Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A3 |
Interpretar e representar as formas do buque e das súas instalacións. |
A10 |
Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas. |
A34 |
Manter a seguridade e protección do buque, da tripulación e os pasaxeiros, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios e demais sistemas de seguridade. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de xeito efectivo. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 |
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
B5 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B6 |
Traballar de forma colaboradora. |
B9 |
Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
B13 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
B14 |
Capacidade de análise e síntese. |
B15 |
Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos. |
B16 |
Organizar, planificar e resolver problemas. |
B24 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C9 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser originais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
C10 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplas (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Clases magistrales teóricas, orientadas a la adquisición de conocimientos y sus aplicaciones en ingeniería. |
A3 A10 A34
|
B1 B2 B3 B4 B9 B13 B14 B15 B16
|
|
Clases interactivas con grupos reducidos y tutorías personalizadas. Trabajo individual y colaborativo |
A3 A10 A34
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B9 B13 B14 B15 B16 B24
|
C6 C9 C10
|
Prácticas en Laboratorio, Taller, Aulas especiales. Sesiones de asistencia y/o elaboración de la memoria/trabajo son obligatorias |
A3 A10 A34
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B13 B14 B15 B16
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Generalidades |
Introducción. El buque. |
Construcción naval |
Ciencias de los materiales. Propiedades. Clasificación. Ensayos. |
Termodinámica y Termotecnia |
Principios de la termodinámica
Irreversibilidad. Entropía.
Ciclos de vapor
Ciclos de gas
Análisis psicrométrico de procesos
Tecnología frigorífica y aire acondicionado |
Equipos propulsores principales |
Conceptos físicos fundamentales sobre máquinas térmicas.
Motores de combustión interna.
Turbinas de Vapor.
Turbinas de Gas.
Elementos de máquinas.
Mantenimiento de instalaciones térmicas. |
Sistemas auxiliares del buque |
Generadores térmicos.
Principios de electricidad.
Sistemas de gobierno.
Maquinaria de cubierta |
Servicios del buque |
Propulsión
Generación eléctrica
Servicio de vapor
Servicio de agua de mar
Servicio de agua dulce
ventilación y extracción
Servicio de aire comprimido
Servicio de combustible
Engrase y lubricación
Servicio de habilitación
Servicio de carga
Control |
O desenvolvemento e superación destes contidos, xunto cos correspondentes a outras materias que inclúan a adquisición de competencias específicas da titulación, garanten o coñecemento, comprensión e suficiencia das competencias recollidas no cadro AII/2, do Convenio STCW, relacionadas co nivel de xestión de Primeiro Oficial de Ponte da Mariña Mercante, sen limitación de arqueo bruto e Capitán da Mariña Mercante ata o máximo de 3000 GT. |
Cadro A-II/2 del Convenio STCW.
Especificación de las normas mínimas de competencia aplicables a Capitáns y primeiros oficiais de ponte de buques de arqueo bruto igual ou superior a 3000 GT. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A34 B3 B16 B24 C6 C9 C10 |
30 |
30 |
60 |
Objective test |
B5 B13 B14 B15 |
9 |
9 |
18 |
Collaborative learning |
B1 B4 B6 B9 |
11 |
11 |
22 |
Laboratory practice |
A3 A10 B2 |
10 |
10 |
20 |
|
Personalized attention |
|
30 |
0 |
30 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Clases magistrales teóricas, orientadas a la adquisición de conocimientos y sus aplicaciones en ingeniería. |
Objective test |
Prueba objetiva. Evaluación de conocimientos y comprensión de los contenidos básicos de la materia, considerando las habilidades y destrezas del alumno, sus estrategias y planteamientos en la resolución de problemas. Se valorará expresamente el grado de evolución del alumno y su capacidad para analizar, enjuiciar y resolver problemas puntuales, requiriéndose una formación teórico-práctica equilibrada. |
Collaborative learning |
Los cálculos más complejos se resolverán en grupos, durante las clases de grupos reducidos. |
Laboratory practice |
Prácticas en Laboratorio, Taller, Aulas especiales. Sesiones de asistencia y/o elaboración de la memoria/trabajo son obligatorias |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Laboratory practice |
|
Description |
Análisis y reconocimiento individual de cada uno de los sistemas energéticos principales y auxiliares de un buque. Interpretación de planos.
Descripción teórica de los componentes y del principio de funcionamiento de los sistemas energéticos y auxiliares de un buque. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Laboratory practice |
A3 A10 B2 |
Evaluación continua, atendiendo a la actitud y participación del alumno y al grado de cumplimiento reflejado en la memoria/informe del trabajo realizado.
Participa en un 10% de la calificación final de la materia. |
10 |
Objective test |
B5 B13 B14 B15 |
Realización de proba individual.
A proba obxetiva consistirá nun exame dividido en dúas partes.
1- Parte teórica: 50% da nota final.
2- Parte práctica: 40% da nota final.
Para superar a materia, haberá que superar as dúas partes. |
90 |
|
Assessment comments |
The evaluation criteria set out in Tables A-III / 1 and A-III / 3 of the STCW Code, and set out in the Quality Assurance System, will be taken into account when designing and conducting the evaluation. Students with recognition of part-time dedication and academic exemption from exemption from attendance, as established in the "RULE GOVERNING THE REGIME OF DEDICATION TO THE STUDY OF UNDERGRADUATE STUDENTS IN THE UDC (Arts. 2.3; 3.b; 4.3 and 7.5) ( 04/05/2017): You will have the right to take an objective test with the possibility of obtaining a 100% mark. On the other hand, the fraudulent performance of tests or assessment activities, once verified, will directly involve the grade of "0" in the subject in the corresponding call, thus invalidating any rating obtained in all assessment activities for the extraordinary call.
|
Sources of information |
Basic
|
Ángel M. Costa Rial y José A. Orosa García (2019). Apuntes de Sistemas Energétcios y Auxiliares del Buque. UDC
José A. Orosa García, Ángel M. Costa Rial, Rebeca Bouzón Otero, Stefan Kluj (2019). Servicios del BUque. Simulador de Máquinas. Cartamar
José A. Orosa García y José A. Pérez Rodríguez (2008). Termodinámica Aplicada con EES. Tórculo |
|
Complementary
|
Knack C. ((1990)). Diesel motor ships engines and machiney. Institute of Marine Engineers
McGeorge ((1995)). Marine auxiliary machinery. Oxford |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Física/631211101 | Debuxo/631211102 | Matemáticas/631211104 | Química/631211110 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|