Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A6 |
CE8 - Planificar novos destinos e produtos turísticos |
A7 |
CE9 - Remodelar destinos turísticos maduros para adaptalos ás novas esixencias da demanda e ao desenvolvemento sustentable das comunidades receptoras |
A8 |
CE11 - Saber definir proxectos de investigación innovadores que repercutan positivamente no sector |
A9 |
CE12 - Utilizar as metodoloxías científicas adecuadas tanto cualitativas como cuantitativas |
A10 |
CE10 - Manexar as TIC para a comunicación, promoción e a comercialización |
A12 |
CE7 - Capacidade para interpretar os cambios sociais e como afectan as innovacións nos produtos e ao comportamento do consumidor |
B1 |
CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B4 |
CB9 - Que los estudiantes sepan comunicar sus conclusiones y los conocimientos y razones últimas que las sustentan a públicos especializados y no especializados de un modo claro y sin ambigüedades |
B6 |
CG1 - Expresarse correctamente, tanto de forma verbal como escrita, nas linguas oficiais da Comunidade Autónoma |
B8 |
CG3 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseada no coñecemento e orientadas ao ben común |
B9 |
CG4 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras |
B11 |
CG6 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
B12 |
CG7 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvimiento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
C1 |
CT1 - Resolver problemas de forma efectiva |
C7 |
CT7 - Capacidade para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, que doten dunha gran versatilidad para adaptarse a novas situacións |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Planificar novos destinos e produtos turísticos |
AJ6 AJ7 AR1 AR2 AC1
|
BC1
|
|
Coñecemento do proceso de decisión do consumidor turístico, da súa tipoloxía en función das necesidades e as súas motivacións |
AJ6 AJ7 AR1 AC3
|
BC1 BC4 BC6 BC8 BC9 BC11 BC12
|
CC1 CC7
|
Manexar as TIC para a comunicación, promoción e a comercialización |
|
BC1 BC4 BC6
|
CC1 CC7
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. Proceso de decisión de compra
|
1. Proceso de decisión de compra |
2. Factores que afectan o comportamento do consumidor |
2. Factores que afectan o comportamento do consumidor |
3. Actuacións posteriores á compra |
3. Actuacións posteriores á compra |
4. Características do novo consumidor turístico |
4. Características do novo consumidor turístico |
5. Introducción a la Psicología y a la Psicología social |
5. Introducción a la Psicología y a la Psicología social |
6. Procesos de Influencia Social |
6. Procesos de Influencia Social |
7.Procesos de Comunicación Social |
7.Procesos de Comunicación Social |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 A3 A4 A8 A13 |
20 |
31 |
51 |
Supervised projects |
A6 A7 A10 A9 B11 C1 C7 |
4 |
6 |
10 |
Collaborative learning |
A12 A8 B1 B4 B6 B9 B12 C1 |
3 |
6 |
9 |
Oral presentation |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
1 |
0 |
1 |
Directed discussion |
B8 B9 B12 C1 C7 |
0 |
2 |
2 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición por parte do docente dos aspectos fundamentais da materia. As exposicións complementaranse co uso de medios audiovisuais, preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos, facilitar a aprendizaxe e favorecer a interacción entre o profesor e os estudantes. |
Supervised projects |
Metodoloxía basada na responsabilidade do alumno, pola súa propia aprendizaxe e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor nos exercicios propostos. |
Collaborative learning |
Organización da clase en pequenos grupos nos que o alumno traballa conxuntamente na resolución de tarefas asignadas polo profesorado para optimizar a súa propia aprendizaxe e do seu equipo. |
Oral presentation |
ntervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. |
Directed discussion |
Técnica de dinámica de grupos, mediante a cal os estudantes presenciais discuten de forma libre, informal e espontánea sobre un tema, podendo ou non estar coordinado polo profesor. Os estudantes on line, pola súa banda, dispoñerán dun espazo de discusión informal para tratar un tema ou problema. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Directed discussion |
Supervised projects |
Collaborative learning |
|
Description |
Os docentes estarán á disposición do alumnado nas tutorías presenciales u online a través de Teams no horario fijado para o mismo.
Tamén atenderán consultas a trávés do correo electrónico ou moodle
Durante o curso académico, prestarase atención personalizada e continua a todo o estudiantado matriculado nesta materia, tanto para responder preguntas sobre as clases presenciais /on-line como para abordar temas relacionados co traballo.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Directed discussion |
B8 B9 B12 C1 C7 |
Discusions de distintos temas, planteados anteriormente polo docente. |
10 |
Supervised projects |
A6 A7 A10 A9 B11 C1 C7 |
Realización por parte dos alumnos dun traballo dirixido e tutelado polo docente, tanto de forma individual como por grupos. Todolos traballos tendrán que ser expostos na aula. |
60 |
Collaborative learning |
A12 A8 B1 B4 B6 B9 B12 C1 |
Propondranse distintos temas na aula, para afianzar o temario. |
10 |
Oral presentation |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. |
20 |
|
Assessment comments |
Convocatoria ordinaria A nota final será a suma de todas as metodoloxías. Convocatoria Extraordinaria A nota final será a suma de todas as metodoloxías. O alumnado poderá gardar a nota das metodoloxías que teña superadas e repetir aquelas que non superase, e que se deberán entregar con fecha tope o día e hora da fecha oficial de examen Modalidade online, o 100% da sua
evaluación será por un traballo presentado de forma individual, dirixido
polo docente Alumnado con asistencia parcial ou dispensa académica deberá poñerse en contacto cos profesores ao inicio do curso, debiendo facer un trabajo tutelado que contará o 100% da nota As condiciones do trabajo de curso colgaranse na plataforma moodle o inicio do cuatrimestre. A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis na UDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade ; no seu defecto, coa tutora ADI da Facultade de Turismo
|
Sources of information |
Basic
|
(). . |
- Borja Soler, Luis; Casanovas Pla, Josep Andreu. “El consumidor turístico”. ESIC EDIC. - Alonso, J. “El comportamiento del consumidor”. Instituto Nacional de Consumo. Madrid -Fiske, S., Gilbert,T., Gardner Lindzey. (2010) Handbook of social psychology. New Jersey - León, J.L.; Olavarría, E. “Conducta del consumidor y marketing” Editorial Deusto - Compendio de estadísticas de Turismo. OMT - Mazón Martínez, Tomás; Aledo Tur, Antonio. “Turismo residencial y cambio social: nuevas perspectivas teóricas y empíricas”. Universidad de Alicante Psicología Social -Baron, A R. y Byrne. (2005). Psicología Social. Madrid. Pearson -Fiske, S., Gilbert,T., Gardner Lindzey. (2010) Handbook of social psychology. New Jersey -Gaviria, E., López, M. y Cuadrado, I. (coord) (2019). introducción a la Psicología Social. Madrid. Sanz y Torres |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Tourism Promotion and Communication Skills/662G01005 | Tourist Product Commercialisation/662G01031 | Methods and techniques of research in tourism: Qualitative techniques/615488007 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Promotion and commercialization of destinations and new tourist products/615488003 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|