Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A2 |
Crear productos audiovisuais. |
A4 |
Investigar e analizala comunicación audiovisual. |
A5 |
Coñecelas teorías e a historia da comunicación audiovisual. |
A6 |
Coñecelo sector audiovisual: a oferta e as audiencias. |
A7 |
Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A8 |
Coñecela tecnoloxía audiovisual. |
A11 |
Coñecelas metodoloxías de investigación e análise. |
A12 |
Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual. |
B1 |
Que os estudantes demostraran posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoitan atoparse nun nivle que, se ben se apoia en libros de textos avanzados, inclúe tamén algún aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu eido de estudo. |
B3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que acheguen unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
B4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
B5 |
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B6 |
Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma |
B8 |
Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C1 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C2 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 |
Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer as tecnoloxías de visualización 3D interactiva.
Ser capaz de levar adiante proxectos de contidos en ámbitos 3D interactivos
Formar o alumno nas ferramentas específicas da industria dos contidos 3D interactivos, especialmente motores de videoxogos. |
A1 A2 A4 A5 A6 A7 A8 A11 A12
|
B1 B3 B4 B5 B6 B8 B9
|
C1 C2 C3 C4
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Tema 1.- Introdución á Interacción 3D. Sistemas interactivos 3D. |
Características dos contidos para interacción 3D en tempo real.
Creación de espazos interactivos 3D. Deseño de Niveis
Exercicio - Deseño de nivel |
Tema 2.- Xeometría e materiais |
A contorna Unreal Engine
Creación de xeometría básica.
Mallas estáticas
Materiais
Exercicio - Creación de ámbito. |
Tema 3.- Deseño de ámbitos |
Xeración de paisaxe, vexetación e masas de auga.
Introducción de modelos externos
Importación de modelos dende Maya. Canles de mapeado. Texturizado. Lightmaps. Mapas de normais. Importación de LOD's. Modelo de colisións.
Exercicio - Importación de modelos
Sistemas de partículas. Lume e explosións.
Exercicio - Paisaxe e vexetación |
Tema 4.- Interacción I. Programación Visual |
Actores, accións, eventos e secuencias
Introdución á programación visual.
Animación de elementos interactivos. Elementos móbiles. Obxectos físicos.
Programación visual Blueprint I
Exercicio - Plataformas I |
Tema 5. - Interacción II. Luces e cámaras |
Luces. Tipos e características. Programación de luces.
Cámaras en primeira e terceira persoa. Cámara lateral. Cámara superior. Cámaras fixas. Cámara de seguimento distante. Render de cámara a textura.
Programación visual Blueprint II
Exercicio Luces
Exercicio - Cámaras. |
Tema 6.- Interacción III. Proxectís. Saúde e munición. Destructibles |
Sistemas de saúde e munición. Dispensadores.
Proxectís. Compoñentes de movemento, vida e formas de spawn.
Mallas destructibles. Parámetros de fragmentación. Materiais.
Trazado de visuales
Programación visual. Blueprint III
Exercicio. Torreta de disparo e pick- ups |
Tema 7.- Interacción IV. Interface de usuario |
Módulo Unreal Motion Graphics.
Compoñentes de interface. Agrupación e axustes en pantalla.
Ligazón de elementos de interface a valores de xogo.
Xestión de widgets en pantalla.
Programación visual Blueprint IV
Exercicio - UI
|
Tema 8.- Intelixencia Artificial Básica I |
Non Playable Characters (NPC`s)
Volumes de navegación para AI
Spawn de personaxes
Movemento AI
Programación visual Blueprint V
Exercicio- Zombie Attack
|
Tema 9.- Intelixencia Artificial Básica II |
Recoñecemento avanzado de visibilidade
Patrulla, disparo e cobertura de NPC' s
Programación visual Blueprint VI
Exercicio .- Gardián inimigo |
Tema 10.- Cinemáticas |
Módulo Sequencer.
Posicionamiento y activación de cámaras.
Animación de elementos
Activación de animaciones de personaje.
Audio
Pista de director.
Programación visual Blueprint VII
Ejercicio -Cinemáticas. |
Tema 11.- Personaxes |
Preparación de modelos desde Maya
Importación de skeletal mesh, malla e animacións
Blend Spaces
Anim Blueprint
Preparación de personaxes xogables.
Reutilización de esqueletos. Retargeting.
Programación visual Blueprint VIII
Exercicio - Personaxes |
Tema 12. Cambios de nivel. Compilación |
Preparación de niveis individuais e nivel raíz.
Carga e activación de niveis
Preparación de modo de xogo e compilación do produto.
Exercicio - Multinivel |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A1 A2 A4 A7 A8 A11 B3 B4 B5 B8 C1 C2 C4 |
2 |
102 |
104 |
Prácticas de laboratorio |
B6 B8 C2 |
20 |
0 |
20 |
Presentación oral |
A1 A5 A7 A12 B6 C2 |
1 |
3 |
4 |
Sesión maxistral |
A4 A5 A6 A7 A8 A11 A12 B1 B9 C3 |
21 |
0 |
21 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Deseño e produción dun exemplo persoal de ámbito interactivo tridimensional utilizando as ferramentas de autor aprendidas seguindo un documento de concepto. |
Prácticas de laboratorio |
Realización de exercicios en clase utilizando as ferramentas informáticas en relación co tema exposto |
Presentación oral |
Presentación do traballo tutelado |
Sesión maxistral |
Presentación do corpus teórico da materia por parte do profesor.
Explicación do funcionamento dos programas informáticos utilizados na materia |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Asistencia ao alumno na resolución de dúbidas durante a realización das súas prácticas de laboratorio.
Corrección e asesoramento contínuos ao estudante durante a realización do seu traballo persoal
Estas metodoloxías también estarán a dispor do alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A1 A2 A4 A7 A8 A11 B3 B4 B5 B8 C1 C2 C4 |
Avaliarase a calidade do traballo persoal tutelado. |
90 |
Presentación oral |
A1 A5 A7 A12 B6 C2 |
Presentación do traballo tutelado realizado |
10 |
|
Observacións avaliación |
A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso "0" na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación de cara a convocatoria extraordinaria
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Frederic Miller, Agnes F. Vandome, John McBrewster (2011). 3D Interaction. Alphascript Publishing
Brenden Sewell (2015). Blueprints Visual Scripting for Unreal Engine. Packt Publishing
Eric Lengyel (2016). Foundations of Game Engine Development, Volume 1: Mathematics. Terathon Software LLC
Jeannie Novak (2011). Game Development Essentials: An Introduction. Cengage Learning
Aaron Marks, Jeannie Novak (2009). Game Development Essentials: Game Audio Development, 1st Edition. Cengage Learning
Kevin D. Saunders, Jeannie Novak (2007). Game Development Essentials: Game interface design. Thomson Delmar Learning
Travis Castillo, Jeannie Novak (2006). Game Development Essentials: Game Level Design. Cengage Learning
John Hight, Jeannie Novak (2008). Game Development Essentials: Game Project Management. Cengage Learning
Marianne Krawczyk, Jeannie Novak (2006). Game Development Essentials: Game Story & Character Development. Cengage Learning
Troy Dunniway, Jeannie Novak (2008). Game Development Essentials: Gameplay Mechanics. Cengage Learning
Joanna Lee (2016). Learning Unreal Engine Game Development. Packt Publishing
Ryan Shah (2014). Master the Art of Unreal Engine 4 - Blueprints. Createspace Independent Pub
Ryan Shah (2014). Mastering the Art of Unreal Engine 4 - Blueprints. Lulu.com
Eric Lengyel (2011). Mathematics for 3D Game Programming and Computer Graphics. Cengage Learning
Peter L Newton (2016). Unreal Engine 4 AI Programming Essentials. Packt Publishing
Benjamin Colin Carnall (2016). Unreal Engine 4 by Example. Packt Publishing
Epic (2018). Unreal Engine 4 Documentation. https://docs.unrealengine.com/en-us/
Tom Shannon (2017). Unreal Engine 4 for Design Visualization: Developing Stunning Interactive Visualizations, Animations, and Renderings . Pearson Education
Satheesh Pv (2016). Unreal Engine 4 Game Development Essentials. Packt Publishing
Epic (2018). Unreal Engine video tutorials. https://www.unrealengine.com/en-US/video-tutorials
Mitch McCaffrey (2017). Unreal Engine VR Cookbook: Developing Virtual Reality with UE4. Addison-Wesley |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Infografía 3D-1/616G01024 | Infografía 3D-2/616G01026 | Animación 3D-1/616G01032 | Animación 3D-2/616G01033 | Videoxogos/616G01037 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|