Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||||
Asignatura (*) | Xestión Electrónica de Documentos | Código | 710G04011 | ||||||
Titulación | |||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | |||||
Idioma |
|
||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||
Prerrequisitos | |||||||||
Departamento | Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información Dereito Público |
||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Web | |||||||||
Descrición xeral | A materia obxecto de estudo aborda distintos aspectos relativos á xestión documental e ó seu réxime xurídico. | ||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Non se realizarán cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Estudo de casos Prácticas a través de TIC Proba obxectiva Sesión maxistral Traballos tutelados *Metodoloxías docentes que se modifican Non se realizarán cambios 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado - Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados. - Campus virtual: Diariamente. Impulsaranse os foros para resolver dúbidas do alumnado. - Teams: Continuarase coas sesións maxistrais no horario establecido. 4. Modificacións na avaliación Non se realizarán cambios *Observacións de avaliación: - Proba obxectiva final (test): 40% (puntuarase de 0 a 4 puntos e para superar esta proba obxectiva requírese un mínimo de 2 puntos) - Realización de prácticas e traballos tutelados: 50%, onde 2 puntos corresponden a Prácticas a través de TIC (non se pode recuperar na segunda oportunidade) e 3 puntos corresponden a Traballos tutelados (nota mínima de 1,5) - Seguimento continuado da asistencia e a participación activa: 10% En primeira e segunda oportunidade o sistema de avaliación será o indicado. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se realizarán cambios |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |