Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A2 |
Desenvolver a capacidade de pensamento científico para a investigación no ámbito da actividade física, saúde e deporte |
A4 |
Mostrar as actitudes vinculadas cos hábitos de excelencia, compromiso ético e calidade no exercicio investigador no ámbito da actividade física, a saúde e o deporte |
A7 |
Valorar, manexar e combinar as diferentes técnicas de investigación nas Ciencias da Actividade Física, o deporte e a saúde. |
A8 |
Analizar de maneira crítica as opcións metodolóxicas que se presentan no ámbito da actividade física, a saúde e o deporte |
A9 |
Ser capaz de deseñar e implementar un traballo de investigación nas Ciencias da Actividade Física e o Deporte |
B1 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base u oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B2 |
Saber aplicar os coñecementos adquiridos e ser capaz de resolver problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
Integrar coñecementos e afrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B5 |
Desenvolver habilidades para a aprendizaxe autodirixido ou autónomo. |
B7 |
Ser capaz de idear, deseñar, poñer en práctica e adoptar un proceso de investigación con rigor académico no ámbito de estudo da actividade física, saúde e deporte. |
B9 |
Analizar de forma crítica, avaliar e sintetizar ideas novas e complexas no ámbito de estudo da actividade física, da saúde e o deporte. |
C1 |
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para a resolución de problemas. |
C3 |
Ser capaz de promover en contextos académicos e profesionais accións destinadas ó avance tecnolóxico, social ou cultural, no el ámbito das ciencias da actividade física, a saúde e o deporte. |
C4 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
- Coñecer e saber plantear un problema de investigación. |
AR9
|
BR1 BR2 BR7
|
CR1 CR4
|
- Coñecer e saber redactar hipóteses de investigación. |
AR2 AR9
|
BR1 BR2 BR7
|
|
- Coñecer e saber definir as variables de investigación. |
AR2 AR9
|
BR1 BR2 BR3 BR7 BR9
|
|
- Ser capaz de interpretar resultados, discutilos e obter conclusións dos mesmos. |
AR2 AR4 AR9
|
BR1 BR2 BR3 BR5 BR7 BR9
|
CR1 CR3 CR4
|
|
AR7 AR8
|
BR5
|
CR3 CR4
|
- Coñecemento das diferentes técnicas de investigación. |
AR7 AR8
|
BR5
|
CR3 CR4
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. A investigación en ciencias da actividade física,
deporte e saúde |
|
2. O enfoque científico. O ciclo de aplicación nas
ciencias da actividade física, deporte e saúde. |
|
3. Planteamiento do problema nas ciencias da
actividade física, deporte e saúde. |
|
4. A hipótese na investigación científica nas
ciencias da actividade física, deporte e saúde. |
|
5. Variables de investigación en ciencias da
actividade física, deporte e saúde. |
|
6. Recollida e análise de datos nas ciencias da
actividade física, deporte e saúde. |
|
7. Interpretacio?n, discusio?n e comunicacio?n de resultados no a?mbito das ciencias da actividade fi?sica, deporte e sau?de |
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A2 C1 C3 |
10 |
30 |
40 |
Problem solving |
A2 A4 A7 A8 A9 B1 B2 B3 B5 B7 B9 C3 C4 |
6 |
29 |
35 |
|
Personalized attention |
|
0 |
|
0 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Na sesión maxistral predomina a forma expositiva, dos contidos da asignatura. Trabállase
fundamentalmente o saber (competencia técnica), aínda que tamén se traballan os outros saberes
(saber facer, saber ser e saber estar). A docente desempeña un papel eminentemente activo. O
alumnado ten como función tomar apuntamentos, notas, relacionar conceptos, preguntar ao/a
docente.. |
Problem solving |
Formulación, análise, resolución e debate por parte do alumnado dun problema ou exercicio,
relacionado coa temática da materia.
Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma:
Formulación, análise, resolución e debate por parte do alumnado dun problema ou exercicio, relacionado coa temática da materia. Realización de traballos vencellados coa materia do curso. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Problem solving |
|
Description |
Asesoramento e titorización para a resolución dos problemas propostos na materia. Este tempo
está reservado para atender e resolver as dúbidas do alumnado. A atención será individual e en
grupos reducidos, en función do carácter da atención. Cando sexa individual terán lugar no
despacho da docente, por videoconferencia ou por mail. Estas actividades teñen como función
orientar e guiar o proceso de aprendizaxe do alumnado |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Guest lecture / keynote speech |
A2 C1 C3 |
Examen dos contidos tratados en clase.
Control da asistencia e participación crítica nas aulas
presenciais. |
50 |
Problem solving |
A2 A4 A7 A8 A9 B1 B2 B3 B5 B7 B9 C3 C4 |
Avaliación e corrección dos exercicios e actividades
propostas na aula presencial: 20%
Elaboración, realización e corrección dos exercicios e
actividades propostos para a súa realización fora do
horario de aula.
Corrección dos traballos propostos vinculados cos
contidos da materia: 30% |
50 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
|
Consultar Guía Docente U Vigo: https://secretaria.uvigo.gal/docnet-nuevo/guia_docent/?centre=202&ensenyament=P02M156V01&consulta=assignatures |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Experimental and quasiexperimental methodology in physical activity and sports sciences /620517003 | Selective correlatinal methodology/620517004 | Systematic reviews and Meta-Analysis/620517007 | Scientific comunication and documentary resources in physical activity and sports sciences/620517002 | Qualitative methodology in physical activity and sports sciences /620517006 |
|
|