Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A63 |
Elaboración, presentación e defensa ante un Tribunal Universitario dun traballo académico orixinal realizado individualmente relacionado con calquera das disciplinas cursadas. |
A65 |
Coñecemento avanzado de aspectos específicos da materia de Matemáticas no contemplados expresamente na Orde EDU/2075/2010 |
B1 |
Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoita atoparse a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
B3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
B4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado coma non especializado |
B5 |
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para o aprendizaxe ao longo da súa vida |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia do aprendizaxe ao longo da vida |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecemento avanzado de aspectos específicos de matemáticas non contemplados expresamente na orde
EDU 2075/2010:
Métodos estatísticos,
Modelización,
Optimización,
Análise numérico. |
A63 A65
|
B1 B2 B3 B4 B5
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Optimización nunha e varias variables.
|
Optimización nunha variable.
Optimización en varias variables. |
Modelos mediante Ecuacións Diferenciais Ordinarias e Ecuacións Diferenciais en Derivadas Parciais. Simulación.
|
Modelos mediante Ecuacións Diferenciais Ordinarias.
Modelos mediante Ecuacións Diferenciais en Derivadas Parciais. Simulación.
|
Control paramétrico de curvas e superficies.
|
Control paramétrico de curvas.
Control paramétrico de superficies. |
Métodos de mallado. Optimización de mallados. |
Métodos de mallado.
Optimización de mallados. |
Nocións sobre estatística e probabilidade. Aplicacións en Arquitectura. |
Nocións sobre estatística.
Nocións sobre probabilidade.
Aplicacións en Arquitectura. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A63 A65 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
9 |
18 |
27 |
Obradoiro |
A63 A65 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C3 C4 C5 C6 C8 |
18 |
51 |
69 |
Traballos tutelados |
A63 A65 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
0 |
12 |
12 |
Proba obxectiva |
A63 A65 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
3.5 |
0 |
3.5 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos/ás estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
|
Obradoiro |
Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado |
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos/das estudiantes, baixo a tutela do profesorado e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “como facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polo estudantado da responsabilidade polo seu propio aprendizaxe.
Este sistema de ensinanza baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente do estudiantado e o seguemento desa aprendizaxe polo/a profesor/a-tutor/a. |
Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa coma aditiva. A proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de resolución. Tamén se pode construir cun so tipo dalgunha de estas preguntas. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Obradoiro |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Ao longo do curso cada alumno/a deberá realizar co/coa profesor/a dúas sesións de 30 minutos cada unha. Nelas o/a profesor/a resolverá as dúbidas que lle presente o/a alumno/a. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A63 A65 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
A avaliación do alumnado realizarase mediante un exame final, que constará dunha proba teórico-práctica sobre a materia que figura no temario da asignatura. |
70 |
Traballos tutelados |
A63 A65 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
O/A alumno/a deberá realizar un traballo sobre un tema proposto polo profesorado relacionado coa materia que figura no temario |
30 |
|
Observacións avaliación |
Tanto na primeira coma na segunda oportunidade o/a alumno/a deberá presentar o traballo que se lle teña asignado para optar á superación da materia. Ademais, deberá obter un mínimo de 4 puntos sobre 10 na cualificación da proba obxectiva (2,8 puntos sobre 7). O alumnado que non cumpra este requisito terá unha cualificación de suspenso na oportunidade correspondente (a nota numérica será o mínimo entre 4,5 e a suma das cualificacións obtidas nos traballos tutelados e a proba obxectiva) Ambas oportunidades: A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso "0" na materia na convocatoria correspondente, invalidando calquera cualificación obtida nas probas e/ou actividades de avaliación, tal e como se establece na normativa académica vixente na UDC.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Olarrea,J, Cordero,M (2010). Estadística para ingenieros. Madrid, García-Maroto Editores
Meerschaert, Mark M. (2013 (4ª edición)). Mathematical modeling. USA. Academic Press
Tedeschi, A (2011). Parametric Architecture. Italia, Le penseur |
|
Bibliografía complementaria
|
|
Información adicional en: https://campusvirtual.udc.gal/ |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Matemáticas para a Arquitectura 1/630G02004 | Matemáticas para a Arquitectura 2/630G02009 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|