Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
E01 Coñecemento dos principais modelos de investigación lingüística. |
A2 |
E02. Coñecemento dos principais recursos e ferramentas de investigación lingüística. |
A3 |
E03. Capacidade de reflexionar sobre os factores que condicionan a aprendizaxe e a adquisición do inglés como lingua estranxeira. |
A4 |
E04. Coñecemento dos estudos de cognición e procesamento dentro da investigación na lingüística inglesa. |
B1 |
CB6. Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación. |
B2 |
CB7 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B4 |
CB9. Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades. |
B5 |
CB10. Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo. |
B6 |
CX1. Capacidade de afondar naqueles conceptos, principios, teorías ou modelos relacionados cos distintos campos dos Estudos Ingleses, así como de coñecer a metodoloxía necesaria para a resolución de problemas propios de devandita área de estudo |
B7 |
CX2. Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos na contorna multidisciplinar e multifacética dos Estudos Ingleses |
B8 |
CX3. Capacidade para utilizar de forma eficiente as novas tecnoloxías da información e da comunicación no ámbito dos Estudos Ingleses. |
B9 |
CX4. Capacidade para presentar en público experiencias, ideas ou informes, así como emitir xuízos en función de criterios, de normas externas ou de reflexións persoais para o que será necesario alcanzar un dominio suficiente da linguaxe académica e científica tanto na súa vertente escrita como oral. |
B10 |
CX5. Habilidad para investigar e manexar novos coñecementos e información no contexto dos Estudos Ingleses |
B11 |
CX6. Capacidade para adquirir un espírito crítico que leve aos estudantes a considerar a pertinencia das investigacións existentes nas áreas de estudo que conforman os Estudos Ingleses, así como das súas propias. |
B12 |
CX7. Habilidades de consolidación e desenvolvemento da competencia lingüística (nivel C2) no uso falado e escrito da lingua inglesa. |
B13 |
CX8. Autonomía progresiva na aprendizaxe, procuras propias de recursos e información, accedendo para iso a fontes bibliográficas e documentais sobre os distintos ámbitos que conforman os Estudos Ingleses. |
B14 |
CX9. Capacidade para realizar traballos de investigación de carácter académico nos distintos ámbitos dos Estudos Ingleses |
B15 |
CX10. Capacidade para presentar e defender un traballo de investigación utilizando a terminoloxía e os recursos adecuados e apropiados dentro do campo obxecto de estudo. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Introducir ao estudantado na investigación da lingua e lingüística inglesas como actividade profesional, axudándolles a desenvolver competencias profesionais útiles para o seu futuro en diferentes ámbitos académicos e de investigación. |
AI1 AI2 AI3 AI4
|
BI1 BI2 BI4 BI5 BI6 BI7 BI8 BI9 BI10 BI11 BI12 BI13 BI14 BI15
|
|
Introducir ao estudantado nos principais factores relacionados coa metodoloxía da investigación da lingua e a lingüística inglesas, como a identificación de temas de investigación, a formulación de hipóteses de traballo, a selección de enfoque metodolóxico, o deseño da investigación, o tratamento de datos, os principais problemas metodolóxicos... |
AI1 AI2
|
BI1 BI6 BI7 BI10 BI11 BI14
|
|
Introducir ao estudantado nos principais aspectos relacionados coa redacción, a presentación, a difusión e a publicación dos resultados de traballos de investigación da lingua e a lingüística inglesas. Os contidos deste curso están directamente relacionados e facilitan o proceso de realización de traballos académicos e do traballo de fin de master. |
AI1 AI2
|
BI1 BI4 BI8 BI9 BI12 BI14 BI15
|
|
Presentar ao estudantado recursos e ferramentas útiles para a investigación da lingua e a lingüística inglesas, como as fontes de información, bases de datos, ferramentas, catálogos, etc.
|
AI2
|
BI6 BI8 BI10 BI13
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Manexo da bibliografía e das fontes documentais para a investigación lingüística |
1.1 A búsqueda de información: bases de datos, catálogos, páxinas web, obras de referencia básica...
1.2 A xestión da bibliografía: métodos e ferramentas. |
2. Metodoloxía e deseño da investigación |
2.1 Identificación do tema ou nicho de investigación.
2.2 Formulación de hipóteses
2.3 Enfoque metodolóxico:
2.3.1 Métodos cuantitativos e cualitativos
2.4 Deseño da investigación
2.5 Obtención de datos
2.6 Tratamento dos datos
2.7 Erros e problemas metodolóxicos |
3. Aspectos éticos e legais na investigación |
3.1 Obtención de consentimentos
3.2 Tratamento de datos persoais
3.3 Propiedade intelectual
3.4 Malas prácticas en investigación e publicación académica |
4. O traballo de investigación |
4.1 Tipos de traballo de investigación
4.2 Partes no traballo de investigación
4.3 Linguaxe académica e convencións |
5. Presentación de traballos de investigación |
5.1 Presentacións orais
5.2 Posters
5.3 Material de apoio |
6. A publicación de traballos de investigación |
6.1 Formatos de publicación: artigos, capítulos de libro e monografías
6.2 Revistas e principais indicadores de calidade
6.3 Editoriais e principais indicadores de calidade
6.4 Preparación e envío de manuscritos
6.5 Revisión e publicación |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A2 B1 B5 B11 B15 |
5 |
11 |
16 |
Seminario |
A1 A2 B11 B15 |
7 |
10 |
17 |
Traballos tutelados |
A1 A2 A3 A4 B2 B6 B10 B12 B13 B14 B15 |
0 |
30 |
30 |
Presentación oral |
B4 B7 B8 B9 B11 B12 B15 |
0 |
10 |
10 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral coplementada co uso de medios audiovisuais. |
Seminario |
Aulas de carácter práctico nas que se estudan ou analizan en profundidade temas e casos. |
Traballos tutelados |
O alumnado deberá realizar un traballo de investigación. Con esta metodoloxía preténdese promover a aprendizaxe autónoma do estudantado baixo a supervisión do profesorado. |
Presentación oral |
Preparación da presentación na aula baseada no traballo tutelado. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
O alumnado recibirá atención personalizada para a realización do traballo tutelado e presentación oral. É importante que o alumnado informe o profesorado do traballo e avance que realice ao longo do curso. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Seminario |
A1 A2 B11 B15 |
Realización das tarefas que se propoñan ao longo do curso nas sesións presenciais ou a través de medios virtuais (plataforma virtual). |
45 |
Sesión maxistral |
A1 A2 B1 B5 B11 B15 |
Asistencia ás sesións maxistrales, seminarios e mesas redondas con participación e entrega de materiales propostos |
15 |
Traballos tutelados |
A1 A2 A3 A4 B2 B6 B10 B12 B13 B14 B15 |
Elaboración dun traballo de investigación escrito e presentación oral na aula. |
40 |
|
Observacións avaliación |
OBSERVACIÓNS XERAIS Para superar a materia é preciso realizar o traballo equivalente ou superior ao 50% das tarefas de avaliación. De non ser o caso, o/a alumno/a recibirá a cualificación de ‘non presentado’. Así mesmo, o alumnado que non complete o traballo tutelado será cualificado con “non presentado”. O alumnado deberá preparar con antelación os exercicios e as lecturas recomendadas para a posterior discusión na aula. Así mesmo, o alumnado deberá comprobar de forma regular o curso virtual da materia e o correo electrónico, medios que se empregarán para o envío de información e para a comunicación de cambios de última hora. Penalizaranse as malas prácticas académicas (copia, plaxio, autoplaxio, etc.). Os traballos escritos poderán ser revisados a través da aplicación Turnitin que detecta citas incorrectas, plaxio e outros tipos de fraude. Se isto ocorre, aplicaranse as normas contra o plaxio. Turnitin recoñece traballos previamente realizados por outras persoas (ou polo/a propio/a estudante) nesta universidade ou noutras, ademais doutros materiais localizados en Internet. Todas as tarefas que forman parte da avaliación deben adecuarse aos requisitos mínimos de corrección lingüística (ortografía e gramática, puntuación, concordancia, precisión léxica, ou rexistro formal) propia do nivel en lingua inglesa esperado para o alumnado deste mestrado. Deficiencias nesta área serán penalizadas na cualificación.
OPORTUNIDADE DE XULLO O alumnado que non supere a materia en xaneiro terá outra oportunidade en xullo, seguindo o procedemento que se describe a continuación: 1) un traballo tutelado e a súa presentación oral (55%); 2) Tarefas que poidan suplir os exercicios realizados nos seminarios ao longo do curso (45%).
ALUMNADO CON DISPENSA Aqueles alumnos que oficialmente teñan sido matriculados a tempo parcial, e teñan concedida unha dispensa académica, como establece a Normativa de permanencia desta universidade, serán avaliados en calquera oportunidade seguindo os mesmos criterios que para a segunda oportunidade de xullo. Os estudantes a tempo parcial que teñan concedida unha "dispensa académica" deben contactar co profesorado ao comezo do cuatrimestre para facer os axustes precisos nas distintas actividades.
HONRADEZ ACADÉMICA
Lembrase
ao alumnado que o uso de calquera axuda ou dispositivo no examen final está
totalmente prohibida, e no caso de utilizar calquera soporte no permitido
quedará automáticamente suspenso, independentemente da nota do examen e outras
probas. Calquera falta de honradez académica (plaxio,copiar en exames, etc.)
penalizarase de acordo co establecido no artigo 14 das "Normas de
avaliación, revisión e reclamación dás cualificacións dos estudos de grao e
mestrado universitario”.
ATENCIÓN Á DIVERSIDADE
A materia poderá
ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao
apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou
relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos
disponíbeis na UDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira
previa a cada cuatrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade ( https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/).
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Sebba, Mark (2000). Focusing on language. A student's guide to research planning, data collection, analysis and writing up. Lancaster: Definite Article Publications.
Yáñez-Bouza, Nuria & Rob Drummod (2011). Handbook of study skills. Manchester: Department of Linguistics and English Language.
Gibaldi, Joseph (2008). MLA style manual and guide to scholarly publishing. New York: Modern Language Association of America.
Wray, Alison, Kate Trott & and Aileen Bloomer (1998). Projects in linguistics. A practical guide to researching language. London: Arnold. (Later editions also available.)
Krug, Manfred & Julia Schlüter (eds.) (2013). Research methods in language variation and change.. Cambridge: Cambridge University Press
Litosseliti, Lia (ed). (2010). Research methods in linguistics. London: Continuum.
Podesva, Robert J. & Devyani Sharma. (2013). Research methods in linguistics. Cambridge: Cambridge University Press
Sealey, Alison (2010). Researching English language. A resource book for students. London: Routledge
Cottrell, Stella (2008). The study skills handbook.. Third edition. Basingstoke: Palgrave Macmillan.
(). Unified Style Sheet for Linguistics. http://linguistlist.org/pubs/tocs/JournalUnifiedStyleSheet2007.pdf |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|