Datos Identificativos 2022/23
Asignatura (*) Interacción 3d Código 616011621
Titulación
Licenciado en Comunicación Audiovisual
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
1º e 2º Ciclo 1º cuadrimestre
Terceiro Cuarto Optativa 3.5
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Matemáticas
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web http://videalab.udc.es/i3d
Descrición xeral Esta materia tiene como objetivo formar a los alumnos en el funcionamiento y desarrollo de los sistemas interactivos 3D para su experimentación on-line y off-line. Se estudia la estructura y funcionamiento de los sistemas gráficos para la generación de imágenes en tiempo real a partir de modelos 3D digitales, y las técnicas de interacción y navegación por espacios 3D.

Competencias do título
Código Competencias / Resultados do título
A2 Capacidade para realizar a ordenación técnica dos materiais sonoros e visuais.
A6 Capacidade de experimentar e innovar mediante o coñecemento e uso de técnicas e métodos aplicados.
A8 Capacidade para aplicar técnicas e procesos de producción e de difusión audiovisual en tódalas súas fases, incluída a súa promoción e comercialización.
A11 Capacidade de utilización das técnicas e procesos na creación de productos multimedia.
A12 Capacidade de aplicación de técnicas e procedementos para a composición da imaxe fixa e en movemento.
B3 Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo.
B4 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B5 Traballar de forma colaborativa.
B7 Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo.
B9 Resolver problemas de forma efectiva.
B10 Mellorar a capacidade de análise.
B11 Mellorar a habilidade para o uso e a adaptación axeitada das ferramentas tecnolóxicas.
B12 Capacidade de incorporarse e adaptarse a un equipo de traballo.
B15 Habilidade para a organización e temporalización de tarefas.
B17 Capacidade de resistencia á frustración.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Conocer el funcionamiento de los sistemas interactivos 3D y el proceso de render en tiempo real. A6
A8
A11
A12
B7
B9
B10
B11
C3
C6
Desarrollar contenidos multimedia para su experimentación interactiva on-line y off-line A2
A6
A8
A11
A12
B3
B4
B5
B7
B9
B10
B11
B12
B15
B17
C3
C6

Contidos
Temas Subtemas

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición

Atención personalizada
Metodoloxías
Descrición


Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías