Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Saber actuar como representantes do promotor do proxecto en tódolos ámbitos de actuación do Director de Proxecto ou Project Manager. |
A2 |
Saber iniciar, planificar, dirixir, controlar e pechar Proxectos de Edificación e Desenvolvemento Territorial na especialidade de Edificación e Desenvolvemento Territorial |
A3 |
Saber iniciar, planificar, dirixir, controlar e pechar Proxectos de Lecer e Deporte na especialidade de Lecer e deporte |
A4 |
Saber iniciar, planificar, dirixir, controlar e pechar Proxectos de Sistemas de Información na especialidade de Sistemas de Información |
A8 |
Capacidade de organización e planificación as diferentes fases dun proxecto. |
A20 |
Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos ao campo profesional no que desenvolve a súa actividade o Project Manager. |
B1 |
Capacidade de análise e de síntese. |
B2 |
Capacidade de Organización e Planificación |
B4 |
Capacidade de procura, análise e selección de información relevante. |
B5 |
Capacidade de utilización e xestión da información |
B6 |
Capacidade para actuar con velocidade e sentido de urxencia para concretar resultados con altos niveis de calidade e rendemento a fin de atender as necesidades do cliente. |
B7 |
Capacidade de enfocar os esforzos en xerar valor para o cliente, buscando a súa satisfacción e a súa fidelización. |
B8 |
Capacidade de comunicación e motivación |
B9 |
Capacidade para a resolución de problemas |
B10 |
Capacidade para a toma de decisións |
B11 |
Capacidade para traballar nun equipo de carácter interdisciplinar |
B12 |
Capacidade para traballar nun contexto internacional |
B13 |
Capacidade de liderado, diálogo e negociación |
B14 |
Desenvolver o compromiso e motivación para o aseguramiento da calidade na dirección de proxectos. |
B15 |
Asumir a importancia fundamental da seguridade laboral, accesibilidade, sustentabilidade e medioambiente na planificación, dirección e xestión de proxectos. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
As prácticas académicas externas constitúen unha actividade académica de natureza formativa realizada polo alumnado co obxectivo de permitir aplicar e complementar os coñecementos adquiridos na formación académica, favorecendo a adquisición de competencias que o preparen para o exercicio de actividades profesionais, faciliten a súa inserción laboral e fomenten o seu emprendemento. Consisten na realización de prácticas de carácter obrigatorio por medio dun sistema de permanencia regrada nunha empresa, nun organismo ou nunha institución administrativa, económica ou profesional, unha universidade, nun centro de investigación de carácter público ou privado, que fosen convocadas de acordo coas presentes instrucións. Tamén se poderán realizar prácticas externas en dependencias e servizos da propia Universidade da Coruña ou da Universidade de Vigo que non estean destinados á actividade docente ou investigadora.
As prácticas deben necesariamente orientarse cara á elaboración dun informe sobre o seguimento da metodoloxía en dirección integrada de proxectos observada no centro de realización; a análise comparativa con metodoloxías de dirección integrada de proxectos, e a concreción de propostas de mellora como conclusión da análise.
Dada a natureza formativa das prácticas académicas externas, da súa realización non se derivan, en ningún caso, obrigas propias dunha relación laboral, nin o seu contido poderá dar lugar á substitución da prestación laboral propia dun posto de traballo.
|
AP1 AP2 AP3 AP4 AP8 AP20
|
BP1 BP2 BP4 BP5 BP6 BP7 BP8 BP9 BP10 BP11 BP12 BP13 BP14 BP15
|
CP1 CP3 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
realizacion de practicas en empresas, desenvolvendo labores ligadas a Proxectos |
realizacion de practicas en empresas, desenvolvendo labores ligadas a Proxectos |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A1 A2 A3 A4 A8 A20 B15 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B2 B1 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
0 |
150 |
150 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
0 |
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
As prácticas deben necesariamente orientarse cara á elaboración dun informe sobre o seguimento da metodoloxía en dirección integrada de proxectos observada no centro de realización; a análise comparativa con metodoloxías de dirección integrada de proxectos, e a concreción de propostas de mellora como conclusión da análise.
1. As prácticas teñen como obxectivo fundamental complementar a formación teórica do alumnado e facilitar a súa inserción no mundo laboral ou investigador.
2. As prácticas permitirán a asimilación por parte do alumnado da realidade institucional, empresarial ou investigadora no ámbito das súas respectivas profesións futuras por medio da consecución, en particular, dos seguintes fins:
a) Formación integral do alumnado ao equilibrar a súa formación teórica e práctica.
b) Adquisición da metodoloxía de traballo adecuada á realidade na que haberá de actuar tras a súa incorporación ao mundo laboral ou investigador.
c) Obtención da experiencia profesional ou investigadora que facilite a inserción laboral do alumnado e mellore a súa empregabilidade.
d) Desenvolvemento da capacidade de decisión e do espírito crítico no ámbito da dirección integrada de proxectos.
e) Preparación do alumnado para o desenvolvemento de actividades colaborativas ou interdisciplinares
|
Atención personalizada |
|
Descrición |
Os alumnos serán tutelados por un Tutor académico que axudará a resolver dudas e cuestións que os alumnos teñan durante o desenrolo das prácticas externas. Igualmente fará un seguimento do alumno xunto ao tutor externo |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A1 A2 A3 A4 A8 A20 B15 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B2 B1 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
2. As prácticas permitirán a asimilación por parte do alumnado da realidade institucional, empresarial ou investigadora no ámbito das súas respectivas profesións futuras por medio da consecución, en particular, dos seguintes fins:
a) Formación integral do alumnado ao equilibrar a súa formación teórica e práctica.
b) Adquisición da metodoloxía de traballo adecuada á realidade na que haberá de actuar tras a súa incorporación ao mundo laboral ou investigador.
c) Obtención da experiencia profesional ou investigadora que facilite a inserción laboral do alumnado e mellore a súa empregabilidade.
d) Desenvolvemento da capacidade de decisión e do espírito crítico no ámbito da dirección integrada de proxectos.
e) Preparación do alumnado para o desenvolvemento de actividades colaborativas ou interdisciplinares
|
100 |
|
Observacións avaliación |
- A avaliación das prácticas farase
a partir dun informe emitido polo titor externo da organización onde se
realicen, e da memoria de prácticas elaborada polo alumnado que será
avaliada polo titor universitario. - Para acadar o aprobado a
valoración de ambos aspectos deberá ter a cualificación de apto. - Na cualificación final o informe
do titor externo da organización representará o 80% da nota. - A avaliación do titor da
organización consistirá en contestar un cuestionario remitido ao titor da
universidade no que se recollen aspectos relacionados co profesional, coa
puntualidade, coa laboriosidade, coa adaptación ao medio, coas relacións
humanas, coa motivación etc. - Ao final do período de prácticas,
cada estudante presentará ao titor universitario unha memoria de prácticas
(ao redor de 10 páxinas a ordenador, con letra Arial ou Calibri a 11
puntos e espazo 1,5. non contarán a portada, índice, bibliografía ou
anexos) no que se describa a práctica realizada e que atenda, entre
outros, os seguintes puntos:
a) Portada con
apelidos e nome do/da estudante, o centro de prácticas e os datos do titor do
centro de prácticas. b) Índice detallado e
paxinado. c) Introdución coa
xustificación das prácticas, o horario e o tempo de permanencia. d) Características do
centro, indicando o contexto, o modelo organizativo, a planificación etc. e) Desenvolvemento
das prácticas. Deberá realizar unha descrición detallada das actividades e
tarefas realizadas durante a práctica. f) Reflexión sobre a
formación recibida. g) Bibliografía. h) Anexos. - Ao final do período de prácticas
cada estudante presentará ao titor universitario, ademais, un informe de
avaliación do centro onde realizou as prácticas seguindo o modelo establecido
pola Universidade. - As prácticas de Máster poderán ser
obxecto de recoñecemento de créditos por experiencia laboral ou
profesional nos termos que as normativas establezan e a Coordinación do
Máster sinale ao comezo do curso académico.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|