Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A2 |
Detectar e definir a causa dos defectos de funcionamento das máquinas e reparalas, a nivel de xestión. |
A8 |
Facer funcionar a máquina, controlar, vixiar e avaliar o seu rendemento e capacidade, a nivel de xestión. |
A9 |
Manter a seguridade dos equipos, sistemas e servizos da maquinaria, a nivel de xestión. |
A16 |
Vixiar e controlar o cumprimento das prescricións lexislativas e das medidas para garantir a seguridade da vida humana no mar e a protección do medio mariño, a nivel de xestión. |
A17 |
Coñecer e ser capaz de aplicar os códigos, normas e regulamentos relativos á operación de buques e artefactos relacionados coa explotación dos recursos mariños, prestando especial atención aos sistemas de seguridade abordo e á protección ambiental. |
A19 |
Regular, controlar, diagnosticar e supervisar sistemas, procesos e máquinas para a toma de decisións en condución e operación. |
A20 |
Capacidade para desenrolar tarefas de análise e síntese de problemas teórico-prácticos en base a conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
A21 |
Operar, reparar, manter, reformar, deseñar e optimizar a nivel de xestión as instalacións industriais relacionadas coa enxeñaría mariña. |
A24 |
Capacidade para detectar necesidades de mellora e innovar sistemas enerxéticos buscando alternativas viables aos sistemas convencionais e implementar cos métodos, técnicas e tecnoloxías emerxentes máis eficientes para o apoio, asistencia e supervisión da Enxeñaría Mariña. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B7 |
Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
B10 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
B11 |
Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas. |
B12 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B13 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a sua capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B14 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B15 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
B16 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C9 |
Falar ben en público |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecer os procesos e mecanismos físico-químicos de formación de contaminantes máis relevante, así como o seu impacto ambiental.
|
AC9 AC19 AC20 AC24
|
BC1 BC4 BC7 BC12
|
CC4 CC6
|
Coñecer as implicacións da xestión de sistemas de combustión sobre a emisión de contaminantes.
|
AC2 AC8 AC21
|
BC2 BC5 BC11
|
CC6 CC7
|
Empregar a medida de emisións como método de diagnóstico do sistema.
|
AC20
|
BC6 BC13 BC14 BC15 BC16
|
CC8 CC9
|
Coñecer a normativa aplivable e os métodos de redución de emisións. |
AC16 AC17
|
BC3 BC10
|
CC1 CC2
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. Polluting factors and environmental impacts |
1.1. Pollution and Contaminant
1.2. Pathways to marine pollution
1.3. Marine polluting factors
1.4. Environmental impacts
1.5. Indicator parameters of marine pollution |
2. Pollution prevention
|
2. Pollution prevention |
3. International Convention for the Prevention of Pollution from Ships (MARPOL)
|
3.1. Annex I Regulations for the Prevention of Pollution by Oil
3.2. Annex II Regulations for the Control of Pollution by Noxious Liquid Substances in Bulk
3.3. Annex III Prevention of Pollution by Harmful Substances Carried by Sea in Packaged Form
3.4. Annex IV Prevention of Pollution by Sewage from Ships
3.5. Annex V Prevention of Pollution by Garbage from Ships
3.6. Annex VI Prevention of Air Pollution from Ships |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Case study |
A20 A21 A24 B2 B11 B12 B13 |
5 |
15 |
20 |
Objective test |
B3 C1 C4 C8 |
3 |
0 |
3 |
Problem solving |
A17 A19 B1 B4 B5 |
6 |
18 |
24 |
Guest lecture / keynote speech |
A2 A8 A9 A16 |
7 |
7 |
14 |
Supervised projects |
B10 C2 C9 |
1 |
7 |
8 |
Document analysis |
B6 B7 B14 B15 B16 C6 C7 |
1 |
1 |
2 |
|
Personalized attention |
|
4 |
0 |
4 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Case study |
Proposta de casos prácticos, resolución e crítica.
|
Objective test |
Realizaranse probas escritas que constarán de cuestións teóricas e prácticas.
|
Problem solving |
Resolver os problemas en canto ao comportamento real.
|
Guest lecture / keynote speech |
Realizarase a explicación detallada dos contidos da materia. O alumno contará con material bibliográfico do tema para tratar en cada sesión maxistral. Fomentarase a participación do alumno en clase, a través de comentarios que tratan de relacionar os contidos teóricos coa experiencia real.
|
Supervised projects |
Propoñerase a realización de traballos para a resolución de casos de procesos reais, realizando en consecuente seguimento.
|
Document analysis |
Levarase a cabo unha análise e selección das fontes de documentación máis actualizadas, con axuda de novas tecnoloxías, para alcanzar os obxectivos expostos. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Case study |
Objective test |
Problem solving |
Guest lecture / keynote speech |
Supervised projects |
|
Description |
ANALYSIS OF DOCUMENTARY SOURCES. Personal attention will be given to the selection of bibliographic sources and specialized publications.
STUDY OF CASES. Preferably cases with inefficient exploitation documentation will be chosen for analysis, monitoring their development on an individual basis.
OBJECTIVE TEST. Written tests will be carried out that will consist of theoretical and practical questions.
PROBLEM SOLVING. The proposed problems will be solved by the student, carrying out a permanent follow-up.
TUTORED WORK. Attention in the office or in the classroom for the resolution of analysis and research works.
Resolution of difficulties at work.
MASTER SESSION. A detailed explanation of the contents of the subject will be carried out. The student will have bibliographic material on the subject to deal with in each master session. Student participation in class will be encouraged through comments that try to relate theoretical content to real experience.
PERSONALIZED ATTENTION. They will be carried out at tutoring hours established at the beginning of the course. This personalized attention is essential for the work carried out by the student eminently research-oriented. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Objective test |
B3 C1 C4 C8 |
Permite evaluar y comprobar los resultados esperados en cuanto al contenido global de la materia. Verificar el grado de alcance de los objetivos propuestos. |
100 |
|
Assessment comments |
The evaluation criteria contemplated in table A-III / 2 of the STCW Code, and included in the Quality Assurance System, will be taken into account when designing and carrying out the evaluation. Objective test: A8, A16, B3, C1, A21, B4, B7, B10, C6, C7, A2, A9, A19, A20, B2, B6, C2, B1, B11, C4, A17, A18, A25, B5 , C8 Students with recognition of part-time dedication and academic exemption from attendance exemption, as established by the "RULE THAT REGULATES THE REGIME OF DEDICATION TO DEGREE STUDENTS AT THE UDC (Arts. 2.3; 3.b; 4.3; 7.5) ( 05/04/2017): - They will have the right to take an objective test with the possibility of obtaining 100% of the grade.
|
Sources of information |
Basic
|
Manuel Marquez (2005). Combustión y Quemadores. España. Marcombo
Organización Marítima Internacional (MARPOL 73/78). Convenio Internacional para Prevenir la Contaminación por los Buques. OMI
David M. Himmelblau (2002). Principios básicos y cálculos en ingeniería química. México. Pearson Educación |
|
Complementary
|
Incropera, Frank P. (1999). Fundamentos de transferencia de calor. México. Prentice Hall
James R. Welty (1999). Fundamentos de transferencia de momento, calor y masa. México. Ed. Limusa
Robert E. Treybal (2004). Operaciones de transferencia de masa. México. McGraw-Hill |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Por ser unha materia optativa de Master, o que implica cursar o Grao; non se require ningún requisito previo adicional. |
|