Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A1 |
Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A2 |
Crear productos audiovisuais. |
A3 |
Xestionar proxetos audiovisuais. |
A7 |
Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A8 |
Coñecela tecnoloxía audiovisual. |
B1 |
Que os estudantes demostraran posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoitan atoparse nun nivle que, se ben se apoia en libros de textos avanzados, inclúe tamén algún aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu eido de estudo. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que adoitan amosarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que acheguen unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
B4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
B5 |
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B8 |
Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C1 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C2 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 |
Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Comunicar contidos mediante web |
A2 A7 A8
|
B8
|
C2 C3
|
Deseñar materiais e contidos multimedia para publicación en web |
A1 A2 A7 A8
|
B8
|
|
Xestionar a creación dos contidos en función da contorna e obxectivo |
|
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9
|
|
Investigar e analizar a necesidades nun desenvolvemento multimedia así como xestionar os proxectos |
A2 A3
|
B8
|
C1 C2 C3 C4
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Sitios Web |
Características e evolución: web 1.0, 2.0, …
Análise e planificación dun sitio web.
Mapas de navegación.
Estrutura e guía de estilo.
Usabilidade e accesibilidade.
|
HTML5 |
Introdución ás linguaxes de marcado.
Etiquetas básicas de composición de texto.
Atributos da páxina.
Vídeos, imaxes e ligazóns.
Etiquetas para a creación de listas e táboas.
Formularios.
|
Ferramentas de creación de sitios web |
Ambiente de traballo.
Inserción de etiquetas básicas.
Composición.
Follas de estilo.
Adaptación a diferentes dispositivos.
|
Publicación e xestión de sitios web |
Aloxamento
CMS.
Posicionamento en buscadores (SEO).
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A7 A8 B8 C1 |
17 |
5 |
22 |
Supervised projects |
A1 A2 A3 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C2 C4 |
7 |
25 |
32 |
Oral presentation |
A7 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C3 |
2 |
1 |
3 |
Objective test |
A7 A8 B1 B4 B5 B8 |
4 |
4 |
8 |
Laboratory practice |
A2 A7 A8 B1 B2 B3 B8 B9 C2 C3 |
30 |
45 |
75 |
|
Personalized attention |
|
10 |
0 |
10 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Presentacións dos temas máis teóricos da asignatura. |
Supervised projects |
Proxectos propostos relacionados coas técnicas empregadas nas prácticas de laboratorio. |
Oral presentation |
Presentacións de traballos e proxectos, en boa parte relacionados coas prácticas de laboratorio. |
Objective test |
Proba de avaliación centrada principalmente na parte teórica da materia, aínda que tamén se inclúen preguntas sobre a parte práctica. |
Laboratory practice |
1. Creación de estrutura e mapa de navegación para webs propostas.
2. Creación de páxinas web básicas.
3. Creación de páxinas web con distintos elementos e composicións (táboas, formularios, capas…).
4. Busca e comparación de distintos tipos de aloxamento web.
5. Integración de compoñentes visuais na web.
6. Creación web co uso de diferentes ferramentas. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Objective test |
Supervised projects |
|
Description |
Students will have to formulate a web project as a work of the subject. As part of the tutored work, students will follow up during the course where they will apply the knowledge acquired in theory and practice classrooms in the development of their project.
The students will carry out their projects in different phases: conceptual design, structural design and technological development. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Objective test |
A7 A8 B1 B4 B5 B8 |
Proba relacionada cos coñecementos teóricos da materia |
40 |
Laboratory practice |
A2 A7 A8 B1 B2 B3 B8 B9 C2 C3 |
Practicas individuais onde os alumnos poñen en practica os coñecementos aprendidos durante a asignatura. |
30 |
Supervised projects |
A1 A2 A3 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 C2 C4 |
Práctica obrigatoria: creación dunha web |
30 |
|
Assessment comments |
The laboratory practices are of obligatory attendance and presentation of the material requested in each one of them. To pass the course it is essential to pass both the theoretical and the practical part (supervised work and laboratory practices). It is essential to achieve a minimum grade of 5 out of 10 in both parts (practical and objective test) to pass the course (otherwise, the maximum grade that can be achieved is a 4.5). STUDENTS WITH PART-TIME ENROLLMENT: Students should contact the professors of the subject to make possible the realization of the tasks outside the usual organization of the subject.
|
Sources of information |
Basic
|
|
- Diego Gauchat, Juan. El gran libro de HTML5, CSS3 y JavaScript. Marcombo, Barcelona, 2012. - Álvarez García, Alonso. HTML 5 (guía práctica). Anaya Multimedia, Madrid, 2010. - McFarland, David Sawyer. CSS. Anaya Multimedia, Madrid, 2010. - Peña de San Antonio, Óscar. CSS. Anaya Multimedia, Madrid, 2010. - Prat, Marie. Posicionamiento de su sitio web en Google y otros buscadores. ENI, Paris, 2009. - Murphy, Christopher & Persson, Nicklas. HTML y CSS. Anaya Multimedia, Madrid, 2009. |
Complementary
|
|
http://www.w3.org/ http://www.htmlcodetutorial.com/ http://validator.w3.org/ http://www.w3.org/Style/CSS/ http://www.w3schools.com/css/ https://manz.dev/ https://ascii.cl/es/codigos-html.htm https://css-tricks.com/snippets/css/a-guide-to-flexbox/ https://css-tricks.com/snippets/css/complete-guide-grid/ https://getbootstrap.esdocu.com/docs/5.1/customize/overview/ |
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Audiovisual Computer Science/616G01008 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Multimedia Creation Tools/616G01027 | Advanced Web Design Tools/616G01036 | Multimedia Creation Workshop/616G01038 |
|
Other comments |
In order to help achieve an immediate sustainable environment, the delivery of the documentary work carried out in this area: - Solicitanse in virtual format or computer support. - They will be done through Moodle, in digital format without the need to print them. A sustainable use of resources and the prevention of negative impacts on the natural environment must be made. The importance of ethical principles related to sustainability values in personal and professional behavior should be taken into account. Incorporate a gender perspective in the teaching of this subject. Work to identify and modify sexist prejudices and attitudes, and influence the environment to modify them and promote values of respect and equality. Situations of discrimination should be detected and actions and measures to correct them should be proposed. Facilitate the full integration of students who, for physical, sensory, psychological or sociocultural reasons, experience difficulties in accessing university life in an adequate, egalitarian and adequate manner. |
|