Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Controlar o asento, a estabilidade e os esforzos, a nivel de xestión. |
A2 |
Detectar e definir a causa dos defectos de funcionamento das máquinas e reparalas, a nivel de xestión. |
A5 |
Garantir que se observan as prácticas de seguridade no traballo, a nivel de xestión. |
A6 |
Facer arrancar e parar a máquina propulsora principal e a maquinaria auxiliar, incluídos os sistemas correspondentes, a nivel de xestión. |
A7 |
Facer funcionar o equipo eléctrico e electrónico, a nivel de xestión. |
A8 |
Facer funcionar a máquina, controlar, vixiar e avaliar o seu rendemento e capacidade, a nivel de xestión. |
A9 |
Manter a seguridade dos equipos, sistemas e servizos da maquinaria, a nivel de xestión. |
A14 |
Probar o equipo eléctrico e electrónico, detectar avarías e mantelo en condicións de funcionamento o reparalo, a nivel de xestión. |
A15 |
Utilizar os sistemas de comunicación interna, a nivel de xestión. |
A17 |
Coñecer e ser capaz de aplicar os códigos, normas e regulamentos relativos á operación de buques e artefactos relacionados coa explotación dos recursos mariños, prestando especial atención aos sistemas de seguridade abordo e á protección ambiental. |
A19 |
Regular, controlar, diagnosticar e supervisar sistemas, procesos e máquinas para a toma de decisións en condución e operación. |
A20 |
Capacidade para desenrolar tarefas de análise e síntese de problemas teórico-prácticos en base a conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
A21 |
Operar, reparar, manter, reformar, deseñar e optimizar a nivel de xestión as instalacións industriais relacionadas coa enxeñaría mariña. |
A23 |
Capacidade de autoformación, creatividade e investigación en temas de interese científico e tecnolóxico. |
A25 |
Correcta utilización do idioma Inglés na elaboración de informes técnicos e correspondencia comercial. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B11 |
Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas. |
B12 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B13 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a sua capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B14 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B15 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
B16 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C9 |
Falar ben en público |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Resolver eficientemente problemas de automatización avanzada e control de instalacións complexas de buques e artefactos mariños. |
AC2 AC6 AC7 AC8 AC19 AC20 AC21 AC23 AC25
|
BC1 BC2 BC3 BC4 BC5 BC11 BC12 BC13 BC14 BC15 BC16
|
CC2
|
Traballar de forma autónoma con iniciativa para a toma de decisións idóneas e resolver os problemas presentados dentro da contorna da enxeñería mariña de modo eficiente. |
AC1 AC5 AC15 AC17 AC19 AC20 AC21 AC23 AC25
|
BC1 BC2 BC3 BC4 BC5 BC11 BC12 BC13 BC14 BC15 BC16
|
CC2 CC9
|
Realizar análise e síntese de problemas técnicos avanzados e complexos da contorna marítima. |
AC2 AC14 AC19 AC20 AC21 AC23 AC25
|
BC1 BC2 BC3 BC4 BC5 BC11 BC13 BC14 BC15 BC16
|
CC2
|
Aplicar o coñecemento de forma efectiva á solución de problemas de automatización e control avanzado de equipos e instalacións mariñas. |
AC1 AC5 AC19 AC20 AC21 AC23 AC25
|
BC1 BC2 BC3 BC4 BC5 BC11 BC13 BC14 BC16
|
CC2
|
Planificar, organizar e tomar decisións eficientes co obxecto de resolver problemas de automatización propios da enxeñería mariña. |
AC2 AC7 AC8 AC9 AC14 AC19 AC20 AC21 AC23 AC25
|
BC1 BC2 BC3 BC4 BC5 BC11 BC12 BC13 BC14 BC15 BC16
|
CC2 CC9
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
TYPICAL CONTROL ARCHITECTURES ADVANCED APPLICATION TO THE EXPLOITATION OF MARINE RESOURCES ASSOCIATED FACILITIES |
1.1 INTRODUCTION TO PROCESS CONTROL ARCHITECTURE OF MARINE PLANT.
1.2 CONVENTIONAL CONTROL STRUCTURE CASCADE
1.4 CONVENTIONAL CONTROL STRUCTURES IN ADVANCE
1.5 CONVENTIONAL CONTROL STRUCTURES OF RELATIONSHIP
1.6 TYPICAL STRUCTURES ITEM CONTROL RANGE (SPLIT-RANGE CONTROL)
1.7 KEY COMBINATION OF DIFFERENT CONTROL STRUCTURES.
1.8 EXERCISES ON CONTROL SYSTEMS APPLIED TO MARINE FACILITIES INCLUDING:
CONTROL PARAMETERS OF POWER GENERATION.
CONTROL OF PRESSURE, TEMPERATURE, AND THE AGUS QUALITY LEVELS IN GENERATING PLANTS DISTILLED.
CONTROL COMBUSTION BOILER AND STEAM GENERATORS (CONTROL OF COMBUSTION PARAMETERS LEVEL, TEMPERATURE REHEATING, DESRRECALENTADO, CONTROL PRESSURE AND TEMPERATURE CAPACITORS VAPOR.Y DEAERATOR LEVEL)
DENIVEL CONTROLS AND LIQUID TEMPERATURES LOADS.
CONTROLS TEMPERATRURA REFRIGERATED WAREHOUSES.
AUXILIARY CONTROL FACILITIES
SUGGESTED EXERCISES 1.9.
|
ARCHITECTURE AND ADVANCED CONTROL ALGORITHMS WITH COUNTRY BUSES (FOUNDATION Fieldbus) APPLICABLE TO THE OPERATION OF MARINE RESOURCES ASSOCIATED FACILITIES |
2.1 INTRODUCTION TO PROCESS CONTROL ARCHITECTURE OF MARINE PLANTS FIELDBUS.
2.2 CONVENTIONAL CONTROL STRUCTURE CASCADE, ADVANCE, LIST, RANGE GAME, COMPUTED VARIABLE, ADAPTIVE CONTROL, INTELLIGENT CONTROL AND PREDICTIVE CONTROL WITH FIELDBUS.
2.3 KEY COMBINATION OF DIFFERENT APPLICATION CONTROL STRUCTURES AND PROCESSES TO PLANTS.
2.4 ARCHITECTURE OF SCADA
2.5 MAINTENANCE AND OPERATION OF CONTROL WITH FIELDBUS ARQUITECRUTAS.
2.6 EXERCISES ON CONTROL SYSTEMS APPLIED TO MARINE SYSTEMS WITH COUNTRY BUSES INCLUDING:
CONTROL PARAMETERS OF POWER GENERATION.
CONTROL OF PRESSURE, TEMPERATURE, AND THE AGUS QUALITY LEVELS IN GENERATING PLANTS DISTILLED.
CONTROL COMBUSTION BOILER AND STEAM GENERATORS (CONTROL OF COMBUSTION PARAMETERS LEVEL, TEMPERATURE REHEATING, DESRRECALENTADO, CONTROL PRESSURE AND TEMPERATURE CAPACITORS VAPOR.Y DEAERATOR LEVEL)
DENIVEL CONTROLS AND LIQUID TEMPERATURES LOADS.
CONTROLS TEMPERATRURA REFRIGERATED WAREHOUSES.
GOVERNMENT CONTROL OF SHIPS AND MARINE STRUCTURES.
CONTROL OF DYNAMIC POSITIONING OF SHIPS AND MARINE STRUCTURES.
AUXILIARY CONTROL FACILITIES
SUGGESTED EXERCISES 2.7. |
Deseño e implementación do interface HMI. |
- Introdución aos sistemas de Supervisión, Control e Adquisición de Datos (SCADA)
- Arquitectura dun sistema SCADA.
- Funcións dun sistema SCADA.
- Arquitecturas de control distribuído.
- Aplicación dos sistemas SCADA a instalacións mariñas.
- Localización e corrección de fallos do equipo de control eléctrico e electrónico.
- Proba de funcionamento do equipo de control eléctrico e electrónico e dos dispositivos de seguridade.
- Localización e corrección de fallos dos sistemas de vixilancia
- Control da versión do soporte lóxico. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Problem solving |
A2 A7 A9 A19 A23 B1 B2 B3 B4 B5 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C2 |
24 |
0 |
24 |
Laboratory practice |
A2 A7 A9 A19 A23 B1 B2 B3 B4 B5 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C2 |
10 |
20 |
30 |
Oral presentation |
A7 A9 A19 A23 A25 B1 B2 B3 B4 B5 B11 B13 B14 B15 B16 C2 C9 |
1 |
24 |
25 |
Mixed objective/subjective test |
A19 A23 B1 B2 B3 B4 B5 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C2 |
4 |
22 |
26 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 A5 A6 A7 A8 A9 A14 A15 A17 A19 A20 A21 A23 A25 B1 B11 B12 B13 B14 B15 B16 |
25 |
0 |
25 |
|
Personalized attention |
|
20 |
0 |
20 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Problem solving |
Lab case studies to understand the practiacl implementationn issues of the program.
|
Laboratory practice |
Realización de prácticas de laboratorio sobre os equipos dispoñibles no laboratorio e mediante simulación, resolvendo distintos supostos prácticos que se propoñan durante o curso. |
Oral presentation |
A didactic exercise to understand and learn the working environment of avery topic. |
Mixed objective/subjective test |
A proba mixta escrita ten o obxectivo de comprobar se o alumno adquiriu as competencias fixadas para esta materia. |
Guest lecture / keynote speech |
Didactic exercises to understand and learn the working environment of every subtopic, followed by specific exercises related to every topic.
|
Personalized attention |
Methodologies
|
Mixed objective/subjective test |
Oral presentation |
Laboratory practice |
|
Description |
Individual and simple exercices to understant the studied theme follwed by specific axercises to achieve reinforcement of the knowledge on case studies of practiavcal application.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Mixed objective/subjective test |
A19 A23 B1 B2 B3 B4 B5 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C2 |
A proba mixta escrita ten o obxectivo de comprobar se o alumno adquiriu as competencias fixadas para esta materia. A proba mixta realizarase nas convocatorias oficiais da 1ª Oprotunidade e da 2ª Oportunidade. |
60 |
Oral presentation |
A7 A9 A19 A23 A25 B1 B2 B3 B4 B5 B11 B13 B14 B15 B16 C2 C9 |
Skills in finding solutions of previous learned case studies
|
15 |
Laboratory practice |
A2 A7 A9 A19 A23 B1 B2 B3 B4 B5 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C2 |
Realización de prácticas de laboratorio sobre os equipos dispoñibles no laboratorio e mediante simulación, resolvendo distintos supostos prácticos que se propoñan durante o curso. |
25 |
|
Assessment comments |
The evaluation criteria considered in the ammendments A-III/1 and A-III/2 of the STCW code are taken into account when designing the evaluation tasts.
|
Sources of information |
Basic
|
|
K.J. Astrom K.J. , T. Hagglund (1995) PID Controllers Theory Design and Tuning K.J. Astrom K.J. , T. Hagglund (2006) Advanced PID Control
G. Boyd , L. Jackson (2013) Reeds Vol10: Instrumentation and
Control Systems (Reeds Marine Engineering andTechnology Series) P. Albertos, I. Mareels (2010) Feedback and Control for Everyone ANSI/ISA-S5.1-1984 (R 1992) Instrumentation Symbols and Identification F. A. Meier, C. A. Meier (2004) Instrumentation and Control Systems Documentation K.J. Astrom, B. Witternmark (2011) Computer Controlled Systems: Theory and Design M.A. Pérez García (2008) Instrumentación Electrónica S.G. McCrady (2013) Designing SCADA Application Software- A Practical Approach J. G. Webster (2014) Measurement,Instrumentation, and Sensors Handbook B.G. Liptak (2003) Instrument Engineers'Handbook, Volume One - Process Measurement And Analysis B.G. Liptak (2002) Instrument Engineers' Handbook - Process Software and Digital Networks Recursos disponibles en el Campus Virtual da Universidade da Coruña https://moodle.udc.es/ |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Regulation and Control Fundamentals/631G02257 | Maritime Installations and Propulsion Systems/631G02357 | Automation and Control of Processes/631G02314 | Automation with PLCs and Industrial Instrumentation/631G02509 | Power and Analogue Electronics/631G02363 | / | / |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|