Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||||||
Asignatura (*) | Xestión Contable e Financeira na Empresa de Moda | Código | 710G03015 | ||||||||
Titulación | |||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||
Grao | Anual |
Segundo | Obrigatoria | 9 | |||||||
Idioma |
|
||||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||
Departamento | Empresa |
||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||
Web | |||||||||||
Descrición xeral |
A materia pretende: • Introducir os conceptos básicos relativos ao proceso de elaboración, comunicación e interpretación da información financeira • Formar os coñecementos e desenvolver as habilidades básicas para comprender a problemática financeira da empresa • Proporcionar fundamentos económico-financeiros necesarios para coñecer o estado das empresas (en particular, das empresas de moda) e tomar decisións para a súa xestión |
||||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos – Non se realizarán cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen – Todas, ao poder aplicarse tanto na aula presencial como virtual mediante ferramentas TIC síncronas e asíncronas. *Metodoloxías docentes que se modifican – Non se realizarán cambios 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado CORREO ELECTRÓNICO – De uso cotiá para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados. MOODLE – Foro de formulación e resolución de dúbidas. A disposición do alumnado en todo momento para iniciar o proceso de formulación e resolución de dúbidas – Difusión de materiais. A disposición do alumnado en función da evolución no contido da materia – Actividades de autoavaliación e avaliación. Na data e no horario acordado TEAMS – Videoconferencias para a realización das sesións expositivas e interactivas. Semanalmente na franxa horaria que ten asignada a materia – Videoconferencias para a atención personalizada. Na data e no horario acordado entre o docente e o estudante/equipo de traballo mediante un correo electrónico previo – Videoconferencias para a realización das actividades de avaliación. Na data e no horario acordado 4. Modificacións na avaliación – Non se realizarán cambios *Observacións de avaliación: – Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, e ademais: – As actividades de avaliación realizaranse a través de Moodle, podendo o docente requirir a defensa oral, parcial ou total, das actividades entregadas e avaliadas. – Solicitarase ao alumnado que estea conectado mediante unha videoconferencia en Teams dende o inicio ata o final da proba para as oportunas verificacións por parte do docente. – No caso de acontecer problemas de conexión no momento de realizar as actividades de avaliación, realizarase posteriormente unha videoconferencia en Teams co alumnado afectado para realizar a actividade oralmente e así adaptarse aos problemas de conexión sobrevidos. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía – Non se realizarán cambios |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |