Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A9 |
C9. Know the operation of companies and institutions that carry out research and analysis of the social, political and economic reality. |
A10 |
C10. Acquire advanced knowledge on the theoretical and practical aspects of the challenges of today's societies through the processes of research and social analysis. |
A13 |
H3 Develop applied research for intervention purposes related to some complex challenge of society. |
A14 |
H4 Transmit the results of basic and applied research, as well as the most relevant foundations on which they are based, clearly and unambiguously, taking into account the diversity of contexts, audiences and needs, using different presentation and display options. |
A18 |
H8 Develop sufficient capacity and autonomy to work in interdisciplinary or transdisciplinary teams, and to offer proposals that contribute to sustainable environmental, economic, political and social development. |
A20 |
CP1. Contrast the importance of the existing methodological diversity for the analysis of the social, political and economic reality, addressing different complex problems of current societies through creative and innovative solutions. |
A21 |
CP2. Apply the processes and protocols for gathering information in an ethical manner necessary to correctly and respectfully observe and analyze the social, political and economic reality, especially in contexts of high vulnerability or complexity. |
A23 |
CP4. Develop the ability to apply the theoretical and methodological knowledge acquired to professional activity in interdisciplinary environments. |
A30 |
CP11. Acquire experience in decision-making and teamwork in interdisciplinary professional contexts applying the results of social research. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
O alumnado desenvolverá a súa capacidade para aplicar os coñecementos teóricos e prácticos para a elaboración de proxectos de investigación en contextos profesionais de investigación e análise social. |
AC10 AC13 AC20 AC21 AC23
|
|
|
O alumnado adquirirá experiencia na toma de decisións e o traballo en equipo en contextos profesionais. |
AC18 AC23 AC30
|
|
|
O alumnado coñecerá o funcionamento de empresas e institucións dedicadas á investigación e a análise da realidade social. |
AC9 AC30
|
|
|
O alumnado reflexionará sobre como se desenvolve a aplicación dos coñecementos adquiridos no máster por profesionais de maior experiencia na realidade. |
AC10 AC13 AC14 AC20 AC21
|
|
|
O alumnado gañará experiencia de adaptación a novas circunstancias no mundo laboral. |
AC18 AC20 AC23 AC30
|
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Prácticas Externas |
As prácticas externas son unha actividade de carácter formativo e obrigatorio que se realiza por medio dun sistema de permanencia regulada nunha empresa, nunha entidade non gobernamental, nun organismo, institución administrativa, económica ou profesional ou nun centro de investigación (de carácter público ou privado). O alumnado en prácticas é aquel que, unha vez superado polo menos o 75% dos créditos ECTS da titulación, solicitou formalmente a súa incorporación ao Programa de Prácticas e recibiu por parte do/do coordinador/a de o devandito programa, a asignación correspondente da institución onde realizará as prácticas, do seu titor/a en a devandita institución, así como do titor/a que se encargará da súa supervisión académica. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Supervised projects |
A9 A10 A13 A14 A18 A20 A21 A23 A30 |
125 |
0 |
125 |
|
Personalized attention |
|
25 |
0 |
25 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Supervised projects |
Consistirá na realización das prácticas na entidade elixida para tal fin (coa supervisión dun/a titor/a académica e un/a titor/a profesional). As actividades a realizar polo alumnado e as condicións nas que estas se desenvolven estarán recollidas nun Proxecto Formativo redactado ao comezo do período de prácticas. No caso do alumnado matriculado en formato virtual, axustaránse as prácticas á circunstancia, facendo as titorías e o seguemento co titor académico online e pudiéndose facer as prácticas na localidade de orixe do alumnado. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
|
Description |
Os traballos tutelados desenvolveranse baixo a supervisión dun/a titor/a académico e un/a titor/a profesional. Consistirá na supervisión do traballo, o deseño dun proxecto e a organización de tutorías e encontros para guiar e resolver dúbidas. A supervisión farase online, mediante reunións en TEAMS, videos pregrabados e outro material dixital. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A9 A10 A13 A14 A18 A20 A21 A23 A30 |
A avaliación das prácticas consistirá en dúas notas. A primeira, corresponderá á avaliación realizada pola persoa titora profesional das prácticas. Contará o 50% da nota. A segunda, corresponderá á avaliación realizada pola persoa titora académica das prácticas, que contará para o 50% restante. |
100 |
|
Assessment comments |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|