remember the ethical principles regarding sustainability values in
professional and personal behaviour. |
|