Identifying Data 2022/23
Subject (*) Innovation Management in Marine Engineering Code 631480214
Study programme
Mestrado Universitario en Enxeñaría Mariña
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 3
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña
Coordinador
Orosa Garcia, Jose Antonio
E-mail
jose.antonio.orosa@udc.es
Lecturers
Orosa Garcia, Jose Antonio
E-mail
jose.antonio.orosa@udc.es
Web
General description 1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios.

2. Metodoloxías
* Mantéñense as metodoloxías de ensino

Sesión mestra
Traballos tutelados

* Metodoloxías de ensino que cambian
Non se realizan cambios

3. Mecanismos de atención personalizada aos estudantes

E-mail: Para realizar consultas, resolver dúbidas e monitorar o traballo supervisado.
Moodle: a través de foros.
Equipos: Sesións no horario oficial para o desenvolvemento de contidos teórico-prácticos.

4. Modificacións na avaliación
Os traballos tutelados agora son 100%.

* Observacións de avaliación:

5. Modificacións á bibliografía ou webografía

Non se realizarán cambios. O alumno dispoñerá de información relacionada coa materia na propia plataforma Moodle.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A18 Planificar e programar un proxecto no ámbito de investigación operativa e controlar a súa execución e futuro mantemento estimando a influencia dos costos de explotación durante o ciclo de vida para especificar as condicións óptimas de eficiencia e seguridade. Xestionar inventarios.
A22 Capacidade para desenrolar métodos e procedementos para gañar competitividade na industria marítima.
A23 Capacidade de autoformación, creatividade e investigación en temas de interese científico e tecnolóxico.
A24 Capacidade para detectar necesidades de mellora e innovar sistemas enerxéticos buscando alternativas viables aos sistemas convencionais e implementar cos métodos, técnicas e tecnoloxías emerxentes máis eficientes para o apoio, asistencia e supervisión da Enxeñaría Mariña.
B1 Aprender a aprender.
B2 Resolver problemas de forma efectiva.
B4 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B5 Traballar de forma colaborativa.
B6 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B7 Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos.
B8 Versatilidade.
B9 Capacidade para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, que lle doten dunha gran versatilidade para adaptarse a novas situacións.
B11 Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas.
B12 Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B13 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a sua capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B14 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B15 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades
B16 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
C9 Falar ben en público

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecer a metodoloxía investigadora. AC18
AC22
AC23
AC24
BC1
BC2
BC4
BC5
BC6
BC7
BC8
BC9
BC11
BC12
BC13
BC14
BC15
BC16
CC3
CC4
CC5
CC8
CC9
Habilidade para interpretar e reconocer tendencias de mercado no ámbito da Enxeñaría mariña. Desenrolar estratexias e modos de analizar, sintetizar e implementar posibles cambios ou evolucions técnicas avanzadas no entorno marítimo. C1
CJ1
Realizar os cálculos correspondientes para os distintos tipos de estudos, así como obter conclusiones e propoñer solucions en cada caso. CJ1
Aplicar o coñecemento de forma que favorezca unha constante acción innovadora e competitiva. AJ1
AJ1
Coñecer procedementos de transferencia de resultados. B1
B1

Contents
Topic Sub-topic
1. Introduction

1.1. Definition of the Scientific Method
1.2. Analytical method.
1.3. Synthetic method.
1.4. Inductive method.
1.5. Deductive method.
1.6. Cartesian Thought.
1.6.1. The Rules of the Cartesian Method.
1.6.2. Methodical doubt.
1.6.3. THE First Cartesian Principle.
1.7. The Induction Procedures according to J. Mill Stuart.



2.- Stages of the Scientific Method

2.1. The Choice of the Theme.
2.2. Problem Statement.
2.2.1. Delimitation of the Problem.
2.3. Justification of the Research problem.
2.4. Research objectives.
2.5. Structuring the Research Scheme.
2.6. Theoretical framework.
2.7. Preparation of the Hypothesis.
2.8. Methodology.
2.9. Schedule.
2.10. Annexes or graphics.
2.11. Glossary of terms.
2.12. Bibliography.

3. Scientific Laws.
3.1. Function of the Scientific Law.
3.1.1. Scientific Law Classes.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Problem solving A18 A22 A23 A24 A25 B1 3 12 15
Case study A41 A44 B6 B8 B2 B4 B5 B6 B7 B8 C8 C9 C11 2 10 12
Document analysis B9 B11 B12 B13 B15 B16 1 2 3
Guest lecture / keynote speech B14 C3 C4 C5 C6 C8 C9 6 3 9
Supervised projects A1 A35 B1 B7 C1 12 24 36
 
Personalized attention 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Problem solving The proposed problems will be solved by the student, being carried out a permanent follow-up.
Case study Cases for which there is inefficient exploitation documentation will be chosen for analysis, monitoring their development on an individual basis.
Document analysis Personalized attention will be paid to the selection of bibliographic sources and specialized publications.
Guest lecture / keynote speech Master session of the theoretical contents of the syllabus.
Supervised projects Attention in the office or in the classroom for the resolution of proposed analysis works.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
They will be carried out at tutoring hours or established at the beginning of the course and expository not on the desk. This personalized attention is essential because it is or work carried out by the student.


Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A1 A35 B1 B7 C1 Traballos de certa complexidadea realizar polo alumno. 50
Problem solving A18 A22 A23 A24 A25 B1 Solución de problemas básicos 25
Case study A41 A44 B6 B8 B2 B4 B5 B6 B7 B8 C8 C9 C11 Estudo de casos teóricos 25
 
Assessment comments

Objective test. Evaluation of knowledge and understanding of the basic
contents of the subject, considering the abilities and skills of the
student, their strategies and approaches in solving problems.
The degree of evolution of the student and their ability to analyze,
judge and solve specific problems will be expressly valued, requiring a
balanced theoretical-practical training.

The evaluation criteria contemplated in tables A-III / 1 and A-III / 3
of the STCW Code, and included in the Quality Assurance System, will be
taken into account when designing and carrying out the evaluation.

Students with recognition of part-time dedication and academic exemption
from attendance exemption, as established by the "RULE THAT REGULATES
THE REGIME OF DEDICATION TO DEGREE STUDENTS AT THE UDC (Arts. 2.3; 3.b;
4.3; 7.5) ( 05/04/2017):

You will have the right to take an objective test with the possibility
of obtaining 100% of the grade.

Fraudulent conduct of tests or assessment activities, once verified, will directly involve the grade of failing "0" in the subject in the corresponding call, thus invalidating any rating obtained in all assessment activities for the extraordinary call


Sources of information
Basic

José A. Orosa García (). Apuntes de Clase.

Raúl Gutiérrez (2006). Introducción al método científico. Esfinge

Ramón Ruiz (2007). Historia y evolución del pensamiento científico. on-line

Complementary José A. Orosa García (). Apuntes de Clase.
Ramón Ruiz (2007). Historia y evolución del pensamiento científico. on-line
Raúl Gutiérrez (2006). Introducción al método científico. Esfinge


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Numerical and Statistical Methods/631G03011
Energy Management/631G03055
Thermal Marine Machinery/631G03030
Maintenance Management for Ships/631G03026
Naval Construction and Ship Stability/631G03018
Auxiliary Equipment for Ships/631G03023

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Maintenance Engineering/631480102

Subjects that continue the syllabus
Maintenance Engineering/631480102

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.