Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A5 |
Interpretación, análise e aplicación práctica dos fundamentos e Institucións de Dereito e Economía para administrar, xestionar e explotar o buque, a empresa marítima, o negocio marítimo e transporte, e a empresa náutico-deportiva. |
A10 |
Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de xeito efectivo. |
B4 |
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
B5 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B6 |
Traballar de forma colaboradora. |
B7 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B11 |
Capacidade de adaptación a novas situacións. |
B15 |
Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C9 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser originais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
C12 |
Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
C13 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Analizar, diferenciar e cuantificar os diferentes tráficos marítimos mundiais. |
A5 A10
|
B2 B15
|
C1 C4
|
Identificar as modalidades existentes de transporte marítimo e formas de explotación do buque e explicar as súas características. |
A5
|
B6
|
C1 C5
|
Comparar as formas de organización e xestión dunha empresa navieira. |
A5
|
B2 B4
|
C1 C12
|
Avaliar o rendemento económico dun buque. |
A5 A10
|
B1 B2 B5 B7 B11
|
C1 C9 C13
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Tráfico e comercio marítimo internacional. |
Áreas económicas e os seus portos.
Tráfico de graneis líquidos.
Tráfico de graneis sólidos.
Tráficos especiais e de contedores.
|
O transporte marítimo e as súas modalidades. |
O transporte marítimo de liña regular.
O transporte intermodal.
Short Sea Shipping.
Fretamento por viaxe.
Fretamento por tempo.
Fretamento a casco espido.
Contrato de transporte marítimo de mercadorías.
|
O frete. |
O frete en réxime de fretamentos.
O frete na liña regular.
As tarifas de frete.
O tempo de plancha e as demoras.
|
Organización e xestión da empresa navieira |
Departamentos.
Modelos de organización.
Modalidades de explotación dos buques.
Axentes marítimos.
Estrutura do balance.
Criterios de amortización.
Amortización financeira ou de capital.
Gastos financeiros.
Gastos operativos.
Gastos variables.
|
O desenvolvemento e superación destes contidos, xunto cos correspondentes a outras materias que inclúan a adquisición de competencias específicas da titulación, garanten o coñecemento, comprensión e suficiencia das competencias recollidas no cadro AII/2, do Convenio STCW, relacionadas co nivel de xestión de Primeiro Oficial de Ponte da Mariña Mercante, sen limitación de arqueo bruto e Capitán da Mariña Mercante ata un máximo de 3.000 GT. |
Cadro A-II/2 do Convenio STCW.
Especificación das normas mínimas de competencia aplicables aos Capitáns e primeiros oficiais de ponte de buques de arqueo bruto igual ou superior a 3.000 GT. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A5 B15 |
10 |
10 |
20 |
Traballos tutelados |
A5 A10 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B15 C1 C4 C5 C13 |
18 |
18 |
36 |
Proba mixta |
A5 A10 B2 B15 C1 C4 C12 |
2 |
2 |
4 |
Obradoiro |
A5 A10 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B15 C1 C4 C5 C13 |
30 |
50 |
80 |
|
Atención personalizada |
|
10 |
0 |
10 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios
audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas
aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar
a aprendizaxe.
|
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe
autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios
variados.
|
Proba mixta |
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas
tipo de probas obxectivas.
En canto ás primeiras, recolle preguntas abertas de desenvolvemento;
as segundas, poden combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación.
|
Obradoiro |
Realizar traballos e resolver casos prácticos encomendados polo profesor, coa súa posterior exposición e debate en clase. Todo iso con apoio e supervisión do profesor. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Obradoiro |
|
Descrición |
O profesor estará a disposición dos alumnos para resolver calquera dúbida ou aclaración sobre a teoría ou os traballos e casos prácticos obxecto de estudo. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A5 A10 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B15 C1 C4 C5 C13 |
A memoria do traballo avaliarase atendendo a unha rúbrica. Ademais, realizarase unha presentación oral dos resultados obtidos, que se avaliará igualmente atendendo a unha rúbrica.
Para que a cualificación do traballo tutelado faga media co resto de probas de avaliación, será necesario obter un resultado mínimo de 5 puntos sobre 10.
|
20 |
Proba mixta |
A5 A10 B2 B15 C1 C4 C12 |
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto ás primeiras, recolle preguntas abertas de desenvolvemento;
as segundas, poden combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación.
Para que a cualificación da proba mixta faga media co resto de probas de avaliación, será necesario obter un resultado mínimo de 5 puntos sobre 10.
|
40 |
Obradoiro |
A5 A10 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B15 C1 C4 C5 C13 |
Para a súa avaliación terase en conta a realización e entrega das actividades no prazo indicado polo profesor. |
40 |
|
Observacións avaliación |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Empresa e Dereito/631G01109 |
|
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|