Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||
Asignatura (*) | Modelaxe de Personaxes II. Materiais | Código | 730529036 | ||||
Titulación |
|
||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Segundo | Optativa | 3 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Enxeñaría Civil |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | |||||||
Descrición xeral | Creación da textura e aplicación do material á xeometría dos personaxes. | ||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos: Non houbo cambios nos contidos 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen: Portafolios do alumno: Traballo final. *Metodoloxías docentes que se modifican: Sesión maxistral: Clase maxistral online na que o profesorado mostrará un exemplo práctico no que aplicará os contidos teórico-prácticos expostos na sesión. Obradoiro: Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes expostos a través da clase maxistral online, no que o alumnado desenvolverá de forma autónoma as tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: Teams Mecanismo que se utiliza para atender as titorias: uso libre, previo aviso a través do correo electrónico. Uso para as sesións semanais online síncronas. Streams: Mecanismo a través do cal se comparten os vídeos das clases online síncronas. Ou algún video-titorial para complementar as clases Moodle Foro de dudas: uso libre, mecanismo a través do cal se comparten os contidos teóricos, mecanismo a través do cal o alumnado entrega as tarefas . 4. Modificacións na avaliación: Entrega do traballo final un 100%, *Observacións de avaliación : Durante as clases síncronas dase feedback persoal ao alumno xa que o traballo final pode realizarse en partes máis pequenas revisables, para posteriomente facer as modificacións convintes para a súa entrega final nas datas plantexadas no calendario de exámen. Os criterios de avaliación para a segunda oportunidade serán os mesmos, entrega do traballo final 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: Non se realizaron cambios |
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
O alumno será capaz de crear, a partir do model sheet, o aspecto final dun personaxe dentro dun motor de videoxogos. | AP17 AP37 |
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP7 BP8 BP10 BP11 |
CP2 CP4 CP5 CP6 CP8 |
Contidos |
Temas | Subtemas |
Introdución | Tipos de superficies. Conceptos e ferramentas básicas para crear materiais. |
Texturizado |
Texturizado de personaxes: pel, roupa, pelo e ollos. |
Materiais | Materiais para personaxes: pel, roupa, pelo e ollos. |
Planificación |
Metodoloxías / probas | Competencias / Resultados | Horas lectivas (presenciais e virtuais) | Horas traballo autónomo | Horas totais |
Sesión maxistral | A17 B3 B4 B10 C5 | 8 | 8 | 16 |
Proba mixta | B1 B4 C4 | 1.5 | 0 | 1.5 |
Proba práctica | B1 B7 B8 C4 C6 | 2 | 0 | 2 |
Portafolios do alumno | A37 B2 B5 B8 B11 C2 C5 C8 | 0 | 30 | 30 |
Obradoiro | A17 A37 B2 B8 B11 C2 C6 C8 | 8 | 16 | 24 |
Atención personalizada | 1.5 | 0 | 1.5 | |
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías | Descrición |
Sesión maxistral | Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Proba mixta | Exame teórico |
Proba práctica | Exame práctico |
Portafolios do alumno | Traballo final |
Obradoiro | Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
Atención personalizada |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Obradoiro | A17 A37 B2 B8 B11 C2 C6 C8 | Exercicios prácticos | 25 |
Portafolios do alumno | A37 B2 B5 B8 B11 C2 C5 C8 | Traballo final | 25 |
Proba mixta | B1 B4 C4 | Exame teórico | 25 |
Proba práctica | B1 B7 B8 C4 C6 | Exame teórico | 25 |
Observacións avaliación | |||
A avaliación da materia consistirá nun exame práctico, un exame teórico, un traballo final ( portfolio, showreel…) e os exercicios prácticos realizados ao longo da materia. Cada proba supón un 25% da nota total. As datas de entrega e a presentación dos traballos prácticos indicaranse previamente en clase e publicaranse en Moodle ao longo do cuadrimestre. O alumnado que se atope en situación de dispensa académica deberá realizar os exames práctico e teórico e entregar o traballo final nas datas establecidas. Recoméndase que os exercicios semanais váianse entregando semanalmente nas datas solicitadas; podendo tamén entregalos todos xuntos o mesmo día da entrega do traballo final. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación implicará directamente a cualificación de suspenso (0) na materia e convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida de cara a convocatoria extraordinaria. As condicións son iguais para todas as convocatorias e oportunidades para a súa avaliación . |
Fontes de información |
Bibliografía básica |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Bibliografía complementaria | |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente | ||||
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Materias que continúan o temario |
Observacións | |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida e cumprir co obxectivo da acción número 5: "Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social" do "Plan de Acción Green Campus Ferrol": 1. A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: 1.1. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático. 1.2. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos 1.3. De se realizar en papel: Non se empregarán plásticos. Realizaranse impresións a dobre cara. Empregarase papel reciclado. Evitarase a impresión de borradores. 2. Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. 3. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sostenibilidade nos comportamentos persoais e profesionais. 4. Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas…). 5. Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. 6. Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas. 7. Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria. |