Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Comprender os fundamentos físicos dos fenómenos que se poden simular en videoxogos, como movemento de vehículos, tecidos ou partículas. |
|
BP1 BP3 BP4 BP5 BP7 BP10
|
CP4 CP5 CP7
|
Aprender como se aplican devanditos conceptos de forma práctica dentro dun motor de videoxogos. |
AP30 AP33
|
BP1 BP2 BP5 BP6 BP7 BP8 BP10 BP11 BP13
|
CP2 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Físicas |
Mecánica de sólidos
Contacto e impacto |
Líquidos |
Fundamentos de simulación de líquidos
Aplicación nun motor de videoxogos |
Roupa e pelo |
Simulación de roupa e pelo nun motor de videoxogos |
Partículas |
Fundamentos de simulación de partículas
Efectos de partículas nun motor de videoxogos (fume, lume) |
Vehículos |
Introdución á dinámica de vehículos
Simulación de vehículos nun motor de videoxogos |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A33 B1 B5 B8 C4 C5 C7 C8 |
17 |
0 |
17 |
Solución de problemas |
B2 B5 B7 B8 B10 B13 C4 C5 C6 C7 C8 |
11 |
0 |
11 |
Traballos tutelados |
A30 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B13 C2 C4 C5 C6 C7 |
0 |
54 |
54 |
Estudo de casos |
A30 A33 B1 B2 B3 B5 B7 B8 B10 B13 C7 |
9 |
0 |
9 |
Seminario |
B10 C5 C7 |
4 |
0 |
4 |
Simulación |
A30 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B13 C2 C4 C5 C6 C7 C8 |
0 |
54 |
54 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Explicación en clase das bases teóricas da simulación |
Solución de problemas |
Solución de problemas básicos de mecánica de sólidos, contacto, dinámica de vehículos, etc. |
Traballos tutelados |
Aplicación da simulación física a un videoxogo: traballo en clase |
Estudo de casos |
Ver cómo se simulan os diferentes fenómenos físicos dentro dun motor de videoxogos |
Seminario |
Charla dun experto na materia |
Simulación |
Aplicación da simulación física a un videoxogo: traballo autónomo |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Estudo de casos |
Simulación |
|
Descrición |
Todas as prácticas serán realizadas baixo a tutela do profesor. Tamén se poderán resolver dúbidas durante o horario de tutorías.
No caso de estudantes con dispensa académica, proporcionarase ao estudante material para que poida realizar a maioría das prácticas de forma non presencial, e o profesor atenderao durante as tutorías sempre que este solicíteo, ou noutro horario se non puidese acudir no horario de tutorías. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A30 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B13 C2 C4 C5 C6 C7 |
Avaliarase o grao de consecución dos obxectivos do proxecto, de acordo á complexidade do mesmo |
40 |
Estudo de casos |
A30 A33 B1 B2 B3 B5 B7 B8 B10 B13 C7 |
Avaliarase a capacidade do alumno para resolver os problemas prácticos expostos |
20 |
Simulación |
A30 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B13 C2 C4 C5 C6 C7 C8 |
Avaliarase o grao de consecución dos obxectivos do proxecto, de acordo á complexidade do mesmo |
40 |
|
Observacións avaliación |
No caso de estudantes con dispensa académica, a avaliación basearase nun seguimento do traballo realizado durante o curso, e no proxecto final que devanditos alumnos tamén terán que realizar. O sistema de avaliación será o mesmo na primeira e na segunda oportunidade, así como na convocatoria adiantada. A
realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación
implicará directamente a cualificación de suspenso '0' na materia na
convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación
obtida en todas as actividades de avaliación de cara á convocatoria
extraordinaria.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Tavakkoli, A. (2015). Game Development and Simulation with Unreal Technology. CRC Press
Emperore, K. & Sherry, D (2015). Unreal Engine Physics Essentials. Packt Publishing |
|
Bibliografía complementaria
|
Beer, F.P. and Johnston, E.R. (2013). Mecánica vectorial para ingenieros: Dinámica. McGraw-Hill
Goldstein, H. (2009). Mecánica clásica. Reverté
Beer, F.P. and Johnston, E.R. (2013). Mecánica vectorial para ingenieros: Estática. McGraw-Hill |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida e
cumprir co obxectivo da acción número 5: "Docencia e investigación
saudable e sustentable ambiental e social" do "Plan de Acción Green
Campus Ferrol":
A entrega de traballos que se realicen nesta materia: - Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático. - Realizarase a través da web da materia, en formato dixital, sen necesidade de imprimilos. -
En caso de ser necesario realizalos en papel: non se empregarán
plásticos; realizaranse impresións a dobre cara; empregarase papel
reciclado; evitarase a impresión de borradores.
Débese facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. |
|