Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||||
Asignatura (*) | Psicoloxía clínica infantil | Código | 652G01009 | ||||||
Titulación | |||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | |||||
Idioma |
|
||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||
Prerrequisitos | |||||||||
Departamento | Psicoloxía |
||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Web | |||||||||
Descrición xeral | A materia atópase no segundo cuadrimestre do primeiro curso do grao en educación infantil. Nela abórdanse cuestións totalmente novas para os estudantes, pois non teñen ningún precedente en materias cursadas con anterioridade. Nesta materia proporcionarase unha visión actual do ámbito da psicoloxía clínica infantil, particularmente referido á psicopatoloxía e o tratamento dos principais problemas de saúde mental que afectan á infancia. | ||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Non se realizarán cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen: Sesión maxistral: clases grabadas en power point postas a disposición do alumnado no Campus Virtual Proba obxectiva: levada a cabo a través do Campus Virtual Estudo de casos a través de Microsoft Teams *Metodoloxías docentes que se modifican: 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: Correo electrónico e Teams 4. Modificacións na avaliación Proba obxectiva a través do Campus Virtual *Observacións de avaliación: 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: Non se realizarán cambios |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |