Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A13 |
Transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas. |
A21 |
Realizar análises e diagnósticos, prestar apoio e tomar decisións en materia de estrutura organizativa, organización do traballo, estudo de métodos e estudo de tempos de traballo. |
A31 |
Aplicar os coñecementos á práctica. |
A34 |
Interrelacionar as distintas disciplinas que configuran as relacións laborais. |
A35 |
Análise crítico das decisións emanadas dos axentes que participan nas relacións laborais. |
B1 |
Resolución de problemas. |
B4 |
Capacidade de xestión da información. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Aplicar os coñecementos á práctica. |
A31
|
|
|
Transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas. |
A13
|
|
|
Realizar análises e diagnósticos, prestar apoio e tomar decisións en materia de estrutura organizativa, organización do traballo, estudo de métodos e estudo de tempos de traballo. |
A21
|
|
|
Interrelacionar as distintas disciplinas que configuran as relacións laborais. |
A34 A35
|
|
|
Análise crítico das decisións emanadas dos axentes que participan nas relacións laborais. |
A35
|
|
|
Resolución de problemas |
|
B1
|
|
Capacidade de xestión da información. |
|
B4
|
|
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
|
C5
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Os contidos das prácticas externas na empresa a desenvolver polo estudante fixaranse de común acordo co titor da empresa e se refrexarán no contrato individual das prácticas |
Definidos no programa de cada practica |
Na parte teórica o alumno desenvolverá os seguintes contidos
|
1. Autocoñecemento e proxecto vital
2. Comunicación
3. Liderazgo e traballo en equipo
4.- Análise da realidade
5. Leituras |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
A13 A34 B1 B4 |
4 |
0 |
4 |
Seminario |
A13 A21 A34 A35 B1 C5 C8 |
60 |
40 |
100 |
Traballos tutelados |
A31 B1 B4 |
196 |
0 |
196 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
0 |
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
Realizaránse 2 exames (2 puntos cada un) un ao final de cada cuadrimestre (data aínda por determinar) para avaliar os contidos prácticos e teóricos traballados na aula. Tamén se avaliarán no exame a leitura de:
"De Roncesvalles a Compostela", un percorrido por valores habilidades, recursos e actitudes (cuadrimestre) de Iago Santalla.
"O Principiño"
|
Seminario |
A metodoloxía a seguir será a de explicar cómo se elabora un plan de negocio e posteriormente os estudantes deberán de elaborar un aplicado a unha iniciativa empresarial. Este plan de negocio poderase facer en grupos.
A asistencia a clase e participación valorarse 1 punto |
Traballos tutelados |
A metodoloxia desenvolvida nas prácticas externas corre a cargo da empresa, en función do Plan Formativo e das características e organización da mesma. |
Atención personalizada |
|
Descrición |
As prácticas está titorizadas por un responsable da entidade destinataria das mesmas e un seguemento por parte dun profesor do centro. E obrigatoria a asistencia á titoría de prácticas en empresa fixada polo centro que para o curso 2013/2014 o será en horario de 16:30 ás 17:30 horas |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A31 B1 B4 |
A avaliación das prácticas externas farase a partir dun informe emitido polo titor da organización onde se realicen e da memoria de prácticas elaborada polo estudante que será avaliada polo titor académico, así como da súa asistencia e participación nas titorias.
Para acadar o aprobado a valoración de ambos aspectos deberá ter a cualificación de apto.
Na cualificación final o informe do titor da empresa representará o 40% da nota. O titor académico das prácticas externas ponderará nun 10%.
|
50 |
Seminario |
A13 A21 A34 A35 B1 C5 C8 |
En el 2º cuatrimestre, deberá entregar de modo obligatorio la puesta en práctica 4.1, que representará 1 punto en la nota final |
10 |
Proba obxectiva |
A13 A34 B1 B4 |
Los contenidos antes explicados representan el 50% de la asignatura. Cada tema tiene el valor de 1 punto. Para acceder a dicho punto se establecen las siguientes posibilidades:
1) Asistir a clase y entregar las puestas en prácticas. En este caso cada alumn@ realizará y expondrá su puesta en práctica en clase, la entregará en el campus virtual y recibirá un feedback cualitativo. Salvo una causa excepcional (individual o colectiva) no podrá entregarse la puesta en práctica sin asistir a la correspondiente sesión.
2) Asistir a la mayoría de las clases pero no a todas. Se valorará tema a tema. Si una persona tiene la mayoría de las puestas en práctica del tema pero ha faltado y justificado su falta se le dará la opción de hacer un test online al final de cada tema y acceder al punto.
3) Alumnado con dispensa o que justifique su no asistencia. Tendrá que realizar un examen presencial al final de cada cuatrimestre (2 puntos cada uno). El examen constará de 20 preguntas tipo test (1 punto) y una pregunta de desarrollo (1 punto). Será el día marcado por la facultad.
Además, en el 2º cuatrimestre, deberá entregar de modo obligatorio la puesta en práctica 4.1, que representará 1 punto en la nota final
4) Situación no presencial y confinamiento individual o colectivo. En este caso se le facilitará a la persona afectada o al alumnado el material correspondiente, flexibilizando y adaptando la entrega a cada circunstancia particular.
|
40 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Castelao, A. (1931). Album Nos e Debuxos Negros.
Castel R. (1995). De la exclusión con estado a la vulnerabilidad como proceso. Cuadernos de Crítica de la Cultura. Archipiélago
Rivero, Manuel (2006). De Roncesvalles a Compostela: un recorrido por valores, habilidades, recursos y actitutdes. http://bibliotecavirtual.galiciadigital.com/content/de-roncesvalles--compostela-un-recorrido-por-val
Cascón P (2001). Educar en y para el Conflicto. Facultad de Ciencias de la Educación. Universidad Autónoma de Barcelona
De Sanit-Exupery (2012). El principito. Http:bibliotecadigital.ilce.edu.mx/Colecciones/ObrasClasicas/_docs/ElPrincipito.pdf
Goleman D (2010). Inteligencia emocional. Barcelona, España Kairós
Covey, S.R. (2008). Los 7 hábitos de la gente altamente efectiva. Paidos. Barcelona. España
Covey, S.R. y Roger (2011). Primero lo Primero. Paidos. Barcelona. España |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
É recomendable participar cunha mentalidade aberta, dispota á reflexión, a análise e permeable ó cambio. Valórase que se tente a cada momento a cohesión do grupo, establecendo empatía e confianza que resultará fundamental para o desenvolvemento das tarefas propostas. Dado que o alumnado de prácticas externas está rematando o grado en RRLL e RRHH, ofréceselle asemesmo axuda para planificarse e mellorar determinadas actitudes. Dende o coaching pode recibir apoio nos seguintes ámbitos. 1.- Autocoñecemento 2.- Planificación do estudo 3.- Xestión do tempo 4.- Valoración de aptitudes e actitudes profesionais 5.- Detección e valoración de oportunidades 6.- Mellora do CV 7.- Preparación e ensaio da presentación do TFG a nivel formal e discursivo 8.- Toma de decisións 9.- Análise de confictos. Entregaráselle ao alumnado unha avaliación inicial que permita coñecer os seus intereses, inquedanzas e obxectivos. A partir de aquí, cada persoa poderá traballar os aspectos que máis lle interesen ou aqueles que, para ela se sexan prioritarios |
|