Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Comprender os principios do turismo: a súa dimensión espacial, social, cultural, política, laboral e económica. |
A6 |
Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente. |
A13 |
Manexar técnicas de comunicación. |
A15 |
Traballar en inglés como lingua estranxeira. |
A16 |
Comunicarse de forma oral e escrita nunha segunda lingua estranxeira. |
A24 |
Utilizar e analizar as tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) nos distintos ámbitos do sector turístico. |
A29 |
Traballar en medios socioculturais diferentes. |
A33 |
Creatividade. |
A35 |
Motivación por calidade. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Comunicación oral e escrita en lingua nativa. |
B3 |
Resolución de problemas. |
B4 |
Razoamento crítico. |
B5 |
Compromiso ético. |
B6 |
Aprendizaxe autónoma. |
B7 |
Adaptación a novas situacións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Dominar vocabulario relacioado co ámbito turístico |
A1 A15 A29
|
B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Comunicarse por escrito e falando en distintos ámbios profesionais relacioados co turismo |
A1 A6 A13 A15 A16 A29 A33 A35
|
B1 B2 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Redactar e discursar sobre medios de transporte, itinerarios e destinos
turísticos a públicos diversos. |
A1 A6 A13 A15 A16 A24 A29 A33 A35
|
B1 B3 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Dominar catro clases de verbos frasales - os separables, os inseparables,
os verbos intransitivos e os verbos intransitivos. |
A15 A29 A35
|
B1 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Explicar procedementos a unha variedade de públicos a través de textos
escritos e falados. |
A1 A6 A13
|
B1 B3 B4
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Itinerarios |
Información de viaxes (o folleto, as voces pasiva e activa, a comunicación oral e por escrito). |
O transporte aéreo |
Procedementos: saidas, chegadas, tripulación de voo, tripulación de cabina, tripulación de terra, etc.) |
Verbos frasais |
Estúdanse catro tipos importantes: separables, inseparables, transitivos e intransitivos. |
Recursos Humanos |
Estudo do léxico relacionado con Recursos Humanos, aprender a escribir unha carta de presentación e un CV en inglés, realizar e participar en entrevistas de traballo. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
A6 A13 A15 A16 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C6 C7 |
2 |
29 |
31 |
Proba oral |
A1 A13 A15 A16 A24 A29 A33 A35 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C6 C7 |
2 |
14 |
16 |
Obradoiro |
A1 A13 A15 A16 A24 A29 A33 A35 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C6 C7 |
18 |
49 |
67 |
Lecturas |
A1 A13 A15 A16 A24 A33 A35 B1 B3 B4 B6 C2 C4 C7 |
1 |
22 |
23 |
Análise de fontes documentais |
A1 A13 A15 A16 A24 A29 A33 A35 B1 B3 B4 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
1 |
10 |
11 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
Proba que se realizará ao final do cuadrimestre para avaliar a expresión escrita, a comprensión lectora do alumnado ademáis dos seus coñecementos gramaticais e campos semánticos específicos do sector turístico. |
Proba oral |
As probas orais basearanse nos contidos do curso (entrevista de traballo, lectura de artigos, actividades en grupo). |
Obradoiro |
Realizaranse traballos prácticos con material proporcionado que o alumnado recibirá con antelación para a aprendizaxe da redacción de cartas de presentación, CV e prácticas dos roles entrevistado/entrevistador para entrevistas de traballo. |
Lecturas |
Lectura de artigos relacionados con temas turísticos do curso para discusión e debate na clase |
Análise de fontes documentais |
Exercicios con material audiovisual ou de audio |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba obxectiva |
Proba oral |
Obradoiro |
Lecturas |
|
Descrición |
As actividades realizadas ó longo do curso precisan de atención personalizada. Os alumnos poderán contactar coa profesora persoalmente durante as horas de titoría ou ben a través do correo electrónico (ou tamén chat/forum e Moodle ou Teams) tras as instruccións relativas a disponibilidade horaria da semana.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A6 A13 A15 A16 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C6 C7 |
A proba escrita consistirá nunha proba de revisión dos contidos globais da materiaó final do cuadrimestre. Será unha proba presencial que representa o 60% da nota final. Os contidos da proba poden abarcan exercicios de distinta natureza (traducción, preguntas cortas ou tipo test, exercicios de completar) e contidos poden ser tanto de gramática como vocabulario especializado, lectura comprensiva ou redacción. |
60 |
Proba oral |
A1 A13 A15 A16 A24 A29 A33 A35 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C6 C7 |
O examen oral constará de duas partes:
Parte 1: entrevista de traballo (10%)
Parte 2: presentación oral dun dos temas vistos no curso(10%) |
20 |
Obradoiro |
A1 A13 A15 A16 A24 A29 A33 A35 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C6 C7 |
As tarefas enviadas para a evaluación continua serán a combinación de calquera das que se relacionan máis abaixo:
Lecturas comprensivas, redaccións de temas do curso (p. ex. a planificación e reserva de viaxes), traduccións e descripcións.
|
20 |
|
Observacións avaliación |
Os estudantes DEBEN aprobar (50%) todas e cada unha das seccións de
avaliación (proba obxectiva, obradoiro e as dúas seccións da proba oral)
para superar a asignatura. Oportunidade de xullo: Na segunda
oportunidade (xullo) os alumnos serán avaliados do seguinte xeito: 60%
exame escrito, 20% exame oral e 20% traballos de evaluación continua dos
temas do curso. Se os alumnos superaron algunha destas partes, ben sexa o
exame escrito, os traballos do curso ou a parte oral na primeira
oportunidade, as súas notas manteranse na segunda oportunidade. Isto é
válido SÓ para as dúas oportunidades correspondentes ao presente curso
académico. Só
obterase a cualificación de NON PRESENTADO se non se
participou en ningunha das actividades e tarefas que constitúen a avaliación da
materia. O
mesmo método de avaliación aplícase para a segunda oportunidade (xullo).
Por tanto, os estudantes deberán recuperar aqueles apartados da materia nos que
non obtivesen unha cualificación de aprobado ou aos que non se
presentaron. No
caso da convocatoria adiantada, os estudantes deben realizar un
exame escrito (60%) e unha proba oral (40%).
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
(). http://www.seatalk.info/.
(). Airport Procedures. https://www.extravelmoney.com/blog/airport-procedures-step-by-step/
Alcaraz Varó, Enrique et al. (2000). Diccionario de términos de turismo y de ocio. Inglés-Español, Spanish-English. Ariel
Harding, Keith (2009). Going International. Oxford University Press
Duckworth, Michael (). Going International: English for tourism. Workbook. Oxford University Press
(). http://englishfortourismstudies.blogspot.com/.
(). http://grammar.ccc.commnet.edu/grammar/.
(). http://topics.blogs.nytimes.com/author/philip-b-corbett/.
(). http://www.businesstraveller.com/loyalty/.
(). http://www.englishclub.com/english-for-work/airline.htm.
(). http://www.eslflow.com/Tourismlessons.html.
(2003). New Oxford Dictionary of English. Oxford University Press |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Idioma Moderno: Inglés/662G01006d |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Primeiro Idioma Moderno II: Inglés/662G01028d |
|
|