Competencias do título |
Código
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Competencias / Resultados do título
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A1 |
Explicar la relación entre el funcionamiento ocupacional, la salud y el bienestar. |
A2 |
Explicar los conceptos teóricos que sostienen la terapia ocupacional, expresamente la naturaleza ocupacional de los seres humanos y su funcionamiento a través de las ocupaciones. |
A8 |
Uso profesional y ético del razonamiento efectivo en todas las partes del proceso de terapia ocupacional. |
A9 |
Utilizar el potencial terapéutico de la ocupación a través del uso de la actividad y el análisis y síntesis ocupacional. |
A12 |
Colaborar con comunidades para promover la salud y el bienestar de sus miembros mediante la participación en la ocupación. |
A13 |
Buscar activamente, evaluar críticamente y aplicar los rangos de información y de evidencia para asegurar que la práctica es actualizada y relevante al cliente. |
A19 |
Apreciar y respetar las diferencias individuales, creencias culturales, costumbres y su influencia sobre la ocupación y la participación. |
A20 |
Preparar, mantener y revisar la documentación de los procesos de terapia ocupacional. |
A25 |
Identificar la necesidad de investigar y buscar publicaciones relacionadas con la ocupación, la terapia ocupacional y/o la ciencia ocupacional y formular preguntas de investigación relevantes. |
A26 |
Demostrar habilidades en la propia búsqueda, el examen crítico y la integración de la literatura científica y otra información relevante. |
A27 |
Entender, seleccionar y defender diseños de investigación y métodos apropiados para la ocupación humana, considerando los aspectos éticos. |
A28 |
Interpretar, analizar, sintetizar y criticar los hallazgos de investigación. |
A29 |
Desarrollar el conocimiento de ocupación y de la práctica de la terapia ocupacional. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B3 |
Aplicar un pensamiento crítico, lógico y creativo. |
B4 |
Trabajar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
Trabajar de forma colaborativa. |
B8 |
Capacidad de análisis y de síntesis. |
B9 |
Capacidad de aplicar los conocimientos a la práctica. |
B10 |
Conocimientos básicos de la profesión. |
B12 |
Conocimientos generales básicos sobre el área de estudio. |
B13 |
Resolución de problemas. |
B14 |
Habilidades interpersonales. |
B15 |
Capacidad para comunicarse con personas no expertas en la materia. |
B16 |
Habilidad para trabajar de manera autónoma. |
B23 |
Capacidad de aprender. |
B24 |
Habilidades de gestión de la información (habilidad para buscar y analizar información proveniente de diversas fuentes). |
B25 |
Capacidad de crítica y autocrítica. |
B26 |
Capacidad para adaptarse a nuevas situaciones. |
B29 |
Trabajo en equipo. |
B31 |
Apreciación de la diversidad y de la multiculturalidad. |
B36 |
Preocupación por la calidad. |
B37 |
Motivación. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, en las lenguas oficiales de la comunidad autónoma. |
C2 |
Dominar la expresión y la comprensión de forma oral y escrita de un idioma extranjero. |
C4 |
Desarrollarse para el ejercicio de una ciudadanía abierta, culta, crítica, comprometida, democrática y solidaria, capaz de analizar la realidad, diagnosticar problemas, formular e implantar soluciones basadas en el conocimiento y orientadas al bien común. |
C7 |
Asumir como profesional y ciudadano la importancia del aprendizaje a lo largo de la vida. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecementos e capacidades para aplicar a teoría e a práctica de Terapia Ocupacional. |
A1 A2 A8 A9 A19 A20 A29
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B1 B3 B4 B5 B8 B10 B12 B13 B14 B23 B25 B26 B29 B31 B36 B37
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C1 C4 C7
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Coñecemento e capacidade para aplicar a Ciencia Ocupacional dentro do contexto da Terapia Ocupacional. |
A1 A2 A9 A19 A20
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B3 B4 B9 B10 B12 B23 B24 B31
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C1 C4 C7
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Coñecemento e capacidade para empregar a Ciencia Ocupacional nun contexto interdisciplinar |
A1 A12 A13 A19 A25 A26 A27 A28
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B3 B4 B5 B8 B9 B12 B13 B14 B15 B16 B23 B24 B25 B26 B29 B31
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C1 C2 C4 C7
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Contidos |
Temas |
Subtemas |
Tema 1.- A competencia da Terapia Ocupacional.
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A ocupación
A actividade
Visión de diversos autores sobre a ocupación e a actividade desde Terapia Ocupacional
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Tema 2.- Ocupación versus Actividade.
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Terminoloxía ENOTHE e outras: definición e características.
A Ocupación en Terapia Ocupacional
Actividade como terapia. Demandas da actividade
Utilización e coidado dos obxetos, ferramentas e materiais
Aproximación ao análise terapéutico da actividade |
Tema 3.- Marco de Traballo para a práctica da Terapia Ocupacional: dominio e proceso.
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Conceptualización xeral
Definición dos contextos ocupacionais e contornos do usuario: cultual, social, personal, temporal, espiritual, físico y virtual
Definición das áreas de desempeño ocupacional: Actividades da Vida Diaria, Actividades Instrumentais da Vida Diaria, Traballo, Educación, Xogo, Ocio, Participación Social, Descanso e Soño.
Definición das habilidades do desempeño ocupacional
Estudio dos contextos, áreas e habilidades de desempeño ocupacional a través del proceso vital do ser humano
Características do usuario e a súa relación coa CIF
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Tema 4.- Modelos propios de Terapia Ocupacional.
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Contextualización de Marcos versus Modelos.
Definicións e Principais autores do Modelos de TO
Características e aplicación en terapia ocupacional dos Modelos máis relevantes na práctica da Terapia Ocupacional:
- Modelo Canadiense del desempeño Ocupacional.
- Modelo de la Ocupación Humana.
- Modelo de la Adaptación a través de la Ocupación.
- Modelo Kawa.
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Tema 5.- Ciencia da Ocupación.
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Definición
Características
Autores/as principais
Proceso histórico da Ciencia da Ocupación
Relación da Ciencia da Ocupación coa Terapia Ocupacional
Actualidade da Ciencia da Ocupación
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Tema 6.- Habilidades básicas do/a terapeuta ocupacional
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Aproximacións ás habilidades do profesional de Terapia Ocupacional. |
Tema 7.- Funcións e roles do/a terapeuta ocupacional
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Aproximacións ós diversos ámbitos de traballo do terapeuta ocupacional. |
Tema 8.- Relación terapéutica
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Definición
Organización da relación terapéutica
Consideracións relevantes
Tipos de Relación terapéutica terapeuta ocupacional – usuario/a – familia
Relación terapéutica terapeuta ocupacional – usuario/a – familia e comunidade
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Aproximación aos Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable e Pegada Ecolóxica |
Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable
Pegada Ecolóxica |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Lecturas |
A13 A20 A25 A26 B1 B8 B10 C2 |
10 |
10 |
20 |
Prácticas de laboratorio |
A2 A8 A9 A12 A19 B5 B12 B29 B31 B36 |
25 |
15 |
40 |
Proba mixta |
B9 B13 B23 B25 B26 C1 C7 |
2 |
40 |
42 |
Traballos tutelados |
A1 A27 A28 A29 B3 B15 B16 |
10 |
5.5 |
15.5 |
Sesión maxistral |
A2 A1 B4 B14 B24 B37 C4 |
30 |
10 |
40 |
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Atención personalizada |
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5 |
0 |
5 |
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*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Lecturas |
Son un conjunto de textos y documentación escrita que se han recogido y editado como fuente de profundización en los contenidos trabajados
Permite adquirir las competencias específicas y nucleares en esta asignatura. |
Prácticas de laboratorio |
Metodología que permite que los estudiantes aprendan efectivamente a través de la realización de actividades de carácter práctico, tales como demostraciones, ejercicios, experimentos e investigaciones.
Permite adquirir las competencias específicas referenciadas en esta asignatura. |
Proba mixta |
Prueba que integra preguntas tipo de pruebas de ensayo y preguntas tipo de pruebas objetivas.
En cuanto a preguntas de ensayo, recoge preguntas abiertas de desarrollo. Además, en cuanto preguntas objetivas, puede combinar preguntas de respuesta múltiple, de ordenación, de respuesta breve, de discriminación, de completar y/o de asociación.
Permite adquirir las competencias genéricas referenciadas en esta asignatura. |
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada con el uso de medios audiovisuales y la introducción de algunas preguntas dirigidas a los estudiantes, con la finalidad de transmitir conocimientos y facilitar el aprendizaje.
La clase magistral es también conocida como “conferencia”, “método expositivo” o “lección magistral”. Esta última modalidad se suele reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasiones especiales, con un contenido que supone una elaboración original y basada en el uso casi exclusivo de la palabra como vía de transmisión de la información a la audiencia.
Permite adquirir las competencias específicas y nucleares referenciadas en esta asignatura. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
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Traballos tutelados |
Prácticas de laboratorio |
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Descrición |
A atención personalizada farase, globalmente, mediante titorías personalizadas directas e virtuais, individuais e grupais. O horario será consensuado coa Profesora. |
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Avaliación |
Metodoloxías
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Competencias / Resultados |
Descrición
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Cualificación
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Traballos tutelados |
A1 A27 A28 A29 B3 B15 B16 |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
10 |
Lecturas |
A13 A20 A25 A26 B1 B8 B10 C2 |
Son un conxunto de textos e documentación escrita que se recolleron e editaron como fonte de profundización nos contidos traballados.
Permite adquirir ls competencias específicas e nucleares nesta asignatura. |
5 |
Prácticas de laboratorio |
A2 A8 A9 A12 A19 B5 B12 B29 B31 B36 |
Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan efectivamente a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións.
A avaliación desta metodoloxía contemplará o traballo realizado nas actividades de aprendizaxe e servizo, as lecturas e a recensión. |
20 |
Proba mixta |
B9 B13 B23 B25 B26 C1 C7 |
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. |
60 |
Sesión maxistral |
A2 A1 B4 B14 B24 B37 C4 |
Exposición oral complementada con el uso de medios audiovisuales y la introducción de algunas preguntas dirigidas a los estudiantes, con la finalidad de transmitir conocimientos y facilitar el aprendizaje.
La clase magistral es también conocida como “conferencia”, “método expositivo” o “lección magistral”. Esta última modalidad se suele reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasiones especiales, con un contenido que supone una elaboración original y basada en el uso casi exclusivo de la palabra como vía de transmisión de la información a la audiencia.
Permite adquirir las competencias específicas y nucleares referenciadas en esta asignatura. |
5 |
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Observacións avaliación |
Para superar a materia o alumnado deberá participar activamente nas metodoloxías propostas e entregar todos os traballos solicitados. - É preciso aprobar a proba mixta (3 sobre 6 puntos) e caso contrario non se fará media coas demáis metodoloxías propostas. - As prácticas de laboratorio son obrigatorias. No caso de ausencia non xustificada ás Prácticas de laboratorio, non se poderá superar a materia na segunda oportunidade (xullo), e a/o estudante terase que presentar na seguinte convocatoria, ao tratarse de actividades que, pola súa natureza, non son recuperables na segunda oportunidade (tal e como recollen as Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario da Universidade da Coruña, aprobadas polo Consello de Goberno do 19 de decembro de 2013 e modificadas por última vez no Consello de Goberno do 29 de xuño de 2017). Os aspectos e criterios que se terán en consideración para avaliar as distintas actividades serán a asistencia, participación e compromiso individual e grupal, a coherencia dos contidos abordados, a expresión oral e escrita e os coñecementos demostrados. Segundo a norma que regula o réxime de dedicación ao estudo do alumnado de grao na Universidade da Coruña (aprobada no Consello de Goberno do 4/05/2017), cando un(ha) estudante teña recoñecida a súa condición de matrícula a tempo parcial, ten dereito a gozar dun réxime de asistencia a clase de carácter flexible e a solicitar a dispensa académica especial establecida no artigo 4 (apartado 5) da devandita norma, en tanto non afecte negativamente ao proceso de avaliación da/o estudante. A ese efecto, as Comisións Académicas dos diferentes centros da UDC concretan o alcance da citada dispensa. Por tanto, a concesión á solicitude da devandita flexibilidade quedará á expensas da valoración e decisión da Comisión académica do Grao en Terapia Ocupacional, tendo en conta as metodoloxías e criterios de avaliación das materias. Os sistema de calificaicóns expresarase mediante calificación numérica de acordo co establecido no art. 5 do Real Decreto 1125/2003 de 5 de septembro (BOE 18 de septiembre), polo que se establece o sistema europeo de créditos e o sistema de calificaciones nas titulacións universitarias de carácter oficial e validez en todo o territorio nacional. Sistema de calificaciones: 0-4.9=Suspenso 5-6.9=Aprobado 7-8.9=Notable 9-10=Sobresaliente 9-10 Matrícula de Honor (Graciable).
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Fontes de información |
Bibliografía básica
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Banyard, P., Cassells, A., Green, P., Hartiand, J., Hayes, N., Reddy, P. (1995). Introducción a los procesos cognitivos. Barcelona: Ariel. Blesedell. C y otros. 2005. Terapia ocupacional 10ª ed. Buenos Aires ; Madrid : Médica Panamericana Donna Costa. 2007. Clinical supervision in occupational therapy: a guide for fieldwork and practice. Bethesda: Aota Press. Clark, F. A., Parham, D., Carlson, M. E., Frank, G., Jackson, J., Pierce, D., … Zemke, R. (1991). Occupational science: academic innovation in the service of occupational therapy’s future. The American Journal of Occupational Therapy: Official Publication of the American Occupational Therapy Association , 45 (4), 300-310. Christiansen , Ch. , Baum, C. Occupational therapy : overcoming human perfomance. Thorofare : Slack. Cormier, W., Cormier L. 1994: Estrategias de entrevista para terapeutas. Bilbao: Desclée de Brouwer Durante, P., Pedro, P. 1998. Terapia ocupacional en geriatría: principios y práctica. Masson. 1ª ed. Durante, P., et. al. 1998. Terapia ocupacional en salud mental: principios y práctica. Masson. 1ª ed. Duncan, E. A. S. (Ed.). (2012). Foundations for practice in occupational therapy (5ª ed.). Edinburgh: Elsevier. Garcia –Margallo P. y otros. 2005. El análisis y la adaptación de la actividad en terapia Ocupacional. Madrid: Aytona Gómez Tolón. J. 1997. "Fundamentos Metodológicos de la Terapia Ocupacional". 1ª Ed. Editorial Mira. Zaragoza.. Hagedorn, R. 1993. "Occupational Therapy- Foundations for Practice. Models, frames of reference and core skills". 1ª Reimp. Editorial Churchill Livingstone. New York. Hocking, C., Jones, M., & Reed, K. (2015). Occupational Science Informing Occupational Therapy Interventions. En I. Söderback (Ed.), International Handbook of Occupational Therapy Interventions (pp. 127-134). Springer International Publishing. Recuperado a partir de http://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-08141-0_9 Hopkins, H. L., y Smith, H. D. 1998. Willard & Spackman: Terapia Ocupacional. Panamericana.. Hopkins. H.L., Smith, H.D. 2006. "Terapia Ocupacional", 9ª Edición. Editorial Médica Panamericana Madrid, Hussey S. y otros. 2007.Introduction to occupational therapy. St. Louis Missouri: Mosby Elsevier. Kielhofner G. 2006. Fundamentos conceptuales de la terapia ocupacional. 3ª ed. Buenos Aires: Editorial Médica Panamericana. Larson, E., Wood, W., & Clark, F. (2005). Ciencia Ocupacionalesarrollo de la ciencia y la práctica de la ocupación a través de una disciplina académica [Occupational Science: science and professional development through an academic discipline]. En Willard & Spackman, terapia ocupacional (10a ed, pp. 15-26). Buenos Aires?; Madrid: Médica Panamericana. Leonardelli, C. A. 1988. The Milwake evaluation of dayly living skills. Thorofare. Slack Inc. MacDonald, E.M. 1979. Terapia ocupacional en rehabilitación. Barcelona: Ed. Salvat. Molineux, M., & Whiteford, G. (2012). Occupational science: genesis, evolution and future contribution. En E. A. S. Duncan (Ed.), Foundations for practice in occupational therapy (5ª ed.). Edinburgh: Elsevier. Pedretti, L.W., Zoltan, B. 1990. "Occupational Therapy. practice skillis for Physical Dysfunction". 3a Ed Editorial C. V. Mosby. Romero A. MorunoP. 2003. Terapia ocupacional. Teoría y Técnicas. Madrid. Masson. Reed, K. 1992. "Models of Practice in Occupational Therapy". 3a ed. Editorial Williams and Wilkins. Sánchez, L. 1996. Manual de técnicas Grupales de comunicación y Creatividad para terapeutas ocupacionales. APETO: Madrid Trombly, C.A. 1995. Terapia ocupacional para enfermos incapacitados físicamente. México: La Prensa Médica Mexicana.
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Bibliografía complementaria
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Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Bases Históricas e Documentación en Terapia Ocupacional/653G01108 |
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Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Estancias Prácticas I/653G01110 |
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Materias que continúan o temario |
Procesos de Terapia Ocupacional/653G01204 |
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Observacións |
1.- Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostible e cumprir cos obxectivos estratéxicos 1 e 2 do "IV Plan de Acción do Programa Green Campus FCS (2020-2022)", os traballos documentais que se realicen nesta materia: a.- Na súa maioría se
solicitarán en formato virtual e soporte informático. b.- De realizarse en papel: - Non se empregarán plásticos. - Realizaranse impresións a
dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión de
borradores. 2.- A docente responsable
resérvase a posibilidade de realizar algún cambio na avaliación ou outros
aspectos da materia que serán notificados aos estudantes coa suficiente antelación. No caso de que exista unha situación de confinamento aplicarase o Plan de Contixencia. 3.- Durante o período lectivo
da materia, e sen que supoña unha alteración na asistencia do alumnado a outras
actividades académicas, poderán programarse seminarios ou obradoiros de
carácter optativo para afondar en certos contidos e técnicas moi específicas
que complementan o desenvolvemento da materia. 4. "A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación implicará directamente a cualificación de suspenso '0' na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación de cara a convocatoria extraordinaria". |
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