Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. |
A2 |
Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. |
A9 |
Elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua galega, española e inglesa. |
A10 |
Ter capacidade para avaliar criticamente o estilo dun texto e para formular propostas alternativas e correccións. |
A11 |
Ter capacidade para avaliar, analizar e sintetizar criticamente información especializada. |
A14 |
Ser capaz para identificar problemas e temas de investigación no ámbito dos estudos lingüísticos e literarios e interrelacionar os distintos aspectos destes estudos. |
A15 |
Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. |
B1 |
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B3 |
Adquirir capacidade de autoformación. |
B4 |
Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
B5 |
Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. |
B6 |
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B7 |
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
B8 |
Apreciar a diversidade. |
B10 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
|
A1 A2 A9 A10 A11 A14 A15
|
B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10
|
C1 C3 C4 C6 C7 C8
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Critical bibliographical |
A1 A2 A9 A10 A11 A14 A15 B1 B3 B5 B6 B7 B8 B10 C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
1 |
15 |
16 |
Seminar |
A1 A2 A9 A10 A11 A14 A15 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
14.5 |
27 |
41.5 |
Mixed objective/subjective test |
A1 A2 A9 A10 A11 A14 B3 B5 B6 B7 C1 C4 |
2 |
25 |
27 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 A10 A11 A14 A15 B1 B4 B5 B7 B8 B10 C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
15 |
7 |
22 |
|
Personalized attention |
|
6 |
0 |
6 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Critical bibliographical |
|
Seminar |
|
Mixed objective/subjective test |
|
Guest lecture / keynote speech |
|
Personalized attention |
Methodologies
|
Seminar |
Critical bibliographical |
Mixed objective/subjective test |
Guest lecture / keynote speech |
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Seminar |
A1 A2 A9 A10 A11 A14 A15 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
Nos seminarios planteados valoraránse tanto as intervencións dos estudantes como as repercusións que poidan suscitar entre os seus compañeiros. |
10 |
Critical bibliographical |
A1 A2 A9 A10 A11 A14 A15 B1 B3 B5 B6 B7 B8 B10 C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
Se valorará a autenticidade, creatividade e congruencia na análise de fontes hermenéuticas e literarias |
5 |
Mixed objective/subjective test |
A1 A2 A9 A10 A11 A14 B3 B5 B6 B7 C1 C4 |
A proba mista constará, con respecto aos detalles acordados in situ, dunha pregunta breve e outra cun desenvolvemento máis amplo. |
80 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 A10 A11 A14 A15 B1 B4 B5 B7 B8 B10 C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
Observaráse a capacidade intelectual ante a conceptualidade desenvolvida. |
5 |
|
Assessment comments |
Amateria poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis na UDC/no Centro:nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/); no seu defecto, coa Titora ADI da Facultade de Filoloxía (no seguinte enderezo electrónico: pat.filoloxia@udc.gal).
|
Sources of information |
Basic
|
(). .
(). .
Heidegger, M. (1977). Holzwege. Frankfurt am Main:V. Klostermann
Couceiro-Bueno, J. C. (). La carne hecha metáfora (prólogo de Gianni Vattimo). Barcelona: Bellaterra
Ricoeur, P. (1969). Le conflict des interpretations. París: Seuil
Derrida, J. (1972). Marges de la philosophie. París: Editions de Minuit
Vattimo, G. (1967). Poesia e Ontología. Milán: Mursía
Aristóteles (1977). Poética. Madrid: Gredos
Gadamer, H. G. (1960). Wharheit und Methode:Grundzüge einer philosophischen Hermenéutik. Tübingen: Mohr |
|
Complementary
|
(). .
(). .
(). .
(). .
(). .
(). .
(). .
Iser, W. (1987). El acto de leer. Madrid:Taurus
Batjin, M. (1982). Estética de la creación. México: Siglo XXI
Ingarden, R. (1998). La obra de arte literaria. México: Universidad Iberoamericana
Barthes, R. (1957). Le plaisir du texte. París: Seuil
Jauß, H. R. (1967). Literaturgeschichte des Provokation der Literatur Wissenschaft. Konstanz:Konstanz Universitätsreden
Todorov, T. (1968). Poétique. París:Seuil |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|