Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer os procedementos e fases da creación e lanzamento de novos produtos de videoxogos |
AP3 AP4
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP9 BP10 BP12 BP14
|
CP1 CP2 CP3 CP4 CP6 CP7 CP8 CP9
|
Adquirir os coñecementos tanto teóricos como prácticos para o desenvolvemento de produtos e marcas no ámbito dos videoxogos, así como implementar unha estratexia de marca que o posicione no mercado |
AP3 AP4
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP9 BP10 BP12 BP14
|
CP1 CP2 CP3 CP4 CP6 CP7 CP8 CP9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
PARTE I: FUNDAMENTOS E XESTIÓN DE PRODUTOS |
Introdución: importancia das variables produto e marca
Innovación e desenvolvemento de novos produtos
Concepto de produto e xestión da carteira de produto
Ciclo de vida do produto |
PARTE II: FUNDAMENTOS E XESTIÓN DE MARCAS |
Fundamentos do valor de marca
Decisións de marca (I)
Decisións de marca (II): a marca nos mercados internacionais
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A3 A4 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B9 B10 B12 B14 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 C9 |
20 |
50 |
70 |
Proba de resposta múltiple |
A3 A4 B1 B2 B3 B4 B5 B9 B10 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 C9 |
2 |
26 |
28 |
Sesión maxistral |
A3 A4 B1 B2 B3 B4 B5 B9 B10 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 C9 |
15 |
30 |
45 |
|
Atención personalizada |
|
7 |
0 |
7 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Resolución de casos prácticos individuais ou grupais. O alumnado participará en tutorías presenciais onde acadará atención persoalizada para a súa elaboración, a cal requerirá de traballo tutelado na aula e autónomo fora dela.
A exposición e presentación dos casos prácticos realizados será presencial e plenaria dacordo á planificación e datas postas a disposición dos alumnos.
|
Proba de resposta múltiple |
O alumnado examinaráse presencialmente dos contidos da asignatura a través dunha proba tipo test de resposta múltiple na que soamente unha resposta é correcta. Esta proba realizaráse preferiblemente a través da plataforma Moodle. |
Sesión maxistral |
Impartición presencial dos contidos teóricos da asignatura, mediante a exposición oral, guiada co uso de presentacións, e a través de medios audiovisuais puidendo ser complementada a través de conferencias invitadas ou seminarios presenciais.
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Axudar aos estudantes no tratamento e resolución de problemas na preparación dos traballos tutelados e na exposición/presentación oral, tanto na aula presencialmente como a través de tutorías síncronas realizadas virtualmente a través da plataforma Teams; tanto no caso dos estudantes matriculados en réxime de dedicación a tempo completo, como no caso dos estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica. Neste último caso, pediránse o/s traballo/s práctico/s de forma online. A presentación do traballo poderá ser presencial ou virtual. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A3 A4 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B9 B10 B12 B14 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 C9 |
Desenvolvemento e exposición/presentación de caso/s e traballo/s práctico/s.
Valoraráse a asistencia, participación e preparación de calidade das tutorías presenciais e virtuais dos casos prácticos a realizar, así como a creatividade e calidade formal e de contido dos traballos resultantes.
A exposición/presentación dos traballos resultantes será presencial, oral, plenaria, e individual ou en equipo. |
60 |
Proba de resposta múltiple |
A3 A4 B1 B2 B3 B4 B5 B9 B10 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 C9 |
Exame presencial no formato test de resposta múltiple no que soamente unha resposta é correcta. O exame realizarase preferiblemente a través da plataforma Moodle. |
40 |
|
Observacións avaliación |
A nota final resultará da suma das notas totais obtidas polo
estudante nas dúas metodoloxías, sen requerirse nota mínima para aprobar cada
unha delas, e segundo os pesos indicados. Para aprobar a asignatura, tanto na
primeira como na segunda oportunidade, requírese un mínimo de 5 puntos sobre 10
en total.
Aplicaránse os mesmos criterios de avaliación na
primeira e segunda oportunidade así como na convocatoria adiantada de decembro.
Para os estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e
dispensa académica a
ponderación para a calificación obtida no examen será do 100%. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación implicará directamente a cualificación de suspenso '0' na materia na convocatoria.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
|
Bibliografía complementaria
|
ULRICH. K. (2012). Diseño y desarrollo de productos. Mexico: Mcgraw-Hill
FERNÁNDEZ DEL HOYO, A. (2009). Innovación y gestión de nuevos productos: una visión estratégica y práctica. Madrid: Pirámide
CARRILLO MARQUETA, J y SEBASTIÁN MORILLAS, A. (2010). Marketing Hero. Las herramientas comerciales de los videojuegos. Madrid: Esic
Santesmases, M. (2012). Marketing. Conceptos y Estrategias. Madrid: Pirámide 6ª edición
ERRÉ TRENZADO, J.M. y FERRÉ NADAL, J (1997). Nuevos productos. Cómo organizar la búsqueda de ideas en la empresa y desarrollar y lanzar un nuevo producto al mercado sin riesgo. Diaz de Santos.
Armstrong, G y Kotler, P. (2018). Principios de marketing. Pearson, 17ª edición
HUGUET RODRIGUEZ, J y LÓPEZ-HUERTA, J.J. (2012). Todo lo que hay que saber sobre videojuegos y marketing. Valencia: Wolters Klumer España |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Márketing Estratéxico de Videoxogos/730529001 |
|
Materias que continúan o temario |
Márketing Operativo de Videoxogos/730529022 |
|
Observacións |
1. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos
valores de sostibilidade e nos
comportamentos persoais e profesionais. 2. Traballaráse para identificar e modificar prexuízos e actitudes
sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores
de respecto e igualdade. 3. Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas,
sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso
axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria. 4. A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: - Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático
- Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos
- De se realizar en papel:
-Non se empregarán plásticos. -Realizaranse
impresións a dobre cara. -Empregarase papel reciclado. -Evitarase a
impresión de borradores.
|
|