Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A9 |
Manter a seguridade dos equipos, sistemas e servizos da maquinaria, a nivel de xestión. |
A10 |
Manter a seguridade e protección do buque, a tripulación e os pasaxeiros, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios e demais sistemas de seguridade, a nivel de xestión. |
A16 |
Vixiar e controlar o cumprimento das prescricións lexislativas e das medidas para garantir a seguridade da vida humana no mar e a protección do medio mariño, a nivel de xestión. |
A17 |
Coñecer e ser capaz de aplicar os códigos, normas e regulamentos relativos á operación de buques e artefactos relacionados coa explotación dos recursos mariños, prestando especial atención aos sistemas de seguridade abordo e á protección ambiental. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B7 |
Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
B10 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
B11 |
Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas. |
B12 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B13 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a sua capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B14 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B15 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
B16 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C9 |
Falar ben en público |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer as funcións e reponsabilidades no entorno marítimo. |
AM9 AM10 AM16 AM17
|
BM1 BM2 BM3 BM5 BM6 BM7 BM10 BM11 BM12 BM13 BM14 BM15 BM16
|
CM1 CM2 CM4 CM6 CM9
|
Coñecer os xeitos de explotación do buque e as aseguradoras. |
AM9 AM10 AM16 AM17
|
BM1 BM2 BM3 BM5 BM6 BM7 BM10 BM11
|
CM1 CM2 CM4 CM6
|
Coñecer as implicacóns que esixe o cumplimento dos diversos sistemas de xestión. |
AM9 AM10 AM16 AM17
|
BM1 BM2 BM3 BM5 BM6 BM7 BM10 BM11
|
CM1 CM2 CM4 CM6
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. A compañia navieira |
- Definicions
- Establecemento da compañia naviera
- Organización da compañia navieira
- Lugar de rexistro da compañia navieira
- Financiamento da compañia navieira
|
2. Explotación do buque |
- Conceptos básicos
- Formas de explotación económica do buque
- Formas de cooperación entre navieras |
3. Explotación comercial |
- Introducción
- Diversificación da empresa
- Desenvolvemento empresarial
- Comparativa
- Costes |
4. Abanderamento |
- Introducción
- Bandeiras de conveniencia |
5. O seguro marítimo |
- Prestamos a gruesa
- Seguro marítimo
- Lloyd´s of London
- Tipos de seguros marítimos
- Avería gruesa
- Conocimiento de embarque
- Poliza de fletamento |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
B1 B2 B5 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C4 C6 |
8 |
32 |
40 |
Estudo de casos |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 |
4 |
12 |
16 |
Presentación oral |
A9 A10 A16 A17 B1 B3 B6 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 |
9 |
0 |
9 |
Proba obxectiva |
B2 B3 B5 B6 B7 B10 B11 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 |
2 |
0 |
2 |
|
Atención personalizada |
|
8 |
0 |
8 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Serán propostos uns traballos co fin de promover a apredizaxe autónoma dos estudantes baixo a tutela do profesor en diversos escenarios, tanto académicos como profesionáis. |
Estudo de casos |
Se valorará a comprensión dos alumnos aos distintos problemas que o profesor propondrá cara a ser resoltos na clase por grupos de estudantes a través de métodos de discusión, sempre tendo en conta que teñen que chegar a decisións razoadas a través de procesos de discusión. |
Presentación oral |
Exposición oral na que se procura ter un proceso de ensino-aprendizaxe a través da que o alumnado ten que interactuar dun xeito ordeado co profesor, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos e conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. |
Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba obxectiva |
Traballos tutelados |
Estudo de casos |
Presentación oral |
|
Descrición |
Sesións adicionais se é necesario ou baixo demanda do alumnado, para a resolución de dúbidas e apoio nos traballos tutelados. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
B2 B3 B5 B6 B7 B10 B11 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 |
Proba escrita para a avaliación do aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non as corectas. Con esta proba se pode avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. |
50 |
Traballos tutelados |
B1 B2 B5 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C4 C6 |
Presentación, en tempo e forma, dos traballos propostos. Esta avaliación e o número de traballos propostos se fará dependendo de cómo vaia o grupo a elección do profesor. |
15 |
Estudo de casos |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 |
Poranse exemplos prácticos pra o seu estudo comparativo. Esta avaliación e o número de casos propostos se fará dependendo de cómo vaia o grupo a elección do profesor. |
15 |
Presentación oral |
A9 A10 A16 A17 B1 B3 B6 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 |
Os alumnos presentarán, oralmente, os seus traballos ante os seus compañeiros, de xeito que se abra un debate sobre posibles melloras de cada ún deles. |
20 |
|
Observacións avaliación |
Os criterios de avaliación contemplados no cadro A-III/2 do Código STCW,
e recollido no sistema de garantía de calidade, teránse en conta na
hora de diseñar e realizar a avaliación.
O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN Aos ESTUDANTES DE GRAO NA UDC ( Arts. 2.3; 3. b; 4.3; 7.5) (04/05/2017):
Traballos tutelados pasan a computar un 40 %. Proba obxectiva pasa a computar un 60 %. *Observacións de avaliación: Mantéñense os mesmos requisitos na 2ª avaliación, computándose a asistencia tanto presencial como non presencial si é o caso (segundo a listaxe de asistencia descargada desde Teams). Para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, a cualificación obtida nas actividades asociadas ao sistema personalizado de titorías corresponderase coa avaliación da metodoloxía de traballos tutelados e probas obxectivas, cunha ponderación do 40 e o 60 %, respectivamente.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Juan Antonio Cañas Madueño. 2009. Economía de la empresa: Teoría y Práctica. Sección de publicaciones Universidad de Córdoba. ISBN 978-84-7801-975-5.
María Luz martín Peña. 2003. Dirección de la Producción. Madrid. Pearson. Prentice hall. ISBN 84-205-4023-4 |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|