Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A10 |
Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas. |
A11 |
Empregar o inglés, falado e escrito, aplicado á navegación e ao negocio marítimo. |
A19 |
Utilizar as frases normalizadas da OMI para as comunicacións marítimas, e emprego do inglés falado e escrito. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B4 |
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
B5 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B6 |
Traballar de forma colaboradora. |
B8 |
Aprender en ámbitos de teleformación. |
B12 |
Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información. |
B18 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
B19 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C12 |
Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
C13 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Mellorar as capacidades linguísticas mediante o autoaprendizaxe e as TIC |
|
B1 B8 B12
|
C3
|
Realizar eficazmente as comunicacións nun entorno profesional internacional |
A11 A19
|
B4
|
|
Recibir e transmitir informacions profesionais en inglés técnico marítimo |
A10
|
B5 B6
|
C2
|
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
B18
|
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
B19
|
|
Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
|
|
C12
|
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
|
|
C13
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
UNIT 1: WORKING ON BOARD |
1.1: The shipping company.
1.2. Maritime organizations
1.3. STCW requirements
1.4 Other documents
1.5 The recruitment system
1.6 Get on board
|
UNIT 2: THE HARBOUR |
Definition and harbour services |
UNIT 3: THE SHIP |
3.1 Basic Concepts: general vocabulary, shipbuilding, stability
3.2 Cargo Handling & Care: classification of ships, cargo documents, inspection & survey
3.3 Accomodation
3.4 The Engine Room
|
UNIT 4: BRIDGE WATCHKEEPING
|
4.1 Navigation: pilotage, astronomical navigation, position and course.
4.2. Bridge description: navigational equipment. The chart room. The radio room.
4.3 Weather and tides
4.4 Waterways and natural features
4.5 The rules of the road (CollRegs)
4.6 Buoyage |
UNIT 5: SHIPHANDLING |
5.1 Introduction: rudders, propellers and manoeuvrability
5.2 Shiphandling: anchoring, berthing, leaving berth and underway.
5.3 Pilot on board and tug assistance
5.4 SMCPs Shiphandling communications: engineroom orders, helm orders, manoeuvring fore and aft
5.5 Ocean Towing
|
UNIT 6: SHIP AND ENGINE MAINTENANCE |
Tools and equipment
|
UNIT 7: THE CREW |
The crew in a merchant ship: manning, duties and watchkeeping.
|
UNIT 8: SAFETY AND SECURITY ON BOARD |
8.1. Security
8.2 Occupational safety and Maritime casualties
8.3. Abandoning ship, survival, search and rescue
8.4. Medical care
8.5 SMCPs for safety |
UNIT 9: MARITIME COMMUNICATIONS
|
9.1. Communications equipment
9.2. Routine communications: on board, ship to ship and ship to shore. SMCPs
9.3. Safety communications: distress, urgency and safety. SMCPs |
The development and overcoming of these contents, together with those corresponding to other subjects that include the acquisition of specific competencies of the degree, guarantees the knowledge, comprehension and sufficiency of the competencies contained in Table AII / 2, of the STCW Convention, related to the level of management of chief mates of the Merchant Navy, on ships without gross tonnage limitation and Master up to a maximum of 3.000 GT. |
Table A-II / 2 of the STCW Convention.
Mandatory minimum requirements for certification of masters and chief mates on chief on ships of 500 gross tonnage or more. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Aprendizaxe colaborativa |
A11 A19 B4 B6 B18 C2 |
12 |
0 |
12 |
Lecturas |
A10 B18 C2 |
10 |
0 |
10 |
Traballos tutelados |
A10 A11 B1 B5 B8 B12 B18 B19 C2 C3 C13 |
1 |
10 |
11 |
Proba oral |
A11 B4 B18 C2 C12 |
1 |
5 |
6 |
Proba obxectiva |
A11 A19 B18 C2 |
1 |
0 |
1 |
Proba de resposta múltiple |
A11 B18 C2 |
1 |
0 |
1 |
Presentación oral |
A11 A19 B4 B18 C2 C12 |
8.5 |
0 |
8.5 |
Prácticas a través de TIC |
B1 B5 B8 B12 B19 C3 C13 |
20 |
60 |
80 |
Sesión maxistral |
A11 A19 B4 B6 B18 C2 |
15 |
0 |
15 |
|
Atención personalizada |
|
5.5 |
0 |
5.5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Aprendizaxe colaborativa |
Relacionado cos temas das sesions maxistrais, requerirase aos alumnos a realización de actividades, ben en solitario, en parellas ou en pequenos grupos, sobre diversas temáticas. Estas actividades poranse en común na aula, beneficiándose todos os alumnos das informacións recabadas polos seus compañeros. |
Lecturas |
Levaranse a cabo clases sobre determinados temas nas que o material central serán documentos e informes reales de traballo no ámbito marítimo. Sobre esta documentación os alumnos realizarán tarefas específicas para fomentar a comprensión lectora e a pronunciación. |
Traballos tutelados |
Ademais dos traballos propostos para a aprendizaxe colaborativa, proporanse outros, tutelados e de carácter individual naqueles temas que necesiten especial profundización. |
Proba oral |
Proponse a realización dunha breve proba oral co fin de comprobar os avances do alumno con relación as súas destrezas oral e auditiva. |
Proba obxectiva |
A proba obxectiva consistirá nun exame teórico sobre os contidos desenrolados na asignatura |
Proba de resposta múltiple |
Realización dun test tipo Marlins |
Presentación oral |
Levaránse a cabo varias intervencións orais na aula o longo do curso |
Prácticas a través de TIC |
Propoñeranse unha serie de actividades que o alumnado terá que realizar na aula e no seu tempo de autoestudo utilizando as TIC. |
Sesión maxistral |
Cada un dos temas propostos no apartado 3. Contidos, será desenrolado en sesión maxistral . |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Aprendizaxe colaborativa |
Traballos tutelados |
Proba oral |
|
Descrición |
As actividades relacionadas coa aprendizaxe colaborativa, prácticas a través das TIC e traballos tutelados requerirán da atención personalizada do profesor, que establecerá horas de tutoría especiais para realizar o seguemiento de tales actividades.
Por outra parte a prueba oral requiere dunha evaluación individualizada. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba de resposta múltiple |
A11 B18 C2 |
De acordo cos requisitos internacionais de dominio do inglés marítimo, realizarase unha proba de tipo "Marlins". Seguindo o baremo establecido na dita proba, considerarase superada coa consecución do 80%. Para a adxudicación da puntuación seguirase o seguinte baremo:
0-29% - 1 punto
30-39% - 2 puntos
50-69% - 3 puntos
70-79% - 4 puntos
80- 89 %- 5 puntos
90-100% - 6 puntos
Avaliación continua: será necesario asistir polo menos ao 80% das clases maxistrais, a realización de polo menos o 80% das actividades propostas (aprendizaxe colaborativa, prácticas TIC) e traballo tutelado.
Avaliación final única: será necesario entregar o 100% das prácticas TIC
É necesario obter 4 puntos nesta proba para facer unha media coas demais probas e actividades avaliables da materia. |
60 |
Prácticas a través de TIC |
B1 B5 B8 B12 B19 C3 C13 |
Consistirá na realización de actividades a través do campus virtual.
Para a avaliación continua é necesario realizar a lo menos o 80% de estas actividades.
Este apartado será obrigatorio pero no computará para los alumnos de avaliación final única. |
9 |
Proba obxectiva |
A11 A19 B18 C2 |
Avaliación continua: será necesaria a asistencia cando menos ao 80% das clases maxistraies, e a realización do 80% das prácticas a través das TIC, así como a realización de a lo menos o 80% dos trabajos propostos na aula (aprendizaxe colaborativa) e o traballo tutelado
Avaliación final única: será necesaria a realización do 100% das prácticas a través das TIC
A nota mínima para superar a proba será de 1 punto
|
15 |
Aprendizaxe colaborativa |
A11 A19 B4 B6 B18 C2 |
Para a avaliación continua é necesario realizar o 80% do traballo proposto neste apartado.
Este apartado non será obrigatorio nin computará para o alumnado cunha única avaliación final. |
1 |
Traballos tutelados |
A10 A11 B1 B5 B8 B12 B18 B19 C2 C3 C13 |
Para a avaliación continua é necesario realizar o traballo proposto neste apartado.
Este apartado non será obrigatorio nin computará para o alumnado cunha única avaliación final. |
5 |
Proba oral |
A11 B4 B18 C2 C12 |
Consitirá nunha proba oral individual
Avaliación continua: será necesaria a asistencia cando menos ao 80% das clases maxistraies, e a realización do 80% das prácticas a través das TIC, así como a realización de a lo menos o 80% dos trabajos propostos na aula (aprendizaxe colaborativa) e o traballo tutelado
Avaliación final única: será necesaria a realización do 100% das prácticas a través das TIC.
Esta proba computará 2,5 puntos para os alumnos de avaliación final única. |
10 |
|
Observacións avaliación |
Os criterios de avaliación contemplados nos cadros A-II/1, A-II/2, A-III/1 y A-III/2 do Código STCW e as súas enmendas relacionados con esta materia teranse en conta a hora de deseñar e realizar a evaluación. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso "0" na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación de cara a convocatoria extraordinaria. O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b; 4.3 e 7.5) (04/05/2017) poderá realizar as probas parciais, se as houbere, sen necesidade de asistir o 80% das clases presenciais, sempre e cando os profesores sexan debidamente informados ao principio do curso. Sen menoscabo do anterior, os profesores poderán encargarlle a este alumnado diferentes traballos/problemas ó longo do curso para ser expostos en horario de titorias, facendo uso do sistema TEAMS si fora procedente a xuizo do profesor.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
TN Blakey (2001). English for maritime studies. China: Longman
Varios (2006). MarEng web-based maritime english learning tool.
Nisbet, Kutz y Logie (1997). Marlins English for Seafarers 1 y 2. UK: Marlins
Murrel, Nagliati y Canestri (2010). Safe sailing.
Varios (2009). Secma Tool.
Van Kluijven (2003). The international maritime language programme. Netherlands: Alk &Heijnen |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|