Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. |
A2 |
Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. |
A6 |
Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua inglesa. |
A9 |
Elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua galega, española e inglesa. |
A11 |
Ter capacidade para avaliar, analizar e sintetizar criticamente información especializada. |
A12 |
Coñecer os principios teóricos básicos da tradución directa e inversa e ser capaz de poñelos en práctica. |
A16 |
Ter un coñecemento avanzado das literaturas en lingua inglesa. |
A18 |
Dominar a gramática da lingua inglesa. |
A20 |
Coñecer a variación lingüística da lingua inglesa. |
B1 |
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B2 |
Manexar ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas. |
B3 |
Adquirir capacidade de autoformación. |
B4 |
Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
B6 |
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B7 |
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
B8 |
Apreciar a diversidade. |
B9 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
capacidade de aplicar os coñecementos á práctica. dominio instrumental da lingua. Colaboracion |
A2 A6 A20
|
B1
|
C6 C8
|
ser críticos e capaces de resolver problemas |
A1
|
B8 B9
|
C6
|
expresarse en idioma extranxeiro. Valorar a importancia do aprendizaxe e a innovacion tecnolóxica |
A6 A18
|
B2 B3 B6 B7
|
C3
|
coñecemento avanzado da lingua inglesa, oral e escrita |
A6 A9 A11 A12 A16 A18
|
B4
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1.ESP: características do discurso técnico.
2. Organización de párrafos.
3.Composicións: conxuncións e descripcións.
4. Nominalización no inglés técnico.
5. Definicións de estados, procesos, materiais e calidades.
6. Compostos: prefixos, sufixos.
7. Gramática no inglés técnico.
8. Presentacións orais. Cartas.
9. Textos técnicos da mediciña, dereito, empresarial, informática e internet, arcquiectura i enxeñería civil. |
Definicións. variacións.
Causa e efecto. Contraste.
Procesos técnicos
Frases nominais simples e complexas
Cláusulas relativas /construccións con --ing
Palabras comúns / técnicas / non especializadas
Voz pasiva. Oracións condicionais. Presente simple.
Frases idiomáticas. Verbos con partícula
Exercicios prácticos
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A2 A6 A9 A11 A12 A16 A18 A20 B1 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 C3 C6 C8 |
30 |
0 |
30 |
Discusión dirixida |
A1 A2 A6 A11 A18 B1 B2 B3 B4 B6 B7 C3 C6 |
7 |
14 |
21 |
Presentación oral |
A6 A9 A12 A18 B2 B3 B4 B7 B9 |
0.5 |
5 |
5.5 |
Proba mixta |
A1 A2 A11 A12 A18 B1 B2 B3 B7 B9 C6 |
2 |
10 |
12 |
Obradoiro |
A1 A2 A6 A9 A11 A12 A16 A18 A20 B1 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 C3 C6 C8 |
20 |
20 |
40 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
clases teórico prácticas sobre la gramática y organización del discurso técnico |
Discusión dirixida |
Realización, discusión y corrección de actividades relacionadas con la traducción técnica. |
Presentación oral |
elaboración de una traducción y presentación en el aula |
Proba mixta |
Examen final (en la fecha oficial) en el que el alumnado deberá demostrar su conocimiento de los contenidos expuestos a lo largo del curso y su dominio de las destrezas practicadas. |
Obradoiro |
Ejercicios individuales y en grupo relacionados con la elaboración, organización y traducción del discurso técnico. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Presentación oral |
|
Descrición |
Exposición oral sobre problemas nun texto técnico e cómo mellorar a traducción. Compresión de textos. Traballo dirixido. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Discusión dirixida |
A1 A2 A6 A11 A18 B1 B2 B3 B4 B6 B7 C3 C6 |
análisis y exposición de un tema |
10 |
Proba mixta |
A1 A2 A11 A12 A18 B1 B2 B3 B7 B9 C6 |
Con Exercicios realizados durante o curso para availar o aprendido . |
40 |
Presentación oral |
A6 A9 A12 A18 B2 B3 B4 B7 B9 |
Exposición oral dun traballo sobre un tema desta guía docente |
10 |
Obradoiro |
A1 A2 A6 A9 A11 A12 A16 A18 A20 B1 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 C3 C6 C8 |
Aprendizaje colaborativa |
25 |
Sesión maxistral |
A1 A2 A6 A9 A11 A12 A16 A18 A20 B1 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 C3 C6 C8 |
Problemas gramaticales y de elaboración de textos técnicos |
15 |
|
Observacións avaliación |
Exame 40% e actividades 60%.Na oportunidade de xullo os estudantes realizarán un traballo 60% da nota) e o exame. Aqueles alunos que presenten traballos satisfactoriamente ao longo do curso, non teñen que presentar ningún traballo adicional.Os estudantes que non se presenten ás probas obxectivas da primeira ou segunda oportunidade acadarán a cualificación de Non Presentado se non entregaron o 50% das actividades avaliadas ao longo do curso.Segundo as directrices do VOAT, os estudantes que suspendan na primeira oportunidade e non se presenten á segunda oportunidade, figurarán coa nota "Suspenso".Aqueles alumnos/as que oficialmente teñan sido matriculados a tempo parcial e teñan concedida una dispensa académica como establece a normativa de permanencia desta Universidade, serán avaliados en calquera oportunidade segundo os criterios especificados na segunda oportunidade (xullo). Os alumnos que se presentan á convocatoria adiantada de decembro avaliaranse segundo as normasespecificadas para a oportunidade de xullo. Oportunidade de xullo: Traballo/proxecto de 4 -6- páxinas (60%)si non realizaron o traballo durante o curso + exame (40%) Ostraballos escritos poden ser revisados a través da aplicación Turnitin que detecta citas incorrectas,plaxio e outros tipos de fraude. Se isto ocorrer, aplicaranse as normas contrao plaxio (Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dosestudos de grao e mestrado universitario). Turnitin recoñece traballos previamente realizados por outras persoas (ou polo/apropio/a estudante) nesta universidade ou noutras, ademais doutros materiaislocalizados en Internet. DIVERSIDADE: A materia poderá ser adaptada ao estudantado queprecise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física,visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental).De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis na UDC/noCentro: nos prazos oficiais estipulados demaneira previa a cada cuatrimestre académico, co a Unidade de Atención á Diversidade ( https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/ ); no seu defecto, coa TitoraADI da Facultade de Filoloxía (no seguinte enderezo electrónico: pat.filoloxia@udc.gal ).
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
UsingEnglish.com
Englishpage.com
The Internet TESLJournal |
Bibliografía complementaria
|
|
Collazo, J.L. 1980. Diccionario Enciclopédico de Términos Técnicos Inglés Español Español Inglés (3Vol.). New York: McGraw and Hill |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|