Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A2 |
Crear productos audiovisuais. |
A3 |
Xestionar proxetos audiovisuais. |
A7 |
Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A8 |
Coñecela tecnoloxía audiovisual. |
B3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que acheguen unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
B4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
B5 |
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B6 |
Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma |
B7 |
|
B8 |
Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C1 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C2 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 |
Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Aprenderán os fundamentos de programación e as técnicas específicas de programación empregadas na creación de contidos multimedia. |
A8
|
B3 B8
|
C3
|
Adquirirá a destreza técnica para utilizar ferramentas de creación multimedia para a realización de animacións en 2D, interpolacións de movemento, presentacións multimedia e pequenos xogos.
|
A2 A3 A7
|
B3
|
|
Poderán xerar aplicacións multimedia con son, gráficos e imaxes, que poderán distribuírse en forma de sitio web.
|
A3
|
B4 B5 B9
|
|
Aprender as terminoloxías axeitadas tanto na linguaxe técnica como nas línguas oficial. |
|
B6 B7
|
|
Entender as capacidades das tecnoloxías e metodoloxías aprendidas, as súas alternativas, as suas fortalezas e a súas problemáticas. |
|
|
C2 C4
|
Dotar de capacidades de emprendemento e de incorporación ó tecido empresarial relacionado coa área. |
|
B3 B5
|
C1
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Fundamentos de Programación Multimedia - Introdución |
Estruturas de programación. Pseudocódigo, diagramas de fluxo.
Variables e tipos de datos.
Control de fluxo.
Estrutura dun programa. Funcións. |
Tecnoloxías de animación e pequenos xogos |
Creación dun documento.
Creación de contido accesible.
Construción de código de programación orientado a pequenos xogos.
Creación dunha animación interactiva.
Creación dun videoxogo 2D. |
Conceptos básicos de animacion 2D |
Traballo con capas.
Creación dunha interfaz de usuario coas ferramentas de deseño.
Emprego das ferramentas de debuxo.
Creación de símbolos e instancias.
Adición de animación e navegación con botóns.
Adición de texto estático e dinámico.
Adición de son.
Animacións básicas. |
Programación orientada a videoxogos 2D |
Introdución de programación.
Adición de interactividade.
Manexo de eventos principais.
Traballo con xerarquías.
Aleatoriedade e colisións. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A7 A8 C1 C3 |
14 |
5 |
19 |
Traballos tutelados |
A3 B3 C2 |
10 |
25 |
35 |
Prácticas de laboratorio |
A2 B8 B9 C4 |
30 |
45 |
75 |
Proba obxectiva |
B5 B9 C2 |
4 |
4 |
8 |
Presentación oral |
B4 B5 B6 B7 |
2 |
1 |
3 |
|
Atención personalizada |
|
10 |
0 |
10 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Presentación dos temas máis teóricos da materia. |
Traballos tutelados |
Proxectos propostos relacionados coas técnicas empregadas nas prácticas de laboratorio. |
Prácticas de laboratorio |
Creación de animacións 2D. Manexo dos efectos básicos. Creación de símbolos e tipos de texto. Publicación de animacións. Aprendizaxe da metodoloxía de animación interactiva. Creación de xogos 2D. |
Proba obxectiva |
Proba de avaliación dos coñecementos teóricos e prácticos. |
Presentación oral |
Presentacións de traballos e proxectos. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Proba obxectiva |
|
Descrición |
Seguemento dos proxectos e as prácticas propostas. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A3 B3 C2 |
Traballos baseados nos coñecementos adquiridos na materia e realizados co seguimento do docente |
40 |
Prácticas de laboratorio |
A2 B8 B9 C4 |
Exercicios realizados nas clases prácticas da asignatura |
20 |
Proba obxectiva |
B5 B9 C2 |
Proba relacionada cos coñecementos adquiridos na materia. |
40 |
|
Observacións avaliación |
Para aprobar a materia é imprescindible entregar as prácticas de laboratorio e traballo tutelado, e acadar unha nota mínima de 4 puntos sobre un máximo de 10 puntos tanto neles como na proba obxectiva. PLAXIO: A realización
fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez
comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso "0" na
convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación
obtida en todas as actividades de avaliación de cara a convocatoria
extraordinaria. ESTUDANTES CON MATRÍCULA A TEMPO PARCIAL: Deberán poñerse en contacto
cos profesores da materia para posibilitar a realización das tarefas
fora da organización habitual da materia.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
- Fundamentos de programación: Algoritmos, Estructuras de Datos y Objetos - Luis Joyanes Aguilar – McGrawHill - Fundamentos de programación - José López Herranz, Enrique Quero Catalinas – Paraninfo Proporcionaráselles tamén aos alumnos documentación específica que será
utilizada polo profesorado durante toda a materia en formato papel e/ou
dixital. |
Bibliografía complementaria
|
|
Manuais proporcionados polo profesorado. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Fundamentos tecnolóxicos dos medios audioviosuais/616G01003 | Informática audiovisual/616G01008 | Informática para a creación de web e vídeo/616G01017 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Ferramentas web avanzadas/616G01036 | Obradoiro de creación multimedia/616G01038 |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir un entorno inmediato sostible, a entrega
dos traballos documentais que se realicen nesta materia: - Solicitaranse en formato virtual ou soporte informático. - Realizaranse a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimirlos. Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos
relacionados cos valores da sostebilidade nos comportamentos
persoais e profesionais. Incorpórase perspectiva de xénero na docencia desta materia. Traballarase para identificar e modificar prexuizos e actitudes sexistas, e influirase no entorno para modificalos e fomentar valores de
respeto e igualdade. Deberanse detectar situaciones de discriminación e proporcionaranse accións e medidas para corrixilas. Facilitarase a plena integración do alumnado que por razóns físicas,
sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimente dificultades a
un acceso adecuado, igualitario e proveitoso á vida universitaria. Recomendase ao alumnado, para un aproveitamento óptimo da materia, un
seguimento activo das clases así como participar nas distintas
actividades e o uso da atención personalizada para a resolución das
dúbidas ou cuestións que lle podan xurdir. |
|