Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A63 |
Development, presentation and public review before a university jury of an original academic work individually elaborated and linked to any of the subjects previously studied |
A65 |
Coñecemento avanzado de aspectos específicos da materia de Matemáticas no contemplados expresamente na Orde EDU/2075/2010 |
B1 |
Students have demonstrated knowledge and understanding in a field of study that is based on the general secondary education, and is usually at a level which, although it is supported by advanced textbooks, includes some aspects that imply knowledge of the forefront of their field of study |
B2 |
Students can apply their knowledge to their work or vocation in a professional way and have competences that can be displayed by means of elaborating and sustaining arguments and solving problems in their field of study |
B3 |
Students have the ability to gather and interpret relevant data (usually within their field of study) to inform judgements that include reflection on relevant social, scientific or ethical issues |
B4 |
Students can communicate information, ideas, problems and solutions to both specialist and non-specialist public |
B5 |
Students have developed those learning skills necessary to undertake further studies with a high level of autonomy |
C1 |
Adequate oral and written expression in the official languages. |
C3 |
Using ICT in working contexts and lifelong learning. |
C4 |
Exercising an open, educated, critical, committed, democratic and caring citizenship, being able to analyse facts, diagnose problems, formulate and implement solutions based on knowledge and solutions for the common good |
C5 |
Understanding the importance of entrepreneurial culture and the useful means for enterprising people. |
C6 |
Critically evaluate the knowledge, technology and information available to solve the problems they must face |
C7 |
Assuming as professionals and citizens the importance of learning throughout life |
C8 |
Valuing the importance of research, innovation and technological development for the socioeconomic and cultural progress of society. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecemento avanzado de aspectos específicos de matemáticas non contemplados expresamente na orde
EDU 2075/2010:
Métodos estatísticos,
Modelización,
Optimización,
Análise numérico. |
A63 A65
|
B1 B2 B3 B4 B5
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Optimización nunha e varias variables.
|
Optimización nunha variable.
Optimización en varias variables. |
Modelos mediante Ecuacións Diferenciais Ordinarias e Ecuacións Diferenciais en Derivadas Parciais. Simulación.
|
Modelos mediante Ecuacións Diferenciais Ordinarias.
Modelos mediante Ecuacións Diferenciais en Derivadas Parciais. Simulación.
|
Control paramétrico de curvas e superficies.
|
Control paramétrico de curvas.
Control paramétrico de superficies. |
Métodos de mallado. Optimización de mallados. |
Métodos de mallado.
Optimización de mallados. |
Nocións sobre estatística e probabilidade. Aplicacións en Arquitectura. |
Nocións sobre estatística.
Nocións sobre probabilidade.
Aplicacións en Arquitectura. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A63 A65 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
9 |
18 |
27 |
Workshop |
A63 A65 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C3 C4 C5 C6 C8 |
18 |
51 |
69 |
Supervised projects |
A63 A65 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
0 |
12 |
12 |
Objective test |
A63 A65 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
3.5 |
0 |
3.5 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos/ás estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
|
Workshop |
Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado |
Supervised projects |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos/das estudiantes, baixo a tutela do profesorado e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “como facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polo estudantado da responsabilidade polo seu propio aprendizaxe.
Este sistema de ensinanza baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente do estudiantado e o seguemento desa aprendizaxe polo/a profesor/a-tutor/a. |
Objective test |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa coma aditiva. A proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de resolución. Tamén se pode construir cun so tipo dalgunha de estas preguntas. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Workshop |
Supervised projects |
|
Description |
Ao longo do curso cada alumno/a deberá realizar co/coa profesor/a dúas sesións de 30 minutos cada unha. Nelas o/a profesor/a resolverá as dúbidas que lle presente o/a alumno/a. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Objective test |
A63 A65 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
A avaliación do alumnado realizarase mediante un exame final, que constará dunha proba teórico-práctica sobre a materia que figura no temario da asignatura. |
70 |
Supervised projects |
A63 A65 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
O/A alumno/a deberá realizar un traballo sobre un tema proposto polo profesorado relacionado coa materia que figura no temario |
30 |
|
Assessment comments |
Tanto na primeira coma na segunda oportunidade o/a alumno/a deberá presentar o traballo que se lle teña asignado para optar á superación da materia. Ademais, deberá obter un mínimo de 4 puntos sobre 10 na cualificación da proba obxectiva (2,8 puntos sobre 7). O alumnado que non cumpra este requisito terá unha cualificación de suspenso na oportunidade correspondente (a nota numérica será o mínimo entre 4,5 e a suma das cualificacións obtidas nos traballos tutelados e a proba obxectiva) Ambas oportunidades: A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso "0" na materia na convocatoria correspondente, invalidando calquera cualificación obtida nas probas e/ou actividades de avaliación, tal e como se establece na normativa académica vixente na UDC.
|
Sources of information |
Basic
|
Olarrea,J, Cordero,M (2010). Estadística para ingenieros. Madrid, García-Maroto Editores
Meerschaert, Mark M. (2013 (4ª edición)). Mathematical modeling. USA. Academic Press
Tedeschi, A (2011). Parametric Architecture. Italia, Le penseur |
|
Complementary
|
|
Información adicional en: https://campusvirtual.udc.gal/ |
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Mathematics for Architecture 1/630G02004 | Mathematics for Architecture 2/630G02009 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|