Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A9 |
EG1 - Coñecementos e capacidades para organizar e dirixir empresas. |
A10 |
EG2 - Coñecementos e capacidades de estratexia e planificación aplicados a distintas estruturas organizativas. |
A12 |
EG4 - Coñecementos de contabilidade financeira e de custos. |
A13 |
EG5 - Coñecementos de sistemas de información á dirección, organización industrial, sistemas produtivos e loxística, así como sistemas de xestión de calidade. |
B2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións -e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan- a públicos especializados e profanos dun modo claro e sen ambigüidades. |
B6 |
G1 - Ter coñecementos adecuados dos aspectos científicos e tecnolóxicos na Enxeñería Industrial. |
B13 |
G8 - Aplicar os coñecementos adquiridos e resolver problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos e multidisciplinares. |
B14 |
G9 - Ser capaz de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B15 |
G10 - Saber comunicar as conclusións –e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan– a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
C1 |
ABET (a) - An ability to apply knowledge of mathematics, science, and engineering. |
C3 |
ABET (c) - An ability to design a system, component, or process to meet desired needs within realistic constraints such as economic, environmental, social, political, ethical, health and safety, manufacturability, and sustainability. |
C6 |
ABET (f) - An understanding of professional and ethical responsibility. |
C7 |
ABET (g) - An ability to communicate effectively. |
C8 |
ABET (h) - The broad education necessary to understand the impact of engineering solutions in a global, economic, environmental, and societal context. |
C9 |
ABET (i) - A recognition of the need for, and an ability to engage in life-long learning. |
C11 |
ABET (k) - An ability to use the techniques, skills, and modern engineering tools necessary for engineering practice. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecementos e capacidades para organizar e dirixir empresas.
|
AP9 AP10
|
BP6 BP13 BP15
|
CP11
|
Coñecementos e capacidades de estratexia e planificación aplicadas a distintas estruturas organizativas. |
AP10 AP13
|
BP2 BP3 BP4
|
CP3
|
Coñecementos de contabilidade financieira e de costes.
|
AP12
|
BP2
|
CP1 CP8
|
Coñecementos de sistemas de información a dirección, organización industrial, sistemas productivos e loxística e sistemas de xestión de calidade.
|
AP9 AP13
|
BP14
|
CP1 CP6 CP7
|
Coñecementos sobre métodos e técnicas del transporte e manutención industrial. |
AP10 AP13
|
BP13 BP14
|
CP1 CP3 CP9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Xestión da cadea de suministro |
1. Xestión da cadea de suministro |
2. Sistemas de información xeográfica (GIS) |
2. Sistemas de información xeográfica (GIS) |
3. Métodos de ubicación de instalacions |
3. Métodos de ubicación de instalacions |
4. Deseño e xestión de almacens e inventarios |
4. Deseño e xestión de almacens e inventarios |
5. Transporte |
5. Transporte |
6. Planificación de rutas |
6. Planificación de rutas |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A9 A10 A12 A13 B2 B15 B6 C6 C8 C9 |
10.5 |
13.5 |
24 |
Solución de problemas |
A9 A10 A12 A13 B13 B14 C1 |
8.5 |
15.5 |
24 |
Prácticas a través de TIC |
A10 A13 C1 C11 |
10.5 |
19.5 |
30 |
Traballos tutelados |
A9 A10 A12 A13 B2 B3 B4 B13 B15 B14 C1 C3 C6 C7 C8 C9 C11 |
2 |
26 |
28 |
Proba obxectiva |
A9 A10 A12 A13 B3 B4 B6 C1 C3 C6 C7 C8 C9 C11 |
0 |
6 |
6 |
|
Atención personalizada |
|
0.5 |
0 |
0.5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Clases de exposición dos temas da asignatura. |
Solución de problemas |
Resolución de exercicios e problemas loxísticos. |
Prácticas a través de TIC |
Resolución de casos prácticos a través de software como QGIS, Excel... |
Traballos tutelados |
Resolución de casos prácticos titorizados polos docentes. |
Proba obxectiva |
Examen final da materia. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Titorizarase o alumnos no proceso de resolución dos casos propuestos.
Realizarase en horas acordadas entre el alumno e o docente, xa sexa en titoría como fora dela. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A9 A10 A12 A13 B2 B3 B4 B13 B15 B14 C1 C3 C6 C7 C8 C9 C11 |
Plantexarasen un ou varios traballos tutelados durante el curso, con diferentes problemas loxísticos a resolver polo alumno, empleando las ferramenta ensinadas durante el curso. Contará coa titorización dos docentes da materia |
60 |
Proba obxectiva |
A9 A10 A12 A13 B3 B4 B6 C1 C3 C6 C7 C8 C9 C11 |
Exame da materia con preguntas tanto teóricas como prácticas. |
40 |
|
Observacións avaliación |
O "Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia" comunicarán ó inicio do curso a súa situación os profesores da materia, segundo establece a "Norma que regula o réxime de dedicación ao estudo dos estudantes de grao na UDC" (Art.3.b e 4.5) e as “Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario (Art. 3 e 8b). O traballo non se garda dun ano para outro, agás para a oportunidade adiantada como se indica máis abaixo. Para os alumnos que soliciten a dispensa académica a avaliación será igual ao resto xa que os traballos serán completados fóra do horario de clases. Tamén deberán ir o exame.
Os alumnos de segunda oportunidade que non seguiran a avaliación continua poderán ter un exame que os avalie do total das competencias, podendo ser este diferente dos que xa adquiriron competencias cos traballos e prácticas do curso. En caso de querer ser evaluados coa parte de Traballos tutelados, poderán facer unha entrega dos mismo en segunda oportunidade, na data indicada polos profesores.
Os alumnos de oportunidade adiantada gardarase o traballo realizado con curso anterior. En caso de que non seguiran a avaliación continua poderán ter un exame que os avalie do total das competencias, podendo ser este diferente dos que xa adquiriron competencias cos traballos e prácticas do curso.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
(). .
Ballou, Ronald H. (1991). Logística empresarial : control y planificación. Díaz de Santos, Madrid
Mauleón, Mikel (2006). Logística y costos. Díaz de Santos, Madrid
Ballou, Ronald H. (2004). Logística: Administración de La Cadena de Suministro. Pearson Educación, México |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
1. A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: 1.1. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático. 1.2. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos 1.3. De se realizar en papel: * Non se empregarán plásticos. * Realizaranse impresións a dobre cara. * Empregarase papel reciclado. * Evitarase a impresión de borradores. |
|