Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer o proceso de concepción, deseño, selección de materiais, produción e lanzamento de produtos de moda (téxtiles, accesorios ...). |
A4 A5 A6 A7 A13 A15 A16 A17 A18
|
B1 B3 B6 B7 B8 B9
|
C3 C4 C5 C7 C8 C9
|
Adquirir os coñecementos e habilidades necesarios para a xestión de produtos de moda, así como as diferentes estratexias e ferramentas de xestión de produtos. |
A4 A5 A6 A8 A13 A15 A16 A17 A18
|
B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10
|
C1 C3 C4 C5 C7 C8 C9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
PARTE 1. Introdución á planificación, deseño e xestión de produto de moda. |
1.1. Xestión de produto nos diferentes modelos de negocio de moda. Tendencias.
1.2. A figura do deseñador e do xestor de produto: áreas de intervención e funcións profesionais.
|
PARTE 2. Metodoloxías para a planificación, deseño e xestión de produto. |
2.1. Segmentación do mercado desde a perspectiva do produto de moda.
- Xestión de produto nos diferentes puntos da pirámide da moda.
2.2. O produto como elemento da estratexia da marca.
- Transmisión de valores de marca a través do produto de moda.
- Xestión sostible de produto de moda.
- Análise da estratexia de produto omnicanal.
2.3. Desenvolvemento da estratexia do produto.
- Estrutura de prezos, número de liñas, programas e profundidade.
- Métricas para a planificación do produto.
- Coordinación cos departamentos de mercadotecnia, visual, comercial e produción.
2.4. Planificación de compras.
- Estratexias de subministración de moda.
- O papel do xestor de produto na negociación cos provedores.
2.5. Xestión de produto no punto de venda.
- Decisións comerciais baseadas en KPI de rendemento en liña e fóra de liña.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
B1 C5 C7 C9 |
7 |
0 |
7 |
Sesión maxistral |
A4 A5 A6 A7 A8 A13 A15 A16 A17 A18 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C3 C4 C5 C7 C8 C9 |
25 |
25 |
50 |
Proba obxectiva |
B4 B7 B8 B9 |
3 |
25 |
28 |
Traballos tutelados |
A4 A5 A6 A8 A13 A15 A16 A17 A18 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C1 C3 C4 C5 C7 C8 C9 |
10 |
40 |
50 |
|
Atención personalizada |
|
15 |
0 |
15 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
Sesións de coordinación, presentación de profesionais e establecemento da planificación da materia (horarios, contidos, prácticas, etc.). |
Sesión maxistral |
Os contidos do programa teórico da asignatura introdúcense nunha conferencia formal, a través de medios audiovisuais. As diapositivas non se entregarán aos alumnos. O profesor supervisará a asistencia ás conferencias; A asistencia regular é un requisito no procedemento de avaliación. |
Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe que pode combinar distintos tipos de preguntas: de resposta múltiple con erros penalizadores (formular unha cuestión en forma de pregunta directa ou de afirmación incompleta con varias opcións ou alternativas de resposta das que só unha de las é válida), de ensaio (preguntas de certa amplitude por escrito nas que se valora que se proporcione a resposta esperada, combinada coa capacidade de razoamento (argumentar, relacionar, etc.). Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. |
Traballos tutelados |
Traballos individuais e en grupo, onde se poñen en práctica e aplican os coñecementos teóricos adquiridos. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Traballos tutelados |
Actividades iniciais |
Proba obxectiva |
|
Descrición |
Os estudantes poderán facer calquera pregunta mentres traballan nos estudos de caso ou nas lecturas que deben presentar. Tamén poden facer preguntas sobre temas explicados na clase. Os docentes e o profesor coordiandor teñen asignadas dispoñibilidades para realizar tutorías. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
A4 A5 A6 A7 A8 A13 A15 A16 A17 A18 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C3 C4 C5 C7 C8 C9 |
ASISTENCIA e PARTICIPACIÓN: 10% da nota final.
A participación e asistencia ás clases maxistrais, así como ás clases prácticas, representarán o 10% da nota final. |
10 |
Traballos tutelados |
A4 A5 A6 A8 A13 A15 A16 A17 A18 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 C1 C3 C4 C5 C7 C8 C9 |
Realización, entrega e presentación de traballos e proxectos onde se aplican contidos e aprendizaxes adquiridos. Os criterios de avaliación inclúen a comprobación da inclusión e aplicación da parte teórica, a calidade e a claridade dos traballos e a súa presentación.
No caso de esixencia de exposición oral, valorarase a claridade, a calidade, a creatividade e suxección ao tempo da presentación, así como a defensa ante as preguntas que se realizan.
60% da notal final. |
60 |
Proba obxectiva |
B4 B7 B8 B9 |
30% da nota final. Proba obxectiva individual. No caso dunha proba de opción múltiple, cada resposta incorrecta podería reducir a puntuación final. |
30 |
|
Observacións avaliación |
Avaliación 1ª Oportunidade. No desenvolvemento da parte práctica (traballos en equipo / proxectos) (60% da nota final) avaliarase: aplicación das bases teóricas, calidade de presentación, precisión e claridade de exposición e calidade das respostas, fontes primarias e secundarias utilizadas e revisión bibliográfica. Para a avaliación da parte teórica empregarase o exame (30% da nota final), combinando o modelo de tipo test (opción múltiple, onde os erros poden reducir a nota) con preguntas de desenvolvemento. Dedicación a tempo parcial e exención académica (exención de asistencia): non se comtempla esta posibilidade. O taller é presencial, polo que a asistencia é obrigatoria. O proceso de avaliación da 2ª oportunidade esixe a entrega dun proxecto final individualizado (60% da nota final) e a realización dunha proba obxectiva (40% da nota final) que combina preguntas tipo test e de desenvolvemento. En caso de convocatoria extraordinaria, esixe a entrega dun proxecto final individualizado (60% da nota final) e a realización dunha proba obxectiva (40% da nota final) que combina preguntas tipo test e de desenvolvemento. Considerase “Non presentado” (NP) ao estudante que, estando matriculado, non teña participado nas distintas actividades de avaliación (continua/práctica e/ou exame/proba) que se estableza para o ano académico. PLAXIO / COPIA. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación implicará directamente a cualificación de suspenso (0) na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación de cara á convocatoria extraordinaria. A asistencia a
todas as sesións do obradoiro é obrigatoria. Requirirase un mínimo de
asistencia do 90% das horas impartidas. Este requisito será condición necesaria
para superala materia.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Misani, N.; Varacca Capello, P. (2017). Fashion Collections. Product Development and Merchandising..
Corbellini, E.; Saviolo, S. (2009). Management in Fashion and Luxury Companies. ETAS
www.businessoffashion.com (2021). The Business of Fashion.
Burns, L.; K. Mullet, K. (2020). The Business of Fashion: Designing, Manufacturing, and Marketing.. New York: Fairchild Books/Bloomsbury. |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Deseño de Moda/710G03010 | Tecnoloxía: Tecidos e Materiais/710G03023 | Xestión Sustentable da Cadea de Valor da Moda/710G03018 | Márketing e Investigación de Mercados de Moda/710G03012 | Fundamentos de Deseño Artístico da Moda/710G03002 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Xestión da Innovación Industrial en Moda/710G03029 | Dirección Estratéxica da Empresa de Moda/710G03030 |
|
Materias que continúan o temario |
|
|